  • 1. Data: 2007-03-19 18:48:11
    Temat: wypowiedzenie z pracy za dwutygodniowym okresem
    Od: z...@o...pl

    Mam pytanie bo zlozylem wypowiedzenie z pracy z dwutygodniowym
    wypowiedzeniem począwszy od 24.03.2007 wiec termin rozwiazania umowy
    przypada 07.04.2007, ale jeszcze nie korzystalem z urlopu i gdy
    powiedzialem pracodawcy ze chce od kwietnia miec urlop az do konca
    okresu wypowiedzenia to mi odpowiedzial ze nie ma takiej mozliwosci i
    musze pracowac do 07.04.2007, a za urlop oswiadczyl mi ze mi wyplaci.
    A ja od 02.04.2007 mam zaczac nowa prace czy jest jakas mozliwosc
    wymusic na pracodawcy oddanie urlopu zamiast zaplaty za niego?

  • 2. Data: 2007-03-19 21:00:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    z...@o...pl napisał(a):

    > czy jest jakas mozliwosc wymusic na pracodawcy oddanie urlopu zamiast zaplaty za
    niego?

    Poza 4 dniami na żądanie nie ty decydujesz kiedy masz urlop.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-03-19 21:24:12
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 19 Mar 2007 11:48:11 -0700, z...@o...pl wrote:

> [...]
    >A ja od 02.04.2007 mam zaczac nowa prace czy jest jakas mozliwosc
    >wymusic na pracodawcy oddanie urlopu zamiast zaplaty za niego?
    Jedyna mozliwosc wymuszenia to urlop na żądanie.
    Trzeba bylo wypowiedzenie zlozyc tydzien wczesniej.
    Tak sie umowiles z pracodawca, wiec dotrzymaj warunków umowy.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2007-03-20 18:35:39
    Od: z...@o...pl

    On 19 Mar, 22:24, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

> [...]
    > Trzeba bylo wypowiedzenie zlozyc tydzien wczesniej.
    > Tak sie umowiles z pracodawca, wiec dotrzymaj warunków umowy.

    A ile dni urlopu na żadanie mogę wziąść za jednym razem 4? Czy tylko
    jeden dzień?

  • 5. Data: 2007-03-20 22:32:37
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    z...@o...pl napisał(a):
    > A ile dni urlopu na żadanie mogę wziąść za jednym razem 4? Czy tylko
    > jeden dzień?

    zażądaj 4 razy po 1 dzień

    --
    Matt Z

  • 6. Data: 2007-03-21 17:36:10
    Od: z...@o...pl

    On 20 Mar, 23:32, Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke> wrote:

    > zażądaj 4 razy po 1 dzień
    >
    > --
    > Matt Z

    A czy okres urlopu wzietego na zadanie wlicza sie do okresu
    wypowiedzenia?

  • 7. Data: 2007-03-21 19:36:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1174498570.604489.208810@l77g2000hsb.googlegrou
    ps.com
    z...@o...pl <z...@o...pl> pisze:

    > A czy okres urlopu wzietego na zadanie wlicza sie do okresu
    > wypowiedzenia?
    Tak. Jest to część urlopu wypoczynkowego.

    --
    Jotte