  • 41. Data: 2006-03-07 15:50:12
    Temat: Re: pozbawienie praw rodzicielskich
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Aicha"

    > Szkoda mi było czasu, pieniędzy, nerwów i zdrowia na szukanie dowdów
    > winy.

    trzeba byloby ich az szukac?

    > Gdyby kobieta przestała być zagadką,
    > świat stałby sie nudny,
    > a miłość przestałaby istnieć.

    niezly aforyzm :) A kazać kobiecie przysiegac ,ze mowi prawde to tak jak
    namawiac ja do krzywoprzysiestwa :)

  • 42. Data: 2006-03-07 16:00:27
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "sandra" napisał:

    > trzeba byloby ich az szukac?

    No jak niektórzy twierdzą szukanie w pamięci i robienie notatek "z
    natury" nie wystarczyłoby, bo w pozwie mozna napisać wszystko.
    Zresztą, nieważne. Było, minęło :)

    > niezly aforyzm :)

    Taki... ósmomarcowy. Pojutrze będę już normalna (czyli zboczona) ;)

    Pozdrawiam - Aicha

  • 43. Data: 2006-03-07 16:23:00
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Przemek R." napisał:

    > skoro to Twoje mieszkanie to co w tym dziwnego ?

    Ktoś, kto oferował mi, że się wcześniej wyprowadzi w zamian za to, że
    ja zrezygnuję z alimentów musiał się bardzo zdziwić ;>

    Pozdrawiam - Aicha

  • 44. Data: 2006-03-07 17:31:32
    Temat: wyszaleliście się?!?!?!?
    Od: "lotos.flower" <k...@o...pl>

    no to Wam podrzucę kilka kąsków - a co tam dojedźcie mnie do końca

    dobro dziecka? odebrać mi prawa rodzicielskie?

    eks ciągnął mnie po łóżku za włosy gdy trzymałam na rękach przerażone 2-letnie
    dziecko
    rzucał o ściany
    dusił gdy pijany wracał nad ranem do domu
    rozkwasił mi nos gdy się rozpłakałam podczas kłótni
    obrzucał epitetami w obecności dziecka
    zgwałcił mnie na jego oczach

    mam wymieniać dalej?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

  • 45. Data: 2006-03-07 18:09:01
    Temat: Re: wyszaleliście się?!?!?!?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    lotos.flower [###k...@o...pl.###] napisał:

    > mam wymieniać dalej?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

    Niekoniecznie. Natomiast jak dla mnie, to by jakaś puenta do tego
    pasowała. Pytanie albo co.

  • 46. Data: 2006-03-07 20:05:27
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    7 Mar 2006 18:31:32 +0100, *lotos.flower*
    <news:1a8f.00000178.440dc373@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> [...]

    > obrzucał epitetami w obecności dziecka
    > zgwałcił mnie na jego oczach

    > mam wymieniać dalej?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

    To dlaczego nie dałaś mu od razu kopa, tylko pozwoliłaś sobą szargać?
    Lubiłaś to? Ty wystąpiłaś o rozwód, czy on?

    --
    Kaja

  • 47. Data: 2006-03-07 21:50:02
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "lotos.flower" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rzucał o ściany
    > dusił gdy pijany wracał nad ranem do domu
    > rozkwasił mi nos gdy się rozpłakałam podczas kłótni

    Zawiadomilas prokurotora??? Zrobilas obdukcje??? Zrobilas cos z tym???
    Jesli nie to moze brutalnie, ale powiem ze to tylko pomowienia.

    Moge zdawac sobie sprawe, ze nie wszystko w zwiazkach jest ok. Zarowno z
    jednej jak i z drugiej strony.
    Maver

  • 48. Data: 2006-03-07 22:34:00
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    >
    > dobro dziecka? odebrać mi prawa rodzicielskie?
    >
    > eks ciągnął mnie po łóżku za włosy gdy trzymałam na rękach przerażone

    tarcze sobie chcialas zrobic z dziecka?

    > rzucał o ściany

    lekka pewnie jestes
    ale co to ma do dziecka?

    > dusił gdy pijany wracał nad ranem do domu

    a moze tylko mocno przytulal? wyladowal w izdebce? mialas obdukcje?
    co dziecko ma z tym wspolnego?

    > rozkwasił mi nos gdy się rozpłakałam podczas kłótni

    obdukcja byla?
    i jak dziecko wplaczesz w ten epizod z twojego zycia?

    > obrzucał epitetami w obecności dziecka

    twierdzisz, ze 2-letnie dziecko cos rozumialo poza intonacja?

    > zgwałcił mnie na jego oczach

    zglosilas gwalt malzenski?
    siedzi za to?
    tak male dziecko ma traume z tego powodu?

    > mam wymieniać dalej?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

    mam ci wymyslec co mi moja eks mogla zrobic?
    nie?
    zatem:
    1. nie pindol juz wiecej po proznicy
    2. ten watek dotyczy dzieci, a nie maltretowanych kobiet

    --
    pozdro
    ape

  • 49. Data: 2006-03-07 22:47:39
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "lotos.flower" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > no to Wam podrzucę kilka kąsków - a co tam dojedźcie mnie do końca

    wybacz ale czegos nie rozumiem z tych kilku kąsków a mianowicie nie moge w
    tak tragicznej dla Ciebie sytucji przetrawic jednego kęsa ... " rozwod bez
    orzekania o winie "

    pozdrawiam
    Sandra

  • 50. Data: 2006-03-07 22:50:52
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    moge w
    > tak tragicznej dla Ciebie sytucji przetrawic jednego kęsa ... " rozwod

    wyjasnenie: bajkopisarka :>

    --
    pozdro
    ape