  • 21. Data: 2010-12-14 06:58:35
    Temat: Re: zakaz 'ograniczania widoczności'
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.12.2010 01:52, lamia pisze:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message
    > czym samym tych tabliczka nie dotyczy.
    > chodzi tu o rozwiązanie problemu z pozostałymi przypadkami.

    A jak je odróżnisz, hmm? "Czekam, aż znajoma znajdzie
    klucz/pilota/ciecia i mnie wpuści". I co mu zrobisz?

  • 22. Data: 2010-12-14 07:00:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.12.2010 01:49, lamia pisze:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message
    > no ja nawet nie dociekam, jak dewelopera postawić przed kwestią że
    > miejsc parkingowych jest mniej niż wg przepisów (u nas zdaje się 1,2 na
    > lokal...), czy brama - pułapka anty-przeciw-pożarowa, etc.

    Teraz to jest już broszka zarządcy czyli zapewne wspólnoty czyli m.in.
    Twoja.

    > może być - u kogo to dają?

    Use Google, young Jedi ;)

  • 23. Data: 2010-12-14 09:33:54
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.12.2010 21:58, Andrzej Lawa pisze:

    > A IMHO zatrzymanie się w oczekiwaniu aż ktoś łaskawie bramę otworzy
    > podpada właśnie pod taką sytuację.

    O ile rozumiem gość nie czeka pół godziny na otwarcie bramy, tylko np.
    na guzdrzącą się narzeczoną.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2010-12-14 09:35:56
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.12.2010 01:50, lamia pisze:
    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    > będzie na bramie.

    No. Więc będzie obowiązywał za bramą, na terenie prywatnym.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 25. Data: 2010-12-14 10:30:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > O ile rozumiem gość nie czeka pół godziny na otwarcie bramy, tylko np.
    > na guzdrzącą się narzeczoną.

    Na jedno wychodzi - przesłuchania nie urządzisz ;)

  • 26. Data: 2010-12-14 10:54:36
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    > Teraz to jest już broszka zarządcy czyli zapewne wspólnoty czyli m.in.

    a 'teraz' to czyli od jakiego momentu?

  • 27. Data: 2010-12-14 10:56:30
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    > A jak je odróżnisz, hmm? "Czekam, aż znajoma znajdzie
    > klucz/pilota/ciecia i mnie wpuści". I co mu zrobisz?

    a jak policja odróżna jadącego z niższą prędkością od nakazanej z
    uzasadnioneych przyczyn i bez przyzczyny? (uzasadnień trudno weryfikwaalnych
    jest tyle, ilu pomysowych)

  • 28. Data: 2010-12-14 10:57:02
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    > "Czekam, aż znajoma znajdzie
    > klucz/pilota/ciecia i mnie wpuści". I co mu zrobisz?

    źle czeka.

  • 29. Data: 2010-12-14 10:59:16
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    > No. Więc będzie obowiązywał za bramą, na terenie prywatnym.

    na stronie zewnętrznej bramy, (tak jak powieszechnie na tysiącach wjazdów)

  • 30. Data: 2010-12-14 13:21:33
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.12.2010 11:59, lamia pisze:
    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    >
    > na stronie zewnętrznej bramy, (tak jak powieszechnie na tysiącach wjazdów)

    No... Wisi sobie na wjeździe na teren prywatny i na tymże terenie
    prywatnym obowiązuje. Nie bardzo rozumiem czego nie rozumiesz.....

    [ samochodzik ] XXXXXXXXXXXX

    W pewnym momencie jest brama, na niej zakaz. Nie wiem czy się czcionki
    nie rozjadą, ale XXXXX jest od bramy w głąb. To zakres obowiązywania znaku.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek