  • 31. Data: 2010-08-10 08:21:19
    Temat: Re: wysoce uciążliwy sąsiad - co można zrobić?
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-10 10:19, inner continental pisze:

    > A jak by ci "pachniał" stężony roztwór kwasu solnego do którego
    > bandzior miałby cię zaraz wepchnąć?
    > Przestrańcie wreszcie udawać głupa.

    Jestem chemikiem więc na zapach kwasu solnego mnie nie weźmiesz. :)

    --
    spp

  • 32. Data: 2010-08-10 08:34:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    inner continental pisze:

    > Sam jesteś beton jeśli nie rozumiesz, że tu nie chodzi o nielubienie
    > kogoś tylko ZADAWANIE CIERPIENIA FIZYCZNEGO wszystkim mieszkańcom w
    > całej okolicy!

    Udowodnij. Obiektywnymi danymi i bez tupania nogami.

  • 33. Data: 2010-08-10 08:53:14
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 10.08.2010 10:00, inner continental pisze:

    > Ale czy on w ogóle ma obowiązek straż WPUSZCZAĆ na swój teren?
    > Podbnoż "jesli nie ma pożaru" to straż nie ma prawa wkroczyć bez
    > pozwolenia właściciela...
    > Straż przyjedzie i co zrobi? Żeby chociaz mieli przy sobie jakąś
    > aparaturę do drobiazgowej analizy składu chemicznego powietrza...

    No to teraz trzeba by sobie zadać pytanie czy zagrożenie jest realne,
    czy może jest to Twoje subiektywne odczucie?
    Straż pożarna nie jest tylko od gaszenia pożarów, przy zgłoszeniu trzeba
    podać że to idzie o jakieś skażenie, żeby przyjechał samochód "chemiczny".
    Jeżeli jest to tylko subiektywne odczucie, a z zewnątrz nic nie widać to
    może było by trzeba dorobić nieco dramaturgii.. Nie mówię tu o sabotażu,
    bo to może się źle skończyć, ale jak by zebrać grupkę osób, wykonać
    kilka telefonów w zbliżonym czasie, zebrać świadków, powiedzieć że to
    się nagle pojawiło bo jakaś wichura była, bo deszcz coś podmył..
    Jeżeli jest zagrożenie to muszą zareagować.

    Można również przyuważyć czy w okolicy nie ma jakiś kataklizmów,
    powodzi, pożarów, wybrać moment kiedy strażacy się nudzą i podjadą z
    braku "lepszych" zajęć.

    Z drugiej strony, jeżeli nie chcesz dorabiać tej dramaturgii, bądź
    obawiasz się że jednak Twoja opinia na temat tego smrodu może być zbyt
    przeczulona, możesz podjechać do strażaków i im wszystko opisać i
    zapytać co z tym zrobić. Porozmawiać na spokojnie, zaproponować przyjazd
    w wolnym czasie...

    P.S. Wiesz coś na temat tego co jest tam składowane? jak to wygląda, jak
    pachnie(śmierdzi)? w czym to jest składowane? w jakich pojemnikach? w
    jakim pomieszczeniu?

  • 34. Data: 2010-08-10 09:03:22
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10.08.2010 10:16), inner continental wrote:
    [...]
    > No nie jest dyskusyjny [...]
    > Całkowicie bzdurna jest ta Twoja uwaga!

    Skoro wiesz lepiej , to proponuję żebyś sam sobie udzielił lepszych uwag
    i nie zawracał głowy ludziom którzy myślą że chcesz z nimi dyskutować.

    p. m.

  • 35. Data: 2010-08-10 09:37:40
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 11:00:38 -0700 (PDT), inner continental napisał(a):

    > Sąsiad w domku na terenie graniczącym z moim przechowuje w ogródku
    > jakąś wysoce smrodliwą substancję, tak że uciążliwy fetor rozchodzi
    > się po całej okolicy i przeszkadza w zasadzie wszystkim zamieszkałym
    > na tym terenie. Niektórzy inni tutaj sąsiedzi ponoć się na tym znają i

    Chyba nie ma na razie jednoznacznych przepisów o uciążliwości zapachowej...
    Ale coś mi się obiło o uszy, że do końca roku mają takowe przepisy powstać.
    Poszukaj na stronach sejmowych w projektach...
    Może warto poczekać na wejście tych przepisów w życie i walczyć wtedy...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 36. Data: 2010-08-10 09:42:54
    Od: inner continental <i...@g...com>

    On Aug 10, 11:03 am, mvoicem <m...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Skoro wiesz lepiej , to proponuję żebyś sam sobie udzielił lepszych uwag
    > i nie zawracał głowy ludziom którzy myślą że chcesz z nimi dyskutować.

    Przepraszam jeśli uraziłem swoją zbyt emocjonalną reakcją ale proszę o
    zrozumienie, dla nas ten problem nie jest czysto abstrakcyjnym
    rebusem...

  • 37. Data: 2010-08-10 09:50:46
    Od: inner continental <i...@g...com>

    On Aug 10, 10:12 am, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Koniowi i zakochanym inaczej pachnie siano. ;)

    A jak zdaniem Państwa ma się do opisywanej sprawy ten przepis:

    Ustawa z dnia 20 maja 1971 r.
    Art. 51§1 Kodeksu wykroczeń:

    "Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca spokój,
    porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu
    publicznym, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo
    grzywny."

  • 38. Data: 2010-08-10 16:44:29
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]

    porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu
    publicznym, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo

    ===================================

    i sadze, ze wiekszosc tu obecnych by zaglosowala, ze jestes winny ;P

    Icek

  • 39. Data: 2010-08-10 16:47:29
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]

    Przepraszam jeśli uraziłem swoją zbyt emocjonalną reakcją ale proszę o
    zrozumienie, dla nas ten problem nie jest czysto abstrakcyjnym

    ===============================

    dostales juz rade. Jezeli to cos "smierdzi" tak, ze to czuc to dzwonisz na
    998 i mowisz:

    "bo wie pan, ja tu siedze w domu a tu jakas chemia strasznie smierdzi. Az
    sie przestrzaszylem, ze cos moze sie nam stac. Wychodze na balkon i widze,
    ze sasiad XXXXXXXXXXXXXXXXX (tu oipis tego co on tam naprawde robi). I mi
    sie wydaje, ze ta chemia to tak gryzie w nos, ze chyba jest niebezpieczna.
    Boje sie o moja rodzine. Czy mogliby Panstwo przyjechac i zbadac ?"

    Jezeli nie ma u Ciebie akurat zalania i powodzi a straz pozarowa nie
    odebrala przed toba 500 zgloszen o zalaniu to sie pojawia. Zbadaja. Czasami
    nawet dokonaja pomiaru stezenia smieci w powietrzu.

    Jezeli przekracza to konsekwencje. Jezeli nie to znaczy, ze masz urojenia

    Od tego bym zaczal.

    Icek

  • 40. Data: 2010-08-10 19:38:31
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > P.S. Wiesz coś na temat tego co jest tam składowane? jak to wygląda, jak
    > pachnie(śmierdzi)? w czym to jest składowane? w jakich pojemnikach? w
    > jakim pomieszczeniu?
    Ustal co to takiego i tyle.
    O ile pamiętam ludzie masowo podlewali gnojówką pomidory.Waliło w okolicy,aż nozdrza
    więdły.Ale nikt
    nikogo nie ukarał...