  • 161. Data: 2023-08-14 17:41:45
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 17:20, Shrek pisze:
    > Doszukujesz się drugiego dna tam gdzie go nie ma. Po prostu przyszedł
    > wieczór i mieli to na dziś w dupie.

    I wcześniej ne wiedzieli, ze będzie wieczór?

    > Jest już wszczęte - szczegóły podam potem, bo już mnie męczą podejrzenia
    > roberta co tam się niby stało - biorąc pod uwagę domysły roberta to mam
    > szczęście że mnie w kiblu nie zabili:)

    Czyli jednak szukają? A mieli umorzyć. No popatrz!

    > Ale zaraz - robert - poważnie są numery sprawcy i przez 30 dni nikt tam
    > nie zajrzy? Czy wy tam naprawdę pojebani jesteście?

    Zagląda się regularnie.

    > Przecież jak im zapał w oczywistej sprawie opadł to źle świadczy własnie
    > o policjantach. Uprawiasz klasyczny vitcim blaming- szrek jest winny że
    > mu zajebali moto a policja nie ma zapału żeby sprawdzić właściciel busa
    > którego dostali na tacy:P To co sugerujesz to jest klasyczne
    > niedopełnienie obowiązków - powinniśmy coś zrobić, ale nam się nie
    > chciało bo (tu wstaw sobie bo robert wymyślił żeby usprawiedliwić
    > tumiwisizm kolegów).

    Zwracam uwagę, ze podobno łapią, a Shrek ma później napisać, czy im się
    udało :-)

    > Z komendy wyszedłem około 21.20. >> Wcześniej podobno czekał na nich 2 godziny.
    Czyli nie było nagle
    > A przyszedłem ok 17.30.

    Czyli o 17:30 chcieli jechać, a 20:00 już nikogo nie było?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 162. Data: 2023-08-14 17:41:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pomyśl o samobójcach, co życie poświęcają, by w liście ponarzekać.
    > Czymże w tej skali jest motocykl?

    Masz mnie:P I jak to teraz odkręce;)

    > U nas nie kradną.

    Poważnie - żadnego?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 163. Data: 2023-08-14 17:47:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I wcześniej ne wiedzieli, ze będzie wieczór?

    Wcześniej mówili że najpierw jedziemy potem zeznania.

    > Czyli jednak szukają? A mieli umorzyć. No popatrz!

    NIe wiem czy szukają. Może tak. Męczy już mnie rozmowa z tobą - skoro
    ciągle sugerujesz że wiesz co jest przyczyną że nie pojechaliśmy to
    wyksztuś to z siebie wreszcie, bo robisz z siebie pajaca, że "nie
    będziemy szukać bo nam się szrek nie podoba - nie wiemy dlaczego ale na
    pewno nie powinien nam się podobać, więc nie będziemy wykonywać
    obowiązków aż szrek przestanie być zielonY".

    > Zagląda się regularnie.

    Gdzie się zagląda? Regularnie pod adres właściciela z cepiku?

    > Zwracam uwagę, ze podobno łapią, a Shrek ma później napisać, czy im  się
    > udało :-)

    Napiszę - dziś dzwonił prowadzący - sprawiał wrażenie bardziej
    ogarniętego i mniej upredzonego do ogrów niż ty:P

    > Czyli o 17:30 chcieli jechać, a 20:00 już nikogo nie było?

    Tak mniej więcej powiedzieli.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 164. Data: 2023-08-14 17:49:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Oooo! Czyli jednak łapią? Ja im muszę napisać, ze to o Shreka chodzi.
    > jeszcze odzyskają motocykl i nie będziesz miał o czym tu pisać.

    W sumie to był jeden z powodów dla którego do ciebie nie pisałem -
    doszedłem do wniosku że prędzej mi zaszkodzisz niż pomożesz;) Wiem - i
    tak możesz do kolegów zadzwonić. Nie ma to jak budowanie pozytywnego
    wizerunku funkcjonariusza;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 165. Data: 2023-08-14 17:51:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 16:31, nadir pisze:

    > A to OK.
    > To teraz jeszcze powinni powiadomić UODO, że ktoś bezprawnie udostępnił
    > Ci monitoring.;)

    I że parkowałem poza wyznaczonym miejscem;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 166. Data: 2023-08-14 17:52:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 17:40, Shrek pisze:

    > I co napisałeś w notatce - że wszczynasz postępowanie na postawie
    > zawiadomienia którego postanowiłeś nie przyjąć?

    Czy coś w tym widzisz zaskakującego?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 167. Data: 2023-08-14 17:54:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czy coś w tym widzisz zaskakującego?

    Trochę się mija z logiką - ale za wami ciężko dojść.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 168. Data: 2023-08-14 17:55:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 17:47, Shrek pisze:

    > Wcześniej mówili że najpierw jedziemy potem zeznania.

    Czemu to się zmieniło?

> [...]
    > pewno nie powinien nam się podobać, więc nie będziemy wykonywać
    > obowiązków aż szrek przestanie być zielonY".

    Ja nie pisałem, ze nie będzie tego nikt szukać. to jest Twój wymysł.
    Mnie zdziwiło, że wystarczyło kilka chwil rozmowy z Tobą, by zapał do
    pościgu spadł.

    > Gdzie się zagląda? Regularnie pod adres właściciela z cepiku?

    Do akt.

    > Napiszę - dziś dzwonił prowadzący - sprawiał wrażenie bardziej
    > ogarniętego i mniej upredzonego do ogrów niż ty:P

    No widzisz!

    > Tak mniej więcej powiedzieli.

    Czyż to nie intrygujące?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 169. Data: 2023-08-14 17:56:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 17:49, Shrek pisze:

> [...]
    > doszedłem do wniosku że prędzej mi zaszkodzisz niż pomożesz;) Wiem - i
    > tak możesz do kolegów zadzwonić. Nie ma to jak budowanie pozytywnego

    Zaszkodzę im przekazując Ci kilka uwag? Zwłąszcza, jeśli nie szukają
    motocykla. Ty, to masz bujną fantazję.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 170. Data: 2023-08-14 18:08:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zaszkodzę im przekazując Ci kilka uwag? Zwłąszcza, jeśli nie szukają
    > motocykla. Ty, to masz bujną fantazję.

    Szczerze to po tym co zaprezentowałeś w tym wątku to wątpie czy masz
    ochotę mi pomagać i prędzej już mnie na minę wsadzisz, żeby udowodnić
    sobie że miałeś rację niż pomożesz. Także dzięki, ale rozumiesz że nie
    bardzo mam ochotę się z tobą kumpować (zapewne ze wzajemnością).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!