  • 1. Data: 2005-12-09 19:19:30
    Temat: wysokość opłaty za przyjęcie sprawy przez adwokata
    Od: mira<m...@o...pl>

    Mam trudną sytuację. Do tej pory w mojej sprawie odbyły się dwie rozprawy,
    niestety bez żadnego efektu. Jestem zmuszona wziąźć adwokata. Z informacji wiem,
    że muszę wnieść opłatę do zespołu adwokackiego, aby ktoś podjął się
    rezprezentowania mnie w sądzie. Podobno to nie małe pieniądze. Jeśli ktoś mógłby
    mi podać ile wynosi taka opłata? I jak kształtują się opłaty za usługi adwokata?
    Np. w sprawie o alimenty. Będę bardzo wdzięczna za pomoc. Niestety muszę
    pożyczyć te pieniądze, a nie wiem na jakie sumy muszę być przygotowana.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-12-09 23:06:21
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    mira wrote:
> [...]
    > Np. w sprawie o alimenty. Będę bardzo wdzięczna za pomoc. Niestety muszę
    > pożyczyć te pieniądze, a nie wiem na jakie sumy muszę być przygotowana.

    Zrób inaczej. Obdzwoń okolicznych adwokatów, dowiedz się, który
    specjalizuje się w sprawach rodzinnych i od razu zapytaj, ile by Cię to
    kosztowało. Ceny będą różne. Ludzie będą mieć różne podejście. Wybierz
    tego adwokata, który najlepiej do Ciebie podejdzie i zaproponuje
    najlepszą cenę. I dokładnie to powiedz, że musisz pożyczyć te pieniądze,
    a nie wiesz, na jakie sumy musisz być przygotowana, dlatego nie możesz
    nie znać kwoty.

    --
    MArta
    m...@N...pl