  • 11. Data: 2004-10-13 18:24:41
    Temat: Re: za duzy przelew
    Od: Filip KK <k...@1...pl>

    Użytkownik KrzysiekPP napisał:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Pieniazki (nadwyzke) nalezy wybrac z konta. Nie codziennie spadaja
    pieniadze z nieba, ten kto je dostaje, idzie do restauracji i pije ze
    szczescia.
    Poza tym nadwyzka moze byc od pracodawcy juz za trzynastke. Kolega tez
    dostal nadwyzke o tysiac zlotych.

    --
    Pozdrawiam, Filip
    Przy odpowiadaniu na maila, usun "1937"

  • 12. Data: 2004-10-13 18:35:24
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    yagher(at)klUSUNub.chTOip.pl.invTEZalid news:416d6546$1@news.vogel.pl

    > pieniadze juz przelalem na nie moje konto, ciekawe jak ja teraz bede
    > mial je zwrocic :)

    Ciekawe jak szef podziekuje ci za lojalnosc i uczciwosc.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 13. Data: 2004-10-13 19:31:06
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    jesli duzo duzo - choc o 1 zero - to zrób szybko lokate na ta sume - - nawet
    jesli beda chcieli odzyskasz stwierdzi ze skoro mawsztyle kasy im oddac to
    niech zwóca odsetki z tej lokaty lub ewentualnie niech czekaja 3 miesiace -
    to im oddasz - a jak to PKO BP to ich serdecnie olej - kasy nie
    oddawaj -niech sie wymiar o nia stara - ktos poleci z pracy tym lepiej dla
    tego PKO BP - nienawidze ich - ja tak zrobiem zamiast 10k zł dostłem o 1
    zero - nikt nie dyskutował - poczekali grzecznei az sie lokata skonczy i
    dostali kase a ja bylem bardziej bogaty

  • 14. Data: 2004-10-13 20:26:28
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Yoshua" <yagher(at)klUSUNub.chTOip.pl.invTEZalid> napisał w
    wiadomości news:416d6546$1@news.vogel.pl...

    > nie, poprostu o jedna cyferka przez pomylke wiecej :)
    >
    > pieniadze juz przelalem na nie moje konto, ciekawe jak ja teraz bede
    mial je
    > zwrocic :)

    Jeśli to pomyłka banku to bank wykona księgowanie korygujące (ma do tego
    prawo, bo jest to zapisane w umowie/regulaminie rachunku) i będziesz miał
    na koncie duży debet. I to już będzie twój problem.

    Alek

  • 15. Data: 2004-10-13 21:57:15
    Od: "Yoshua" <yagher(at)klUSUNub.chTOip.pl.invTEZalid>

    > Jeśli to pomyłka banku to bank wykona księgowanie korygujące (ma do tego
    > prawo, bo jest to zapisane w umowie/regulaminie rachunku) i będziesz miał
    > na koncie duży debet. I to już będzie twój problem.

    pieniadze byly przelewane z konta PKO BP na konto w mBanku, pytanie kto
    popelnil blad czy PKO czy mBank, ehhh.....

    --
    .:::::::: Copyright by Yoshua "Yagher" ZeNToO :::::::::..
    .:::: SL-75DRV5 | Duron 1400@1500 | MSI GF4 MX440 :::::..

  • 16. Data: 2004-10-13 23:37:46
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > pieniadze byly przelewane z konta PKO BP na konto w mBanku, pytanie kto
    > popelnil blad czy PKO czy mBank, ehhh.....

    mnie dziwi co innego. to juz druga taka sytuacja,
    gdy ktos na tej grupie zaczyna kombinowac na sile w takiej sprawie.
    oby nie przekombinowal.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 17. Data: 2004-10-14 07:13:28
    Od: Marek mszyma Szymański <n...@g...pl>

    Witam,

    Kiedyś mówiono:
    Jeśli nie wiesz jak się zachować - zachowaj się PRZYZWOICIE.

    Ciekaw jestem jak reagujesz, gdy kasjerka
    omyłkowo wyda Ci za dużo reszty,
    (a jak gdy wyda Ci za mało).
    --
    Pozdrawiam,
    Marek mszyma Szymański, Gdynia

  • 18. Data: 2004-10-15 10:45:34
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@g...pl news:ckl918$mkm$1@korweta.task.gda.pl

    > Kiedyś mówiono:
    > Jeśli nie wiesz jak się zachować - zachowaj się PRZYZWOICIE.

    Niestety pan Yoshua zachowuje sie jak kawal oszusta, tym smieszniejszy jest
    kontrast z jego sygnaturka :