  • 701. Data: 2013-04-25 19:36:19
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.04.2013 15:48, Andrzej Lawa pisze:

    > Mhm. Ale twierdzisz, że istnieje?

    albo jako pojedynczy demon albo jako grupa demonów. Nie wiem, nie wnikam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 702. Data: 2013-04-25 19:53:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Nie.

    Dowód poproszę.

    > ,,obiektywnie weryfikowalne'' czyli pasujące do metodologii badań
    > ateistów? Nie. Bo to całkiem inny świat.

    Świat urojony jest urojony. I ty cierpisz na urojenia. Póki co wolny
    kraj, ale jak wprowadzą twoje zalecenia raz-dwa wylądujesz na oddziale
    psychiatrycznym. Dla twojego dobra.

    > No to rozmawiał. Osobiście z Abrahamem, Mojżeszem i innymi. Jego syn,
    > Jezus, rozmawiał z Żydami ca. 2000 lat temu.

    Masz chociażby jakieś nagranie wideo? Żyjących świadków? Bo jak nie, to
    kłamiesz. Tudzież masz urojenia. Nie wiem, może po kawie ;->

    > Po pierwsze nie zmusza.
    > Po drugie, możesz odrzucać Jego moralność, bo dał ci wolność. Choć
    > nazywanie palantem Boga który cię będzie sądził po śmierci jest dość
    > ,,szczwanym planem''.

    Ja palantem nazywam tę wizję boga z tej twojej religii. A jest to
    wybitnie chora wizja.

    > Ciekawe jak on określa co jest zepsute a co dobre... Jedynym
    > wyznacznikiem Dobra i Zła jest Bóg.

    Toczka w toczkę moralność i logika dżihadystów.

  • 703. Data: 2013-04-25 19:53:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > albo jako pojedynczy demon albo jako grupa demonów. Nie wiem, nie wnikam.

    Och, wy chorzy psychicznie na urojenia bywacie zabawni :)

    Póki oczywiście nie zaczynacie słuchać tych urojeń i zabijać innych.

  • 704. Data: 2013-04-25 20:32:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.04.2013 18:37, Andrzej Lawa pisze:
    > Pomyśl. Mowa była o twoich nietypowych reakcjach na kawę. Wystąpiło
    > skojarzenie z postacią serialu.

    No więc cię informuję, że nie znam, więc nie wiem czy to żart w stylu
    ,,to doktor od dziwnych spraw'' czy to żart w stylu ,,jesteś do niego
    podobny'' czy to żart w stylu ,,była w serialu taka akcja'' czy to żart
    w stylu ,,on taki problem rozwiązał'' .... Możliwości jest multum i
    informuję cię, że nawet milimetra o tym serialu nie wiem, więc jak
    chciałeś przekazać jakąś głębszą myśl tym nazwiskiem, to musisz rozwinąć.

    > Nie każdy ma taki luksus, że może spać tyle ile chce.

    No a jak ktoś nie ma kasy na jedzenie, to powinien łykać tabletki
    powodujące zanik apetytu?

    > Powszechna choroba cywilizacyjna - brak czasu.

    Kwestia priorytetów. Zamiast siedzenia noca na fejsie, iść spać.

    A takie sztuczne odpędzanie snu wykończy rychło organizm.

    > Wiesz, już ty, jako osoba otwarcie przyznająca się że słyszy głosy,
    > których nie ma, masz najmniejsze prawo wypowiadać się o zaburzeniach
    > świadomości.

    Znów mnie z kimś pomyliłeś? Gdzie niby pisałem, że słyszę głosy, których
    nie ma?

    > Nie rozmawiamy o małych dzieciach.

    a jak jest duży i nie umie?

    > Nie musi być.

    I sam zbada wszystko wokoło na świecie co go otacza i zrozumie... Jasne.

    > Ależ ze związkiem. Może zaszkodzić? Może. Poważnie? Poważnie.
    > Zdelegalizować!

    Ale zaszkodzić chorym. A nie wot tak z definicji.

    > Podejmują świadomą decyzję.

    Raczej nieświadomą. Działa syndrom wyparcia, że mnie to może spotkać.
    Oraz działa papierowość zagrożenia. Niby wiem, że rak, ale póki go nie
    dostanę, to nie do końca mój organizm czuje co to znaczy.

    >Kim jesteś, że chcesz im to odebrać?.

    Bliźnim, który ma etykę troszczenia się o bliźnich.

    > Marihuana praktycznie nie ma fizjologicznych skutków ubocznych, nawet
    > przy ogromnej dawce. Może jakbyś wagon tego zjadł na raz, to byłby jakiś
    > problem.

    No wiec spoko, w takim razie, marihuana niech będzie dopuszczona.

    > Te testy były robione.

