  • 21. Data: 2009-01-16 19:27:28
    Temat: Re: zabojstwo 2 razy tej samej osoby?
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 12 Jan 2009 16:21:57 +0100, Goomich napisał(a):

    > Przecież za pierwszym razem jej nie zabił.

    Sad stwierdzil, ze zabil.

  • 22. Data: 2009-01-16 19:29:37
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 12 Jan 2009 19:13:55 +0100, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Drugi raz zostanie skazana za zabójstwo. IMHO za pierwsze skazanie moze
    > wniesc kasacje i zadac uniewinnienia, bo z pewnoscia za pierwszy czyn nie
    > moze odpowiadac jak za zabójstwo skoro nie zabil a teraz to wyszlo na jaw,
    > tylko ewentulanie odpowiadac za cos innego (np. usilowanie).

    A wtedy nieslusznie odsiedziana kara nie moze zostac zalczona na poczet
    nowej?

  • 23. Data: 2009-01-16 19:55:06
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    > Sad stwierdzil, ze zabil.

    Sąd się pomylił.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 24. Data: 2009-01-16 20:15:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Goomich pisze:
    > You have one message from: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    > Sąd się pomylił.

    eee, sądy się nie mylą :) jak stwierdził że zabił to zabił :)

    --
    @2009 Johnson
    Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.

  • 25. Data: 2009-01-16 20:16:42
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 20:55:06 +0100, Goomich napisał(a):

    > Sąd się pomylił.

    Wyrok byl prawomocny.

  • 26. Data: 2009-01-16 20:19:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Wyrok byl prawomocny.

    No, prawomocny wyrok musi być słuszny. Wreszcie ktoś rozumny sie
    wypowiedział ;)

  • 27. Data: 2009-01-16 22:42:13
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    > Jacek Krzyzanowski pisze:
    > No, prawomocny wyrok musi być słuszny.

    Powtarzasz, żeby samemu w to bardziej wierzyć? Czy może łudzisz się, że kogoś
    przekonasz?

    --
    Mariano

  • 28. Data: 2009-01-17 06:18:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mariano pisze:

    > Powtarzasz, żeby samemu w to bardziej wierzyć? Czy może łudzisz się, że kogoś
    > przekonasz?

    Ja piszę do ludzi inteligentnych , nie do ciebie.

  • 29. Data: 2009-01-17 08:47:48
    Od: m...@p...onet.pl

    Johnson pisze:
    > Ja piszę do ludzi inteligentnych , nie do ciebie.

    Sędziunio, skończ to trollowanie.

    --
    Mariano