  • 1. Data: 2006-12-28 17:30:52
    Temat: wypowiedzenie umowy najmu - problem z przedluzeniem umowy najmu
    Od: "x-c" <x...@w...pl>

    Witam serdecznie
    Wynajelam rok temu dom i podpisalam z administratorka umowe najmu na czas
    nieokreslony z miesiecznym wypowiedzeniem.
    Administratorka przy wynajmowaniu powiedziala mi, ze zalezy jej na ty, zebym
    wynajmowala ten dom jak najdluzej, Teraz jednak w wyniku drobnej klotni
    kazala mi sie wyprowadzic do konca tego roku. Wypowiedzenia na pismie mi nie
    dala - o fakcie ze mam sie wyprowadzic poinformowala mnie tylko
    telefonicznie.
    I teraz moje pytanie.
    Co moge zrobic, zeby jakos przedluzyc przedluzyc okres mieszkania w tym
    domu. Moge sie wyprowadzic dopiero pod koniec lutego. A wiem, ze jezeli
    administratorka doreczy mi wypowiedzenie na pismie to bede musiala sie w
    ciagu miesiaca wyprowadzic.
    Czy istnieja jakies kruczki zeby to przedłuzyc do 2 miesiecy? Dodam, ze
    jestem osoba niepracujaca, uczaca sie i nie zalegam administratorce z
    zadnymi oplatami - wszystko jest placone w terminie.
    Bardzo prosze o pomoc.
    Z gory dziekuje za wszelkie informacje

  • 2. Data: 2006-12-28 18:07:13
    Od: "sternik2" <s...@o...pl>

    witam
    telefonicznie?

    da na pismie w styczniu mieszkasz do konca lutego

    ster

  • 3. Data: 2006-12-28 18:21:13
    Od: "W" <m...@o...pl>

    Użytkownik "sternik2" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > da na pismie w styczniu mieszkasz do konca lutego

    ... da na piśmie drugiego stycznia, mieszkasz do drugiego lutego...

  • 4. Data: 2006-12-29 00:28:48
    Od: m...@g...com

    W wrote:

    > Użytkownik "sternik2" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ... da na piśmie drugiego stycznia, mieszkasz do drugiego lutego...

    Była mowa o miesięcznym wypowidzeniu, a nie o 31dniowym. Więc mieszka do
    końca lutego.

    p. m.

  • 5. Data: 2006-12-29 02:56:57
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "x-c" <x...@w...pl> wrote in message news:en0v7i$ipd$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam serdecznie
    > Czy istnieja jakies kruczki zeby to przedłuzyc do 2 miesiecy?

    Formalnie musiałaby ci to wręczyć do końca grudnia.
    Po za tym, rozwiązanie typowo polskochamskie. Co mi zrobisz jak sie nie
    wyprowadzę? Uuu, ale flejma rozpętałem.

  • 6. Data: 2006-12-29 13:59:48
    Od: "x-c" <x...@w...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Była mowa o miesięcznym wypowidzeniu, a nie o 31dniowym. Więc mieszka do
    > końca lutego.
    >
    > p. m.

    Jak to konca lutego? Jezeli da mi w ostatnim dniu grudnia to mieszkam do
    konca stycznia- czyli mieisac, wiec skad do konca lutego?

  • 7. Data: 2006-12-29 14:04:37
    Od: m...@g...com

    x-c wrote:

    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jak to konca lutego? Jezeli da mi w ostatnim dniu grudnia to mieszkam do
    > konca stycznia- czyli mieisac, wiec skad do konca lutego?

    Bo liczy się pełny miesiąc. W znaczeniu od pierwszego do ostatniego.

    Jeżeli wypowiesz umowę 1 grudnia - skutkuje na koniec stycznia.
    15 grudnia - skutkuje na koniec stycznia.
    31 grudnia - skutkuje na koniec stycznia
    1 stycznia - skutkuje na koniec lutego.

    p. m.