  • 1. Data: 2003-04-29 16:33:54
    Temat: wypowiedzenie a chorobowe
    Od: "Tolek" <i...@w...pl>

    czy w przypadku chorobowego przedluza sie okres wypowiedzenia jesli to
    pracownik wypowiedzial umowe?

    Tolek

  • 2. Data: 2003-04-29 16:57:46
    Temat: Re: wypowiedzenie a chorobowe
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 29 Apr 2003 18:33:54 +0200, "Tolek" <i...@w...pl>
    zakodował:

    >czy w przypadku chorobowego przedluza sie okres wypowiedzenia jesli to
    >pracownik wypowiedzial umowe?

    Nie, niezależnie od tego, kto wypowiedział.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-04-29 17:24:15
    Od: "Tolek" <i...@w...pl>

    > Nie, niezależnie od tego, kto wypowiedział.

    ktory to artykol?

    tolo

  • 4. Data: 2003-04-29 17:55:09
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 29 Apr 2003 19:24:15 +0200, "Tolek" <i...@w...pl>
    zakodował:

    >ktory to artykol?

    ??
    Chcesz paragraf na to, że wielbłąd to nie koń?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-04-30 04:05:16
    Od: "Tolek" <i...@w...pl>

    oj, nie przesadzaj tylko chcialem wiedziec. poprostu myslalem ze mi powiesz
    a tak to sam musze poszukac. brrr...

    pozdrawiam

    tolo

  • 6. Data: 2003-04-30 04:38:10
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 30 Apr 2003 06:05:16 +0200, "Tolek" <i...@w...pl>
    zakodował:

    >oj, nie przesadzaj tylko chcialem wiedziec. poprostu myslalem ze mi powiesz
    >a tak to sam musze poszukac. brrr...

    Art. 36. § 1. Okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na czas nie
    okre?lony jest uzależniony od okresu zatrudnienia u danego pracodawcy
    i wynosi:
    1) 2 tygodnie, jeżeli pracownik był zatrudniony krócej niż 6 miesięcy,
    2) 1 miesi?c, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 6 miesięcy,
    3) 3 miesi?ce, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 3 lata.

    Uzupełnienie by Kaizen ;)
    art. 36 § 2. Gdy pracownik ma blond włosy, okres wypowiedzenia nie
    ulega zmianie.
    art. 36 § 3. Jeżeli pracownika w trakcie trwania okresu wypowiedzenia
    skorzysta z urlopu, zwolnienia na poszukiwanie pracy bądź zwolnienia
    lekarskiego czas nieobecności zalicza się do trwania okresu
    wypowiedzenia.
    art. 36 § 4. Nieusprawiedliwione nieobecności nie wpływają w żaden
    sposób na bieg wypowiedzenia.
    art. 36 § 5. ...
    --
    Pozdrawiam,