  • 1. Data: 2003-06-09 07:46:08
    Temat: wzor umowa o wspolpracy - prosze....:)
    Od: "Iza Radac'" <i...@i...org>

    Witam,
    Poszukuje wozru umowy, ktora chce zawrzec, jako dostawca (hurtownik)
    pomiedzy swoja firma, a sklepami
    - odbiorcami towaru.

    Bede ogromnie wdzieczna za wszelka pomoc:)

    Klaniam sie,

    --
    Iza
    howuser&userid=39091

  • 2. Data: 2003-06-09 07:58:37
    Temat: Re: wzor umowa o wspolpracy - prosze....:)
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Iza Radac'" <i...@i...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomiedzy swoja firma, a sklepami
    > - odbiorcami towaru.
    > Bede ogromnie wdzieczna za wszelka pomoc:)

    Izo kurdelebele a możesz sprawdzić ten link :
    http://www.google.pl/search?q=umowa+dostawy+towar%C3
    %B3w&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl&lr=

    coś chyba wybierzesz

    pozdrawiam
    fart

    jeśli mogę wybrać to zamiast ukłonów buziaki może przekażesz :)))

  • 3. Data: 2003-06-09 08:03:37
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > pomiedzy swoja firma, a sklepami
    > - odbiorcami towaru.
    > Bede ogromnie wdzieczna za wszelka pomoc:)

    wpisałem za pierwszym razem w googlach
    umowa dostawy towarów
    w razie czego :)))

    pozdrawiam
    fart

  • 4. Data: 2003-06-09 08:17:13
    Od: "Iza Radac'" <i...@i...org>

    Użytkownik "fart" <a...@p...onet.pl> napisał:

    > Izo kurdelebele a możesz sprawdzić ten link :

    http://www.google.pl/search?q=umowa+dostawy+towar%C3
    %B3w&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
    hl=pl&lr=

    > coś chyba wybierzesz

    Dziekuję :)
    Cos zaadoptuje, choc nie ukrywam, że wolalabym gotowca :-> ;-)))

    > jeśli mogę wybrać to zamiast ukłonów buziaki może przekażesz :)))

    Na żądanie raz można :))))

    Caluje,

    --
    Iza
    howuser&userid=39091

  • 5. Data: 2003-06-09 08:34:18
    Od: "Iza Radac'" <i...@i...org>

    Użytkownik "fart" <a...@p...onet.pl> napisał:

    > wpisałem za pierwszym razem w googlach
    > umowa dostawy towarów
    > w razie czego :)))

    kur the mol, od rana juz okszan zbieram? ;-)
    ja strwonilam czas na wp i onecie, tam mnie odeslali znajomi europejczycy
    ;->

    dzieki raz jeszcze :)

    --
    Iza