  • 21. Data: 2009-09-09 19:13:35
    Temat: Re: z lotniska do zakladu karnego - tylko za co?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > genialne rozumowanie.
    >
    > kurna przeczytaj dlaczego ma 3 miechy do odsiedzenia i użyj mózgu.
    >
    > olał sprawę, tak sie nie robi

    Co konkretnie olał?

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2009-09-09 22:07:04
    Od: joshi <j...@w...pl>

    > Jesli juz argument o tym, ze tak mówi ustawa nie jest wystarczajacy, to
    > chocby po to, by pózniej nie siedziec w areszcie te 3 miesiace.

    > A w jakim charakterze byl przesluchiwany?

    niestety tego nie wiem
    ale jesli to istotne to przy nastepnej rozmowie telefonicznej postaram
    sie dowiedziec

    --
    Joshi

  • 23. Data: 2009-09-09 22:34:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "joshi" <j...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > ale jesli to istotne to przy nastepnej rozmowie telefonicznej postaram
    > sie dowiedziec

    Jesli byl przesluchiwany jako swiadek, to wystarczylo sie wymeldowac. Jesli
    jako podejrzany, to mial obowiazek poinformowac organ prowadzacy o nowym
    adresie.

  • 24. Data: 2009-09-10 06:40:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Czyli Twoje wnioskowanie jest takie: Dobrze, że sąd go skazał, może już
    > nie będzie zostawiał mieszkania bez opieki. Ładnie, ładnie.

    no coz, poczytam to za jakies chwilowe zmeczenie, bo w sumie jestes
    inteligentny gosc, ale to dzisiejsze wnioskowanie zupelnie ci nie wychodzi

  • 25. Data: 2009-09-10 06:42:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Co konkretnie olał?

    wszystko, przeciez to jest napisane, poczawszy od zawiadomienia ktore sam
    zlozyl, poprzez osobiste sprawy mieszkaniowe, na potencjalnej korespondencji
    skonczywszy, teraz tylko zbiera plony swojej niefrasobliwosci

  • 26. Data: 2009-09-11 12:51:54
    Od: joshi <j...@w...pl>

    /ciach/

    mase kilobajtów tekstu, zbednego oceniania i zero konkretow
    wiedzialem ze zawsze moge liczyc na Wasza pomoc

    --
    Joshi

  • 27. Data: 2009-09-14 06:26:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "joshi" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > mase kilobajtów tekstu, zbednego oceniania i zero konkretow
    > wiedzialem ze zawsze moge liczyc na Wasza pomoc

    a czego sie spodziewales, zadnymi procedurami zaczerpnietymi z netu tutaj
    nie poradzisz, potrzebny jest mu papuga, ktory wezmie kase i ktory byc moze
    wyciagnie go troche wczesniej, albo i nie, bo w sumie ma krotka odsiadke,
    ktory byc moze jakies odszkodowanko wywalczy, ale to tez malo prawdopodobne,
    bo w sumie twoj kumpel z nieswiadomosci, albo z glupoty, sam sobie
    zapracowal na to co go spotkalo

    bolesna nauczka dla niego, a dla wszystkich czytajacych i majacych z tym
    stycznosc przestroga

  • 28. Data: 2009-09-14 07:35:45
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 14 Sep 2009 08:26:26 +0200, szerszen napisał(a):

    > bolesna nauczka dla niego, a dla wszystkich czytajacych i majacych z tym
    > stycznosc przestroga

    I to jest zajebiste. Facet dostał wpierdol, potem "był" świadkiem, w czasie
    jego nieobecności - zapadł wyrok (nieobecni się nie mogą obronić). Teraz za
    miast pracy społecznej na RZECZ SPOŁECZEŃSTWA - owe społeczeństwo będzie
    łożyło na wikt, opierunek i utrzymanie tego faceta przez co najmniej 90
    dni.
    Zajebisty interes dla społeczeństwa :))))

  • 29. Data: 2009-09-14 08:30:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Zajebisty interes dla społeczeństwa :))))

    mi tez sie to niepodoba, ale jak komus wisi ze dostal po ryju, to po co
    zglasza to na policje, a jak zglasza, to juz niech sie tego trzyma i nie
    olewa, przeciez nikt inny za niego tego nie zalatwi, a wiadomo ze ochrona z
    klubu lba potulnie nie pochyli, a maja wieksza sile przebicia, niz kowalski
    ktoremu nakladli po ryju