  • 41. Data: 2010-12-15 00:42:40
    Temat: Re: zakaz 'ograniczania widoczności'
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Dec 2010, lamia wrote:

    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message
    >
    > co zatem z tabliczkami na bramach posesji (domków) prywatnych? mogę im
    > zastawić wjazd

    Nie możesz, bo na to jest przepis, a nie ma wyjątku - nie dasz rady
    udowodnić, że czekasz na otwarcie TEJ bramy (do czyjegoś garażu
    lub domu, chyba że faktycznie jesteś gościem).

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2010-12-15 10:43:27
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > ...w wersji gościa: "ona ma przynieść klucze". I co mu zrobisz?

    I to jest zatrzymanie z powodu warunków ruchu drogowego? Ja mam klucze i
    ja mogę jechać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 43. Data: 2010-12-15 10:45:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > I to jest zatrzymanie z powodu warunków ruchu drogowego? Ja mam klucze i
    > ja mogę jechać.

    No to otwórz człowiekowi.

  • 44. Data: 2010-12-15 10:57:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 15.12.2010 11:45, Andrzej Lawa pisze:
    > No to otwórz człowiekowi.

    Dlaczego mam wpuszczać na mój ogródek obcego? Uważam, że zatrzymanie w
    bramie, przez którą nie mogę przejechać, bo nie mam uprawnień nie jest
    zatrzymaniem z powodu warunków ruchu drogowego, a co za tym idzie, po
    minucie przekształca się w postój i jest zabronione.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 45. Data: 2010-12-15 12:01:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Dlaczego mam wpuszczać na mój ogródek obcego? Uważam, że zatrzymanie w

    Ale to nie jest (wyłącznie) twój ogródek. Człowiek czeka na innego
    (współ)właściciela, aż ten znajdzie klucz, przyjdzie i go wpuści.

    > bramie, przez którą nie mogę przejechać, bo nie mam uprawnień nie jest
    > zatrzymaniem z powodu warunków ruchu drogowego, a co za tym idzie, po
    > minucie przekształca się w postój i jest zabronione.

    No popatrz - zupełnie jak przed zaporami przy przejeździe kolejowym.