  • 61. Data: 2023-08-14 11:45:53
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 11:28, Shrek pisze:

    > Skąd wiadomo że nie ma, jak nie sprawdzono?

    Z Twojego zawiadomienia wynika, że sprawcy podjechali busem, włożyli na
    niego motocykl i odjechali. Czego byś się spodziewał na miejscu takiego
    zdarzenia?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 62. Data: 2023-08-14 11:46:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 11:31, Shrek pisze:

    > Raczej na legalnym wysypisku nie przyjmą moto w dobrym stanie bez
    > papierów.

    W złym tez nie powinni.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 63. Data: 2023-08-14 11:48:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 11:31, J.F pisze:

    > To nie potrafisz zmysłicz czegos do wpisania w papiery? Podejrzewany
    > o zamiar zamachu na Prezydenta. Przeciez zarzut nie musi byc
    > prawdziwy :-P Podejrzewany o sfingowanie kradziezy własnego motoru -
    > to chyba pasuje? :-P Podejrzewany o zamiar zaplacenia okupu.

    Istnieje realna możliwość, ze policjant nie będzie wiedział, że to o
    Shreka chodzi i będzie go traktował jako normalnego.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 64. Data: 2023-08-14 11:53:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 11:34, J.F pisze:

    > Sie zdarzało.

    Tylko na ulicy w mieście, to znalezienie tam dowodu niewiele zmienia, a
    i średni dowód stanowi, chyba, że na monitoringu widać, jak sprawcy
    portfel wypada.

    > Chyba nie, skoro "Poszedłem na policję sprawdzić ..."

    Faktycznie. Już się pogubiłem w tych wątkach. Ale skoro poszedł sam na
    Policję, to skąd jego żal, ze wcześniej nie przyjechali?

    > Ale mozna tez przystąpic do sprawdzania tych kamer.

    Można, ale w niedzielę po południu to głupi pomysł. W większości
    wypadków dostęp do historii nagrań ma uprawniona osoba, której w
    niedzielę bym nie oczekiwał. O wiele łatwiej przyjść, jak osoby te są.
    Wówczas paczysz na poprzedni monitoring o której gość zszedł z kadru, a
    na kolejnym szukasz w tym momencie z poprawką na różnice w czasie
    ustawienia monitoringu. Zabezpieczasz ten fragmencik interesujący i
    idziesz dalej.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 65. Data: 2023-08-14 12:05:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 11:37, Shrek pisze:

    > A czemu mają się przejmować, skoro nie widzą kto to kulson?;)

    Jak byś na miejscu Policjanta potraktował zawiadamiającego, który co
    chwilę wplątuje w realia jakieś postacie mityczne? I ja wcale nie
    żartuję. Różni bywają,ludzie. Nie tak dawno wpadł do jednostki facet na
    rowerze krzycząc od progu, że UB ukradło aniołka z grobu. Najpierw
    obróciłem to w żart, że UB rozwiązano kilkadziesiąt lat temu, więc chyba
    raczej już aniołków nie kradną, ale facet jeszcze bardziej się nakręcił
    i zaczął sugerować, ze w takim razie to ich dzieci. Zaczęliśmy
    sprawdzać, czy zawiadamiający po prostu nie jest psychiczny, czy nie ma
    cięższego okresu w życiu itd. Po dwóch godzinach przyszła inna osoba i
    powiadomiła, że jakiś złodziej ukradł krzyż, tablicę i figurkę aniołka z
    grobu lokalnego patrioty i dopiero wówczas zaczęto szukać złodzieja.
    Akurat się udało i odzyskano te przedmioty. Sprawcą okazał się lokalny
    złodziej cmentarny, który chciał to na złom opchnąć. Z UB mający raczej
    luźny związek.

    > Oczywiście - jak rozmawiam z konkretną osobą o konkretnej sprawie to
    > jest trochę inny kontekst. Nie poszedłem tam złożyć zawiadomienia o
    > kulsonach, tylko o kradzieży moto.

    No popatrz!

    > I tu się mylisz;) Mam nawet od was nienaganną opinię w co najmniej dwóch
    > postępowaniach sprawdzających i opinię psychologiczną o zdolności do
    > pełnienia zawodu w którym wiarygodność jest wymagana;)

    Nikt nie jest doskonały - organa prowadzące postępowania sprawdzające
    tym bardziej. :-)

    > Tak są pilne, że nawet jak zadzwonią żeby zabezpieczyć to gdzieś tak w
    > połowie przypadków odbierają.

    Mówiłeś, że te karteczki z pouczeniami dostałeś. Czy jest tam cokolwiek
    om dzwonieniu?

    > NIe dzwoniłem tylko poszedłem. Mają ten sam adres:P

    Ten sam, co kto?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 66. Data: 2023-08-14 12:16:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak byś na miejscu Policjanta potraktował zawiadamiającego, który co
    > chwilę wplątuje w realia jakieś postacie mityczne?

    Nie wiem. Nie byłem w takiej sytuacji.

    > No popatrz!

    No patrz!

    > Nikt nie jest doskonały - organa prowadzące postępowania sprawdzające
    > tym bardziej. :-)

    ;)

    > Mówiłeś, że te karteczki z pouczeniami dostałeś. Czy jest tam cokolwiek
    > om dzwonieniu?

    A co ma karteczka do tego, że policja nie odbiea zamówionych monitoringów?

    Ten sam co kulsony:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 67. Data: 2023-08-14 12:16:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Istnieje realna możliwość, ze policjant nie będzie wiedział, że to o
    > Shreka chodzi i będzie go traktował jako normalnego.

    Dość rozsądne założenie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 68. Data: 2023-08-14 12:17:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z Twojego zawiadomienia wynika, że sprawcy podjechali busem, włożyli na
    > niego motocykl i odjechali. Czego byś się spodziewał na miejscu takiego
    > zdarzenia?

    Sam pisałes- zgubionego dowodu, świadka, nagrania z innej kamery.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 69. Data: 2023-08-14 12:19:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Faktycznie. Już się pogubiłem w tych wątkach. Ale skoro poszedł sam na
    > Policję, to skąd jego żal, ze wcześniej nie przyjechali?

    NIe wcześniej tylko potem. Mówili żeby poczekał to podjedziemy z ekipą a
    potem poszli do domu bo niemal dwie godziny ustalali jak dojechałem do domu.

    > Można, ale w niedzielę po południu to głupi pomysł. W większości
    > wypadków dostęp do historii nagrań ma uprawniona osoba, której w
    > niedzielę bym nie oczekiwał. O wiele łatwiej przyjść, jak osoby te są.

    Zakład że nie przyjdą? Bo jeszcze łatwiej nie sprawdzić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 70. Data: 2023-08-14 12:22:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 12:16, Shrek pisze:
    > A co ma karteczka do tego, że policja nie odbiea zamówionych monitoringów?
    Właściciele monitoringów są różni. Jeden sprawdzi i zabezpieczy na
    telefon, inny domaga się pisma od Prokuratora. Jeszce inny będzie
    twierdził, że to jego monitoring, sam za niego zapłacił i nikomu nie
    pokaże. Może tak długo zabezpieczasz, że już sprawcę złapią i im ten
    monitoring nie jest potrzebny. :-)

    > Ten sam co kulsony:P

    A mówiłeś, ze Ty nie na Policję, a do kulsonów przyszedłeś? Było wspomnieć.

    --
    (~) Robert Tomasik