  • 1. Data: 2006-12-19 12:05:01
    Temat: wypowiedzenie umowy zlecenie- prosze o pomoc
    Od: " misia" <l...@N...gazeta.pl>

    chce wypowiedziec z koncem grudnia ,jaka datę zaznaczyć jako ta koncowa ?
    31 grudnia (niedziela)? czy ostatni dzien roboczy (29 grudnia)????

  • 2. Data: 2006-12-19 12:13:34
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy zlecenie- prosze o pomoc
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział misia na tej grupie:

    > chce wypowiedziec z koncem grudnia ,jaka datę zaznaczyć jako ta koncowa ?
    > 31 grudnia (niedziela)? czy ostatni dzien roboczy (29 grudnia)????

    Oznacz jak chcesz, możesz nawet napisać "z ostatnim dniem grudnia",
    skutek będzie i tak taki sam.
    Masz w umowie jakieś terminy jeśli chodzi o wypowiedzenie?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2006-12-19 12:44:28
    Od: " misia" <l...@g...pl>

    Olgierd <n...@n...spam.no.problem> napisał(a):

    > Masz w umowie jakieś terminy jeśli chodzi o wypowiedzenie?

    no własnie mam - 7 dni (ale nie wiem czy roboczych czy normalnie liczone?)
    jest napisane tylko 7 dni.
    Więc jak jutro złoze wypowiedzenie to bedzie ok formalnie?

  • 4. Data: 2006-12-19 12:57:43
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział misia na tej grupie:

    > no własnie mam - 7 dni (ale nie wiem czy roboczych czy normalnie liczone?)
    > jest napisane tylko 7 dni.

    No więc jeśli masz napisane 7 dni to jest to po prostu 7 dni.

    > Więc jak jutro złoze wypowiedzenie to bedzie ok formalnie?

    Jak złożysz jutro to skutek będzie na 27 grudnia.

  • 5. Data: 2006-12-19 13:05:07
    Od: " misia" <l...@g...pl>

    Olgierd <n...@n...spam.no.problem> napisał(a):

    > Powiedział misia na tej grupie:

    > No więc jeśli masz napisane 7 dni to jest to po prostu 7 dni.

    > Jak złożysz jutro to skutek będzie na 27 grudnia.

    czyli jutro skladam wypowiedzenie podajac date 31 grudnia 2006 , bo rozumiem
    ze moze byc wiecej niz 7 dni wczesniej zlozone??

  • 6. Data: 2006-12-19 14:36:15
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    " misia" <l...@g...pl> wrote in message

    > czyli jutro skladam wypowiedzenie podajac date 31 grudnia 2006 , bo
    > rozumiem
    > ze moze byc wiecej niz 7 dni wczesniej zlozone??

    A zdajesz sobie konsekwencje wypowiedzenia umowy zlecenia.
    To nie umowa o pracę, że można sobie powiedzieć, jutro do pracy nie
    przychodzę.

  • 7. Data: 2006-12-19 15:12:26
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział witek na tej grupie:

    > A zdajesz sobie konsekwencje wypowiedzenia umowy zlecenia.
    > To nie umowa o pracę, że można sobie powiedzieć, jutro do pracy nie
    > przychodzę.

    Ale ona ma klauzulę w umowie o 7-dniowym okresie wypowiedzenia.

  • 8. Data: 2006-12-19 15:53:45
    Od: m...@g...com

    witek wrote:

    > " misia" <l...@g...pl> wrote in message

    > A zdajesz sobie konsekwencje wypowiedzenia umowy zlecenia.
    > To nie umowa o pracę, że można sobie powiedzieć, jutro do pracy nie
    > przychodzę.

    A jakie to mogą być skutki?. Zawsze wydawało mi się, że jeżeli w umowie jest
    wypowiedzenie, to po to żeby nie było żadnych "skutków", chyba że są
    zapisane w umowie.

    Co innego zerwanie umowy ....

    p. m.