  • 1. Data: 2009-03-15 16:08:48
    Temat: youtube - film niedostepny w twoim kraju
    Od: z...@v...pl

    witam,
    korzystajacy z youtuba powinni wiedziec o co chodzi, innych zapraszam tutaj
    gdzie sprawe opisano:
    http://di.com.pl/news/25033,0,Czego_Polacy_nie_zobac
    za_na_YouTube.html

    pomijajac fakt, zwiazany z prawami autorskimi itd. czy takie cos nie podpada pod
    dyskryminacje rasowa? dlaczego ci, zamieszkujacy kraj wysoki rozwiniety moga
    miec dostep do tego, do czego dostepu nie moga miec osoby zamieszkujacy kraj
    slabo rozwiniety? (pytanie retoryczne)

    zdaje sie, ze sama dyskryminacja nie jest w zadnym kraju europejskim zabroniona,
    dopoki nie obraza sie konkretnej grupy wiec trudno w tym przypadku wymagac od
    youtube zniesienia takich dzialan. z drugiej strony, tyle mowi sie o cenzurze
    chociazby w korei pln. potepiajac ja - a identycznych dzialan (oczywiscie w
    mniejszej skali) na rodzimym podworku sie nie dostrzega. nie sadzicie, ze
    powinien sie tym zainteresowac np. europejski trybunal praw czlowieka?

    ta wiadomosc jest calkowicie na serio; poprawcie mnie jesli myle sie w czym, co
    napisalem.

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-03-15 16:28:28
    Temat: Re: youtube - film niedostepny w twoim kraju
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > nie sadzicie, ze powinien sie tym zainteresowac np. europejski trybunal
    > praw czlowieka?

    Z tego co się orientuję, to google jest firmą prywatną, nie płacisz na ich
    istnienie podatków, nie opłacasz materiałów na stronach więc mogą robić co
    chcą i gdzie chcą.

    *

  • 3. Data: 2009-03-15 16:31:58
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > czy takie cos nie podpada pod dyskryminacje rasowa?

    Myślisz że Youtube wie, że jesteś mongołem?

    > tyle mowi sie o cenzurze chociazby w korei pln. potepiajac ja
    > - a identycznych dzialan (oczywiscie w mniejszej skali) na rodzimym
    > podworku sie nie dostrzega.

    Tu nie ma mowy o żadnej cenzurze. Jedź sobie do USA i tam pooglądasz,
    nikt ci tego nie zabrania. No chyba że nie dostaniesz wizy, ale wtedy
    pewnie pozwiesz Obamę za stosowanie cenzury. I dyskryminację rasową.

    > nie sadzicie, ze powinien sie tym
    > zainteresowac np. europejski trybunal praw czlowieka?

    A swój osiedlowy sklepik pozwałeś już za to, ze nie sprowadza twoich
    ulubionych dropsów?

  • 4. Data: 2009-03-15 16:41:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z...@v...pl wrote:
> [...]
    > miec dostep do tego, do czego dostepu nie moga miec osoby zamieszkujacy kraj

    zacznij na własnym podwórku od tvp.pl

    ich programów poza terytorium Polski tez nie obejrzysz.

  • 5. Data: 2009-03-15 16:45:45
    Od: z...@v...pl

    > Z tego co się orientuję, to google jest firmą prywatną, nie płacisz na ich
    > istnienie podatków, nie opłacasz materiałów na stronach więc mogą robić co
    > chcą i gdzie chcą.

    jasne - niby tak
    ale jakos np. microsoft udalo sie zmusic do tego, aby internet explorer dalo sie
    usunac (taki news rzucil mi sie ostatnio w oczy). a rowniez sa firma prywatna i
    moga robic co chca.

  • 6. Data: 2009-03-15 16:47:05
    Od: z...@v...pl

    > Użytkownik wrote:
    > <ciach>

    wracaj do piaskownicy, bo powiem mamie ze korzystasz z komputera bez jej pozwolenia.

  • 7. Data: 2009-03-15 17:01:52
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik z...@v...pl napisał:
    > korzystajacy z youtuba powinni wiedziec o co chodzi, innych zapraszam tutaj
    [..]

    Marudzisz.
    Ustawiasz sobie w przeglądarce serwer proxy z USA i po krzyku.

    pozdrawiam
    Arek

  • 8. Data: 2009-03-15 17:15:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > Z tego co się orientuję, to google jest firmą prywatną, nie płacisz na ich
    > istnienie podatków, nie opłacasz materiałów na stronach więc mogą robić co
    > chcą i gdzie chcą.

    No tak ale w tym przypadku ta firma prywatna nie robi tego co chce i
    gdzie chce tylko zostala do tego zmuszona przez monopolistyczna
    organizacje zbiorowego zarzadzania prawami autorskimi?

    j.

    --
    "Analfabeta nigdy nie robi błędów ortograficznych"
    (o czym wyczytałem w "Przekroju", cytat z pamięci).

  • 9. Data: 2009-03-15 17:21:08
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    z...@v...pl pisze:
> [...]
    > miec dostep do tego, do czego dostepu nie moga miec osoby zamieszkujacy kraj

    Jest tylko i wyłącznie wina gangsterskich karteli typu RIAA.

  • 10. Data: 2009-03-15 17:47:24
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > wracaj do piaskownicy, bo powiem mamie

    Dobry pomysł, poskarż się swojej mamie na tego złego youtuba.
    To najmądrzejsze co możesz w tej sprawie zrobić.