  • 1. Data: 2007-12-04 18:29:36
    Temat: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
    Od: " Xili" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.
    Mam taki problem, zakupilem na allegro od firmy X monitor (platne z gory)
    monitor zostal wyslany kurierem. Kurier zostawil avizo, zadzwonilem i
    umowilem sie na dostarczenie przesylki ponownie kurier nie dotarl wiec
    pojechalem odebrac paczke osobiscie. Jednak gdy dotarlem do siedziby firmy
    kurierskiej stwierdzono ze przesylki dla mnie nie posiadaja. Dzwonilem do
    sprzedawcy czy moze jakos mi w tej sytuacji pomoc, jednak on twierdzi ze jest
    to sprawa miedzy mna a ups i w niczym nie moze mi pomoc. W zwiazku z
    zaistniala sytuacja chcialbym sie dowiedziec czy zwrot kosztow nalezy mi sie
    od firmy ktora sprzedawala towar, czy od kuriera ktory na podstawie zawartej z
    nimi umowy mial dostarczyc do mnie monitor?

  • 2. Data: 2007-12-04 19:51:54
    Temat: Re: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
    Od: "Tomasz" <t...@n...net>

    Użytkownik " Xili" <x...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zawartej z
    > nimi umowy mial dostarczyc do mnie monitor?

    witam
    Domagaj sie od nadawcy interwencji, ponieważ dopoki paczka jest
    niedostarczona jest wlasnoscia nadawcy i tylko on moze skladac reklamacje w
    przypadku zaginiecia.
    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 3. Data: 2007-12-04 20:16:14
    Od: " " <x...@W...gazeta.pl>

    Tomasz <t...@n...net> napisał(a):

> [...]
    > Domagaj sie od nadawcy interwencji, ponieważ dopoki paczka jest
    > niedostarczona jest wlasnoscia nadawcy i tylko on moze skladac reklamacje w

    Tak myslalem ale poniewaz sprzedawca tak pewnym tonem oswiadczyl ze mam sie u
    kuriera dopominac wiec wolalem spytac. dziekuje bardzo

  • 4. Data: 2007-12-04 20:22:26
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@n...net> napisał w wiadomości

    > Domagaj sie od nadawcy interwencji, ponieważ dopoki paczka jest
    > niedostarczona jest wlasnoscia nadawcy i tylko on moze skladac reklamacje
    > w przypadku zaginiecia.

    Udalo ci sie napisac dwie bzdury w jednym zdaniu. Niezly wynik

    HaNkA

  • 5. Data: 2007-12-04 21:26:47
    Od: "Tomasz" <t...@n...net>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomasz" <t...@n...net> napisał w wiadomości

    > Udalo ci sie napisac dwie bzdury w jednym zdaniu. Niezly wynik
    >
    > HaNkA

    Witam
    Powiem tak jest jeden wyjatek, gdy nadawca zrzeknie sie na pismie roszczenia
    na rzecz odbiorcy, wtedy strona reklamujaca moze byc odbiorca, ale o tym nie
    bylo mowy.
    PS HaNkA
    Wiesz Haniu kilka lat pracowalem w tej branzy wlasnie w reklamacjach.

    Tomasz

  • 6. Data: 2007-12-04 23:08:54
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    > Powiem tak jest jeden wyjatek

    A napisales o tym? Taki byles kategoryczny :P

    A co z druga bzdura? art 544.1 i 548 Kc

    > Wiesz Haniu kilka lat pracowalem w tej branzy wlasnie w reklamacjach.

    Najwidoczniej za krotko, albo sie nie przykladales

    HaNkA

  • 7. Data: 2007-12-05 00:11:21
    Od: "Tomasz" <t...@n...net>

> [...]
    >
    > A napisales o tym? Taki byles kategoryczny :P
    >
    > A co z druga bzdura? art 544.1 i 548 Kc

    > Najwidoczniej za krotko, albo sie nie przykladales

    Pojecia nie masz o rozpatrywaniu reklamacji w firmach kurierskich.

    Tomasz

  • 8. Data: 2007-12-05 06:44:06
    Od: " " <x...@W...gazeta.pl>

    a moze Pani podac swoja interpretacje i powiedziec na czym sie pani opiera? bo
    jak na razie to Pani wypowiedzi niestety niewiele mi pomagaja. pozdrawiam

  • 9. Data: 2007-12-05 07:42:47
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik <x...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >a moze Pani podac swoja interpretacje

    A czytasz to co napisalam? Podalam dwa konkretne artykuly kodeksu cywilnego.
    Co chcesz wiecej? Wpisac w google kodeks cywilny chyba potrafisz

    HaNkA

  • 10. Data: 2007-12-05 07:43:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz napisał(a):

    > Domagaj sie od nadawcy interwencji, ponieważ dopoki paczka jest
    > niedostarczona jest wlasnoscia nadawcy i tylko on moze skladac reklamacje w
    > przypadku zaginiecia.

    To nie prawda. Autor watku powinien w siedzibie firmy kurierskiej
    domagac sie protokolu i na jego podstawie zlozyc reklamacje. Problemem
    moze byc opisana postawa Nadawcy bo firmy kurierskie wymagaja do
    rozpatrzenia reklamacji oryginalu listu przewozowego, ktorego sila
    rzeczy Odbiorca nie posiada.

    j.