  • 21. Data: 2023-08-14 00:44:42
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 00:26, Shrek pisze:
    > Biorę to pod uwagę;) Tak naprawdę to ten gość wyglądał na rzeczywiście
    > zaaferowanego jak ich szukał żeby powiedzieć że manianę odwalili.
    może liczył na to, że dostanie telefon, albo, że dostanie znaleźne.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 22. Data: 2023-08-14 00:45:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 00:28, Shrek pisze:

    > Nie - całość byla w formie "dowolnej" po prostu sprawdzała czy wszystkie
    > punkty z instrukcji się w niej znalazły.
    Ten druk nie jest tajny i możesz sobie go znaleźć. Czytałeś, co
    podpisywałeś? Tabelki są na 2 stronie protokołu.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 23. Data: 2023-08-14 00:52:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie ma zakazu chlania w lesie. Udowodnienie Ci, że wracając na rowerze
    > miałeś ponach 0,5 promila li tylko na podstawie zeznać, czy chlałeś jest
    > nierealne.

    Ja zrozumiałem, że podtekst pytania jest taki, że spowodowałem wypadek,
    uciekłem i zgłosiłem fikcyjną kradzież. W takim wypadku zrozumiałe
    byłoby zainteresowanie tym ile miałem promili;)

    > A skoro na monitoringu widać, kiedy motocykl ukradli i w jaki
    > był stanie (nie rozbity), to co a do rzeczy, jak bardzo byłeś pijany w
    > chwili kradzieży?

    No właśnie żadne - to ty sugerowłeś że pytanie miało na celu sprawdzenie
    czy nie zgłosiłem kradzieży żeby przykryc jakiś wypadek z moim udziałem,

    > Nie chodzi o budynki, tylko o dyżurnego. Wpisz sobie Twój adres w
    > aplikację i zobaczysz, ze dyżurny bedzie jeden.

    Dzielnicowy siedzi w prewencji na broniewskiego. Dyżyrny na żeromskiego.

    > d...@k...policja.gov.pl
    > Oficer Dyżurny: tel. 47 723-71-55
    > Z-ca dyżurnego: tel. 47 723-71-56
    >
    > Przecież to jedna jednostka i a jednego dyżurnego. A, ze kilka budynków?
    > Bywają takie, co w więcej, niż dwóch się mieszczą.

    Czyli do dyżurnego na żeromskiego. A pani powiedziała że raczej na
    broniwskiego.

    > Ale nawet na granicy kadru widać, czy biorą telefon do ucha oraz czy
    > wystukują coś, czy odbierają.

    NIe widać...

    > Czyli byli umówieni.

    Na 100%

    > o.,że warto podpowiedzieć, albo poprosić tego ochroniarza, by rzucił
    > wstecz okiem. Możesz popatrzyć, czy nie ma innych kamer.

    Do "swojego" monitoringu mam dostęp - do innych nie. Swój znam - dopóki
    byłem w zarządzie to sam zgrywałem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 24. Data: 2023-08-14 00:54:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > może liczył na to, że dostanie telefon, albo, że dostanie znaleźne.

    Jakby chciał telefon to by zapytał. I tak bym mu nie podał, ale jakby
    chciał się "dogadywać" to chyb rozsądne że chciałby uzyskać kontakt.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 25. Data: 2023-08-14 00:57:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ten druk nie jest tajny i możesz sobie go znaleźć. Czytałeś, co
    > podpisywałeś? Tabelki są na 2 stronie protokołu.

    Tak czytałem. Godzina, świadkowie itp w tabelce - jak dojechałem na
    miejsce, jak dojechałem z miejsca na policję inne kary sim niż podałem w
    formularzu adresowym itd to już wynika z "czeklisty" ale jest w "wolnych
    wnioskach"

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2023-08-14 01:10:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-13, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Biorę to pod uwagę;) Tak naprawdę to ten gość wyglądał na rzeczywiście
    > zaaferowanego jak ich szukał żeby powiedzieć że manianę odwalili.

    Ale to moto wyglądało ok? :) Bo jak nie miało aku to może myśleli, że Ci
    przysługę robią :)

    --
    Marcin

  • 27. Data: 2023-08-14 01:14:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Można. Zresztą jak słusznie zauważył JF jakby chodziło o to że mogłem
    > spowodować wypadek i sfingować kradzież to zwłaszcza wobec odpowiedzi że
    > byłem w lesie na biwaku słuszne byłoby zadanie pytania ile tam wypiłem;)

    A jakoś musiałeś udowadniać, że jesteś właścicielem i masz uprawnienia
    do tego typu pojazdów?

    --
    Marcin

  • 28. Data: 2023-08-14 01:22:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-13, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Skoro odrobiłeś lekcję i znalazłeś monitoring, to oględziny miejsca

    A to był jego obowiązek, czy imputujesz jakiś szczególny stan w lokalnej
    policji? :)

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2023-08-14 06:47:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale to moto wyglądało ok? :) Bo jak nie miało aku to może myśleli, że Ci
    > przysługę robią :)

    Do umycia i jazda.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2023-08-14 06:48:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jakoś musiałeś udowadniać, że jesteś właścicielem i masz uprawnienia
    > do tego typu pojazdów?

    Dowód rejestracyjny pokazałem - tam są wpisani właściciele.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!