    No i w materiałach które pokazałem choćby wyszło, że powoduje problemy z
    mózgiem.

    > Zgłoś się na błękitną linię - tam cię poinstruują.

    Poinstruują jak żyć jak się nie ma jak?

    > Ale to nie jest wina alkoholu - tylko człowieka.

    Człowieka pod wpływem alkoholu. I niestety nie są to rzadkie przypadki.

    > Ano wczytaj się. Często taki maltretowany małżonek dawno by już wykopał
    > sadystę/sadystkę z życia, ale mu jakaś zasrana religia nie pozwala i "co
    > ludzie powiedzą".

    Niespecjalnie znam religię, która nie pozwala, w szczególności w Polsce
    jeśli jest, to jest ona tak marginalna, że można pominąć jej wpływ. Za
    to ,,co ludzie powiedzą'' to owszem, problem społeczny w ogólności jest
    bardzo silnie związany z problemem alkoholowym. Jest też problem ,,i co
    dalej, jak dalej żyć'' oraz ,,i kto mnie uchroni przed zemstą takiego''
    i inne milion problemów.

    > Jedzie sobie rowerzysta polną dróżką po dwóch piwkach. Wokół pusto,
    > samochody tamtędy nie jeżdżą. Trafia na pieszy patrol wyrabiający normę.
    > I traci prawko.

    Jesteś pewien? Polna dróżka zalicza się do miejsc, gdzie wolno? To nie
    dotyczy dróg publicznych tylko? Po moim ogródku też nie mogę pijany
    jeździć na rowerze?
    Jeśli jest tak, jak mówisz, to jest to błąd koncepcyjny wg mnie i należy
    go ASAP naprawić.

    > I zwracam uwagę, że wszystkie te uciążliwości SĄ nielegalne. Co bo
    > zmieniło zdelegalizowanie papierosów i alkoholu? A jeszcze musiałbyś
    > mocz zdelegalizować.

    To by zmieniło, że wtedy te osoby by nie były pod ich wpływem, bo by nie
    było tych substancji.

    Jeżeli ,,uciążliwość'' jak to nazywasz wynika z zewnętrznych przyczyn,
    to ich brak ją zlikwiduje. Przykład z menelami pokazałem, że twoja wizja
    ,,państwo dopilnuje uciążliwości'' jest słabo realna.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 705. Data: 2013-04-25 20:37:54
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.04.2013 16:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie jesteś zbyt inteligentny.

    Ano nie.

    > Wchodzisz na youtube i wrzucasz:
    > Sheldon Cooper coffee
    > i uzyskujesz:
    > http://www.youtube.com/watch?v=WXd20B2Oj5U

    Niestety nadal nie rozumiem dowcipu. Może dlatego, że nie znam
    angielskiego i nie bardzo czaję o czym rozmawiali. Cośtam było, że on
    obiecał mamie nie sięgać po narkotyki, a potem się przełamał i wyglądał
    na zadowolonego niby. Taka reklama narkotyków. Co to ma wspólnego z moją
    nadwrażliwością na kofeinę, kodeinę i podobne to nie wiem. To, że na
    końcu dostał pierdolca i latał w stroju superbohatera (chyba on, tak
    wnioskuję)? Ja nie dostaję pierdolca, tylko mnie telepie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 706. Data: 2013-04-25 20:41:27
    Temat: Re: zakaz bzykania Re: OT
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-25 19:34, Dominik & Co pisze:

    > A seks poza małżeństwem to już totalnie przechlapane,
    > zobacz np. Ptw 18,13 i dalsze. Najlepsze jest przedstawianie
    > przez rodziców panny młodej "dowodów dziewictwa" :-)

    Coś mi nie pasuje (chodzi chyba o Pwt, ale) te numerki nie kierują do
    tematu, który sugerujesz. Ale darujmy sobie spływanie na wątki
    teologiczne. Nie czuję się w tym kompetentnym.

    > Niejaki Jeszu(a) był ponoć innego zdania "w tym temacie".

    Widzisz... Gdyby ująć dosłownie, to J. mówił "oddajcie cesarzowi co
    cesarskie". Ale jeśli ja dostałem 20zł za pozamiatanie komuś placu, to
    są to MOJE (zarobione uczciwie) pieniądze, a nie żadne cesarskie, a tym
    bardziej vincentowe.
    W Ewangelii przedtem jeszcze było, ze pytał "- czyj to wizerunek i
    napis? - cesarza.", ok. Można się doszukiwać, że skoro wziąłeś(m)
    zapłatę w NBP-owskich papierach, to mam grzecznie oddać Vincentowi (choć
    on != NBP) jego %. Ale jeśli wezmę wynagrodzenie w naturze, to już onemu
    vincentowi absolutnie nic do tego, nawet w kontekście Ewangelii.

