  • 1. Data: 2008-02-21 11:39:06
    Temat: żądanie wypłaty odszkodowania
    Od: "Marcin D" <j...@N...gazeta.pl>

    Sprawa wygląda tak:
    Firma ubezpieczeniowa domaga się ode mnie zapłaty za szkodę do której
    wyrządzenia nie poczuwam się. Chodzi o zalanie mieszkania znajdującego się
    pod moim mieszkaniem. Rzecz w tym, ze nikt mnie o czyms takim nie
    poinformował, nie pokazał szkód, w ogóle nikt ze mna nie gadał tylko teraz,
    półtora roku później przysyłają pismo z żądaniem zapłaty! W ogóle nie wiem o
    co im chodzi, bo u mnie żadnego wycieku nie było, sąsiad z dołu nigdy się
    nie skarżył...Teraz jednak twierdzi, ze faktycznie było jakies zalanie,
    kręci tylko dlaczego najpierw mnie nie zawołał żebym sobie to obejrzał. Suma
    o którą chodzi jest mała a oni straszą sądem, mógłbym zapłacic dla świętego
    spokoju i zapomniec ale ciekawi mnie czy realnie mogą mi coś zrobić? Może
    warto im napisac żeby spadali na drzewo, jak sądzicie?

  • 2. Data: 2008-02-21 12:51:54
    Temat: Re: żądanie wypłaty odszkodowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin D pisze:

> [...]
    > spokoju i zapomniec ale ciekawi mnie czy realnie mogą mi coś zrobić? Może
    > warto im napisac żeby spadali na drzewo, jak sądzicie?

    Przed sądem to oni będą musieli udowodnić, że były jakieś szkody i że Ty
    za nie jesteś odpowiedzialny.

    Niech teraz pokażą jakieś dowody (np. zdjęcia), albo niech spadają na
    drzewo.

  • 3. Data: 2008-02-21 13:02:40
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Kiedys tak napisałem i spadli.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-02-21 14:51:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:0j8095-0qv.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Przed sądem to oni będą musieli udowodnić, że były jakieś szkody i że Ty
    > za nie jesteś odpowiedzialny.
    >
    > Niech teraz pokażą jakieś dowody (np. zdjęcia), albo niech spadają na
    > drzewo.

    Sądzę, że zdjęcia mają. Natomiast wina sąsiada z góry wcale nie jest taka
    pewna. Nie można wykluczyć, że winę za przeciek ponosi jakaś inna osoba nie
    mieszkająca nawet w tym budynku.

    A do inicjatora wątku. Pisemnie bym ich wezwał do wskazania dowodów na to,
    ze Ty ponosisz za te szkody jakąkolwiek odpowiedzialność.

  • 5. Data: 2008-02-22 08:54:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Sądzę, że zdjęcia mają. Natomiast wina sąsiada z góry wcale nie jest
    > taka pewna. Nie można wykluczyć, że winę za przeciek ponosi jakaś inna
    > osoba nie mieszkająca nawet w tym budynku.

    Jasna sprawa, ale zdjęcia to dobry początek - i może na nich będzie
    widać, skąd przeciek.

  • 6. Data: 2008-02-22 13:22:54
    Od: "Marcin D" <j...@g...pl>

    > A do inicjatora wątku. Pisemnie bym ich wezwał do wskazania dowodów na to,
    > ze Ty ponosisz za te szkody jakąkolwiek odpowiedzialność.

    Dzięki, tak właśnie zamierzam zrobić.

  • 7. Data: 2008-03-24 14:17:45
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Zamówiłem towar dokładnie, w sklepie internetowym, 24 lutego. Do dzisiaj nie
    doszła do mnie przesyłka. Jutro chcę dzwonić i wyjaśniać sprawę. Okazało
    się, że zamówiona przeze mnie rzecz jest już tańsza w tymże sklepie. Czy
    sprzedawca musi mi przysłać towar po cenie aktualnej jeżeli przesyłka nie
    została jeszcze nadana?

    W regulaminie jest taki zapis: "Paczki za pobraniem wysyłane są na drugi
    dzień od momentu potwierdzenia tej formy płatności ". Nikt do mnie nie
    dzwonił, nikt nie pisał, żeby coś potwierdzić..., więc zinterpretowałem to
    tak, że potwierdzenie nastąpiło w momencie złożenia zamówienia. Otrzymałem
    maila(25 lutego), że zamówienie przyjęto.

    Kwota nie jest jakaś bardzo duża, ale jednak po co mam płacić więcej jeżeli
    mogę mniej? Dlaczego nie chcę zmienić sklepu? Bo moim zdaniu mają dany
    towar po atrakcyjnej cenie a danego produktu nie znalazłem w innych
    sklepach.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Arek

    PS Wesołych świąt!