  • 11. Data: 2007-01-03 17:24:13
    Temat: Re: zabójstwo 8 letniej dziewczynki :(
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 3 Jan 2007 12:55:11 +0100, adam laszuk napisał(a):

    > a jak miala na nazwisko? ja tam nic nie widze szczegolnego w tym linku:p to
    > samo na wp i w tv

    Co sie tak dopytujesz, tak bardzo zalezy Ci na tym zeby zobaczyc jak
    mordowane i gwalcone jest dziecko? Normalny jestes?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2007-01-03 18:19:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    scream wrote:

    > Co sie tak dopytujesz, tak bardzo zalezy Ci na tym zeby zobaczyc jak
    > mordowane i gwalcone jest dziecko? Normalny jestes?

    Przypuszczam, że raczej chodzi o wykazanie zerowej wiarygodności żądnego
    sensacji trolla ;)

  • 13. Data: 2007-01-04 10:35:26
    Od: "adam laszuk" <s...@w...pl>

    wlasciwy tok rozumowania obrales

  • 14. Data: 2007-01-04 10:36:31
    Od: "adam laszuk" <s...@w...pl>

    szkoda ze IQ na allegro nie sprzedaja, co?

  • 15. Data: 2007-01-04 11:01:29
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 4 Jan 2007 11:36:31 +0100, adam laszuk napisał(a):

    > szkoda ze IQ na allegro nie sprzedaja, co?

    Fakt, moglbys sobie dokupic :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2007-01-04 12:01:46
    Od: "adam laszuk" <s...@w...pl>

    nie ja, nie ja:P dobrze wiesz komu by sie przydalo:D pozdrawiam i zycze
    szczecia w NW

  • 17. Data: 2007-01-04 16:15:49
    Od: Alexander Sharon <a...@s...ca>

    adam laszuk napisał(a):
    > nie ja, nie ja:P dobrze wiesz komu by sie przydalo:D pozdrawiam i zycze
    > szczecia w NW

    Zamknij morde Pedofilu ! najpierw chciales hasz do filmu z jej
    zabójstwem a teraz wdajesz się w dyskusje kto ma większe IQ.Jestes tylko
    nędzną pedofilską kurwą więc wypierdalaj z piaskownicy.