  • 1. Data: 2002-10-15 13:41:31
    Temat: zagubiona przesylka
    Od: "Iwonka" <b...@i...pl>

    Witam wszystkich serdecznie.
    Kochani. Mam problem.
    W lipcu na Poczcie Polskiej nadalam trzy listy
    polecone do Egiptu (rozni adresaci) z tzw.potwierdzeniem
    odbiotu. Pierwsze potwierdzenie wrocilo w sierpniu,
    na pozostale dwa czekam do dzis :-( Panie w okienku
    powtarzaja "czekac,jeszcze czekac" Ile mozna?
    Czy jest jakis przepis mowiacy ze takie potwierdzenie
    ma isc od-do? Przeciez chyba sa jakies normy?
    Dodam,ze nie byla to przesylka priorytetowa(jeszcze
    wtedy nie istniala) oraz,ze mam dowody nadania
    poleconych.
    Juz mi brakuje pomyslow...
    Poradzcie cos,kochani :-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Iwonka
    GG5463630

  • 2. Data: 2002-10-16 12:33:30
    Temat: Re: zagubiona przesylka
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

> [...]
    > ma isc od-do? Przeciez chyba sa jakies normy?
    > Dodam,ze nie byla to przesylka priorytetowa(jeszcze
    > wtedy nie istniala) oraz,ze mam dowody nadania

    Napisz oficjalne pismo do naczelnika iż chcesz wyjaśnienia zaistniałej
    sprawy i ewentualnego odszkodowania - w koncu za cos zaplacilas.

    Albercik