    Gdzie indziej mówił zdaje się, że jak ci ukradną płaszcz, to oddaj
    jeszcze suknię. Ale to już w mojej chrześcijańskiej wizji nijak nie może
    znaleźć sobie miejsca.

    To powyższe, to tak-tylko "dla paddierżki razgawora". Odmawiam dalszego
    udziału w dyspucie teologicznej.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 707. Data: 2013-04-25 21:17:26
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 25.04.2013 Maruda <m...@n...com> napisał/a:

    > Ale Twoje powyższe zdanie sugerowało, że bzykanie nawet własnej ślubnej
    > małżonki w celach nieprokreacyjnych (a jedynie dla podtrzymania miłości
    > małżeńskiej - cyt. chyba z P.VI) jest be. Stąd moja ostra reakcja.

    Poniekąd jest.

    http://www.kbroszko.dominikanie.pl/rodzina-etyka2.ht
    ml

    "Użycie prezerwatywy jest arbitralnym obezpładniającym zniekształceniem
    stosunku, zablokowaniem jego ukierunkowania ku zjednoczeniu w miłości
    i prokreacji - każde zjednoczenie małżonków w ich łożu małżeńskim
    ma zawierać w sobie oba znaczenia (HV 12). Kościół uznaje, że nawet
    w przypadku choroby, dokonanie "ekstraktu" fragmentu tego czym z natury
    jest stosunek seksualny, czyni z niego akt moralnie zły,
    tzn. przynosi wszystkie złe, zatrute owoce grzechu.
    Jednym z nich jest rozbudzenie pożądliwości ciała (por. 1 J 2,15),
    która ma być uśmierzana przez czystość, i która rodzi dalsze wady:
    np. tak dotkliwy w małżeństwach gniew, kłótliwość.
    Św. Augustyn uznawał współżycie z żoną eliminujące jakąkolwiek
    możliwość zrodzenia dzieci za równoznaczne z traktowaniem żony
    jako prywatnej prostytutki (mariti meretrix).
    Męża tak współżyjącego nazywa cudzołożnikiem żony (adulter uxoris)2."

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Katolicka_etyka_seksual
    na

    "Zarówno "Konstytucja Duszpasterska o Kościele w Świecie Współczesnym",
    jak i posoborowa encyklika Pawła VI "Humanae vitae" podtrzymały
    wcześniejsze nauczanie Piusa XII i Kongregacji Świętego Oficjum
    o nierozerwalności dwóch znaczeń małżeńskich:
    prokreacji i zjednoczenia małżeńskiego".

    I pewnie można na ten temat znalezc sporo wiecej.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 708. Data: 2013-04-25 21:48:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Niestety nadal nie rozumiem dowcipu. Może dlatego, że nie znam

    Może zbyt subtelny ;->

    > angielskiego i nie bardzo czaję o czym rozmawiali. Cośtam było, że on
    > obiecał mamie nie sięgać po narkotyki, a potem się przełamał i wyglądał
    > na zadowolonego niby. Taka reklama narkotyków. Co to ma wspólnego z moją

    Ten "narkotyk" to była kawa i jako jedyny miał taką dziwną reakcję. Ale
    on jest nietypowy. Mocno.

    > nadwrażliwością na kofeinę, kodeinę i podobne to nie wiem. To, że na
    > końcu dostał pierdolca i latał w stroju superbohatera (chyba on, tak
    > wnioskuję)? Ja nie dostaję pierdolca, tylko mnie telepie.

    Jeden pies.

  • 709. Data: 2013-04-25 22:38:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > No więc cię informuję, że nie znam, więc nie wiem czy to żart w stylu
    > ,,to doktor od dziwnych spraw'' czy to żart w stylu ,,jesteś do niego
    > podobny'' czy to żart w stylu ,,była w serialu taka akcja'' czy to żart

    Może nie tyle podobny, ile w tym konkretnym aspekcie budzisz skojarzenie.

    W niektórych innych w sumie też, chociaż akurat on się uwolnił od wiary
    w wyimaginowanych przyjaciół.

    [ciach]

    > No a jak ktoś nie ma kasy na jedzenie, to powinien łykać tabletki
    > powodujące zanik apetytu?

    Pytanie bezsensowne - jedzenie jest stosunkowo tanie, w odróżnieniu od
    takich tabletek. Natomiast jeśli ktoś odczuwa nadmierne łaknienie i
    przez to chorobliwie tyje, to jak najbardziej.

    > Kwestia priorytetów. Zamiast siedzenia noca na fejsie, iść spać.

    Nie sądź innych po sobie.

    > A takie sztuczne odpędzanie snu wykończy rychło organizm.

    Mam wielu znajomych-kawoszy. Także dużo starszych. Są oni żywym
    zaprzeczeniem twojej teorii.

