  • 11. Data: 2012-07-18 09:38:57
    Temat: Re: zaj?cie konta przez ZUS
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-07-18 09:17, lehko pisze:
    > U?ytkownik "spp" <s...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Dziekuje za zainteresowanie tematem. Wysoko?? zaj?cia jest mniejsza ni? stan
    > konta a mimo wszystko mam wszystkie srodki zablokowane. Jak przedm?wca
    > napisal to naprawde jest chore, bo przez takie dzia?ania jestem w kropce.

    Trzeba zmienić bank. :(

    --
    spp

  • 12. Data: 2012-07-18 09:45:28
    Temat: Re: zajęcie konta przez ZUS
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.07.2012 09:26, lehko pisze:

    > Moze tego nie zaznaczylem ale mam tylko pretensje do banku bank to Pekao
    > s.a. I dlatego właśnie pisze na tą grupę czy są może jakieś terminy których

    Aaaa, już dawno od nich odszedłem i nigdy więcej z tymi łobuzami nie
    chcę mieć nic do czynienia.

    Ni z tego ni z owego nie odnowili mi umowy na linię kredytową "bo tak,
    bo nam się zmieniły procedury" i musiałem pilnie kombinować, jak spłacić
    jej znaczną część. Mimo wielu lat bycia tzw. wiernym klientem.

    Nawet, chamy, nie przeprosili i jeszcze sobie ekstra stówę policzyli za
    "reorganizację zadłużenia".

  • 13. Data: 2012-07-18 16:30:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/07/2012 08:17, lehko wrote:
> [...]
    > napisal to naprawde jest chore, bo przez takie dzia?ania jestem w kropce.
    > Staje sie mniej wiarygodny dla moich dostawcow gdyz przez to niedotrzymuje
    > terminów platnosci. Ja wcale nie twierdze ze nie powinni sie ode mnie tego
    > domagac wrecz przeciwnie - powinni, ale rodzaj egzekucji powinien byc inny.
    > Bank dostaje list ze ma przelac zusowi 1000 wiec go przelewa i tyle a nie
    > utrudniac ludziom dalsze dzialania zwiazane z prowadzeniem dzialalnosci.
    > Poza tym to moje zaleglo?ci nie wynik?y z zapominalstwa tylko z braków

    Czekaj, czekaj. Chciałeś wydymać fiskusa mimo że masz środki dostępne (i
    to po kilku upomnieniach, komornik nie zajmuje konta po dwudniowym
    opóźnieniu), a teraz płaczesz że tracisz wiarygodność?

    Polski byznes pełną gębą.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 14. Data: 2012-07-18 20:11:10
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-18 09:21, Andrzej Lawa pisze:

    > A co to za gówniany bank, co blokuje wszystkie środki, zamiast tylko to,
    > co każe mu komornik czy inny taki organ?
    >
    > Może warto pomyśleć o zmianie, bo cholera wie, co jeszcze wymyślą - np.
    > będziesz robił przelew na 1000zł a oni puszczą 10000, bo im się jedno
    > zero "omsknie"...
    >
    > Przede wszystkim pretensje do banku, bo to oni coś namieszali.

    Kazdy Bank odkad pamietam blokuje wszystkie srodki na koncie az do
    chwili zdjecia blokady przez komornika odkad siegam pamiecia czyli od
    poczatku budowy gownianej balcerowiczowskiej polski . Przez ostatnie 20
    lat tak to wlasnie dziala podobnie drugie konto to kazdy srednio
    rozgarniety nie dajacy sie dymac polak wiedziec powinien.

  • 15. Data: 2012-07-18 20:21:56
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-07-18 20:11, Aha.... pisze:

    > Kazdy Bank odkad pamietam blokuje wszystkie srodki na koncie az do
    > chwili zdjecia blokady przez komornika odkad siegam pamiecia czyli od
    > poczatku budowy gownianej balcerowiczowskiej polski .

    Jeżeli chodzi o pamięć to też mocny nie jesteś ?

    --
    spp

  • 16. Data: 2012-07-18 22:21:46
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-18 20:21, spp pisze:

    > Jeżeli chodzi o pamięć to też mocny nie jesteś ?

    Wczesniej nie mozna bylo zakladac firm wiec nie dotyczy to tej dyskusji.

  • 17. Data: 2012-07-18 23:56:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Komornik faktycznie wysyła zajęcie tylko do wysokości zadłużenia wraz z
    > kosztami. Niemniej jednak czasem bank "blokuje" wszystko, przynajmniej o
    > takich przypadkach słyszałem.

    W mojej ocenie - ale ne grzebałem w przepisach - to bezprawne działanie. A
    skoro tak, to na pierwszy rzut oka jest to przywłaszczenie środków.

  • 18. Data: 2012-07-19 08:47:43
    Temat: Re: zajecie konta przez ZUS
    Od: "lehko" <lehko81malpagmail.com>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > to po kilku upomnieniach, komornik nie zajmuje konta po dwudniowym
    > opóźnieniu), a teraz płaczesz że tracisz wiarygodność?

    Długo jesteś w UK, że czytanie ze zrozumieniem sprawia ci problem?

  • 19. Data: 2012-07-19 11:57:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/07/2012 07:47, lehko wrote:
    > U?ytkownik "kamil"<k...@s...com> napisa? w wiadomo?ci

    > D?ugo jeste? w UK, ?e czytanie ze zrozumieniem sprawia ci problem?

    Na tyle długo, żeby takie kombinowanie dawno wyparowało z mojego krwiobiegu.

    Wybacz stary, ale wiarygodność takiej firmy jest u mnie zerowa, a akurat
    przez kilka miesięcy współpracowałem z dwoma polskimi dostawcami.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 20. Data: 2012-07-19 12:22:14
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-18 16:30, kamil pisze:

    > Czekaj, czekaj. Chciałeś wydymać fiskusa mimo że masz środki dostępne (i
    > to po kilku upomnieniach, komornik nie zajmuje konta po dwudniowym
    > opóźnieniu), a teraz płaczesz że tracisz wiarygodność?

    Już Ci odpowiedział, ale dodam swoje:
    Wydymać fiskusa - rzecz chwalebna. To jak złamać doliniarzowi rękę,
    którą włożył do mojej kieszeni.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.