  • 21. Data: 2007-03-14 13:18:08
    Temat: Re: zakaz fotografowania ponownie ( konsulat)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Żyła napisał(a):

    > Yhym. Bawiłem się dzynksem produkcji Thomson-a, i kolejno:
    > trx na 2m zdechł, treo zawieszone na amen, n70 wymagała hard resetu,
    > aparat analogowy powiedział, że err
    > Dzynks wielkości dwóch pudełek papierosów, dokładany do radiotelefonów
    > tej samej firmy, sterowany z trx lub z przycisku.
    >
    > Zakładając, ze to ambasada, to jak myślisz, mają coś podobnego?

    Osobiście wątpię w skuteczne EMP.

    Pomijając kwestie techniczne - można w ten sposób zabić człowieka z
    rozrusznikiem.

  • 22. Data: 2007-03-14 15:44:16
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 14 Mar 2007 14:18:08 +0100, Andrzej Lawa napisał/napisała:
    > Pomijając kwestie techniczne - można w ten sposób zabić człowieka z
    > rozrusznikiem.

    Ma Pan rozrusznik ? - nie - bzzzz :>
    LOL

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701

  • 23. Data: 2007-03-14 16:43:20
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    > Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    > wiadomości news:et6j4u$oe5$1@news.vectranet.pl...

    > i co ci to da tak na dobra sprawe, nawet jesli, to ambasada grzecznie
    > przeprosci, a ty polezysz w szpitalu, no chyba ze lubi sie ten sport ;)

    No da to, że poleżę w szpitalu jako poszkodowany, a nie obwiniony oczekujący
    na wyrok skazujący :)))

    Pozdrawiam Przemek

  • 24. Data: 2007-03-14 19:19:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Papik wrote:

    > Ma Pan rozrusznik ? - nie - bzzzz :>

    Oczywiście, że mam :)
    (a że nie przy sobie i jest to rozrusznik do motocykla to inna sprawa ;)

  • 25. Data: 2007-03-14 19:20:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:
> [...]
    >
    > i co ci to da tak na dobra sprawe, nawet jesli, to ambasada grzecznie
    > przeprosci, a ty polezysz w szpitalu, no chyba ze lubi sie ten sport ;)

    Wiesz, przeprosiny w takiej sytuacji nie wystarczą - trzeba płacić :)

  • 26. Data: 2007-03-15 08:06:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:hiulc4-qn9.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Wiesz, przeprosiny w takiej sytuacji nie wystarczą - trzeba płacić :)

    hehe
    proces cywilny z placowka dyplomatyczna :)
    dobre sobie, stac cie na to?
    poza tym znam milsze sposob zarabiania pieniedzy i pewniejsze