  • 1. Data: 2008-05-17 08:00:30
    Temat: wywóz ziemi na czyjąś nieruchomość
    Od: "iza" <i...@u...to.o2.pl>

    Witam,
    na moją działkę, bez mojej wiedzy zostało zrzucone kilka wywrotek ziemi.
    Przez świadków, ustaliłam sprawce. Czy sa jakies konsekwencje prawne takiego
    czynu? Czy mogę tylko prosic o zabranie tego zrzutu?

  • 2. Data: 2008-05-17 10:01:02
    Temat: Re: wywóz ziemi na czyjąś nieruchomość
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    iza pisze:
> [...]
    > Przez świadków, ustaliłam sprawce. Czy sa jakies konsekwencje prawne takiego
    > czynu? Czy mogę tylko prosic o zabranie tego zrzutu?

    Naliczyc mu oplate za magazynowanie? z wezwaniem do zaplaty.

    A tak normalnie to najszybciej przez Policje. Bo przeciez nikt normalny
    nie nawozi komus ziemi bez ustalenia z nim, wiec to bylo zrobione
    specjalnie i z rozmyslem (no chyba ze to sasiad wynajal wywrotke i
    kierowcy cossie pomylilo - ale sasiad by sie przyznal i sam zaproponowal
    rozwiazanie)

  • 3. Data: 2008-05-17 17:44:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "iza" <i...@u...to.o2.pl> napisał w wiadomości

    W takim wypadku ziemia jest traktowana jak śmieci. Śmieci na cudzy grunt
    też wyrzucać nie wolno. Grzecznie poprosić delikwenta, by "zgubę" zabrał.
    Wobec braku reakcji złożyć zawiadomienie o wykroczeniu - art. 154 kw.