    [ciach]

    > Znów mnie z kimś pomyliłeś? Gdzie niby pisałem, że słyszę głosy, których
    > nie ma?

    Jak nie? Jakieś Jezusy, jakieś bogi... Ciągle twierdzisz, że coś ci
    mówią. A nawet głupiego nagrania wideo nie możesz dostarczyć.

    > a jak jest duży i nie umie?

    Znowu wracamy do idiotycznego gdybania na poziomie babci z kołami
    będącej dyliżansem.

    > I sam zbada wszystko wokoło na świecie co go otacza i zrozumie... Jasne.

    W dzisiejszych czasach nie powinno być z tym problemu. Zwłaszcza że,
    zwracam uwagę, sam skupiasz się na ludziach młodych, a nie nieporadnych
    staruszkach, którzy i tak niczego nowego raczej nie będą próbować.

    > Ale zaszkodzić chorym. A nie wot tak z definicji.

    Chorym? Tak samo chorym, jak alkoholikom - skłonność do uzależnień od
    alkoholu i podatności na jego nadużycia jest w dużej mierze genetyczna.

    > Raczej nieświadomą. Działa syndrom wyparcia, że mnie to może spotkać.
    > Oraz działa papierowość zagrożenia. Niby wiem, że rak, ale póki go nie
    > dostanę, to nie do końca mój organizm czuje co to znaczy.

    Został poinformowany, rozum miał. Jak zignorował - jego problem.

    > Bliźnim, który ma etykę troszczenia się o bliźnich.

    Nie, ty masz etykę, jak każdy cholerny fundamentalista, dyktowania innym
    jak mają się zachowywać w najdrobniejszych szczegółach. I to na
    podstawie nie racjonalnych przesłanek, tylko na podstawie urojeń i
    starych legend.

    > No wiec spoko, w takim razie, marihuana niech będzie dopuszczona.

    A nie jest. Zastanów się, dlaczego ;->

    > No i w materiałach które pokazałem choćby wyszło, że powoduje problemy z
    > mózgiem.

    Których? Tych od scjentologów? Daruj sobie takie źródła.

    > Poinstruują jak żyć jak się nie ma jak?

    Poinstruują jak wygląda procedura pozbywania się takich problemów.

    > Człowieka pod wpływem alkoholu. I niestety nie są to rzadkie przypadki.

    Ponownie - to nie wina alkoholu, tylko tego człowieka.

    > Niespecjalnie znam religię, która nie pozwala, w szczególności w Polsce
    > jeśli jest, to jest ona tak marginalna, że można pominąć jej wpływ. Za

    Aha. Marginalny katolicyzm. "Rozwodów u nas nie ma!", jak to parę razy w
    trybie "mówi idiota do obcokrajowca, myśląc że mówiąc powoli i głośno
    będzie zrozumiany niezależnie od języka" tłumaczył ksiądz na ślubie
    znajomej jej mężowi.

> [...]
    > bardzo silnie związany z problemem alkoholowym. Jest też problem ,,i co
    > dalej, jak dalej żyć'' oraz ,,i kto mnie uchroni przed zemstą takiego''

    Nie moja wina ani nie mój problem, że ludzie nie potrafią dorosnąć i byś
    samodzielnymi.

    > Jesteś pewien? Polna dróżka zalicza się do miejsc, gdzie wolno? To nie

    Niestety nie wolno.

    > dotyczy dróg publicznych tylko? Po moim ogródku też nie mogę pijany
    > jeździć na rowerze?

    Po prywatnym, ogrodzonym ogródku - ostatecznie tak. Polną drogą nawet
    pod lekkim wpływem nie wolno.

    > Jeśli jest tak, jak mówisz, to jest to błąd koncepcyjny wg mnie i należy
    > go ASAP naprawić.

    Ale ten błąd to konsekwencja myślenia "po twojemu".

    > To by zmieniło, że wtedy te osoby by nie były pod ich wpływem, bo by nie
    > było tych substancji.

    ROTFL

    I ty się dziwisz, że mam cię za osobę.... nieco słabo myślącą ;)

    > Jeżeli ,,uciążliwość'' jak to nazywasz wynika z zewnętrznych przyczyn,
    > to ich brak ją zlikwiduje. Przykład z menelami pokazałem, że twoja wizja
    > ,,państwo dopilnuje uciążliwości'' jest słabo realna.

    Mhm. I skoro nie dopilnowała tak prostej rzeczy, jak przepędzenie
    meneli, to uważasz, że produkcję zlikwiduje? Pracujesz dla mafii, czy na
    prawdę jesteś aż tak głupi? Ponownie przywołuję przykład prohibicji w USA!

  • 710. Data: 2013-04-26 01:27:17
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    jezusicku, 98 postow naklepaliscie jak mnie nie bylo? :>

    w niecale 24 godziny? :>