  • 1. Data: 2021-02-04 06:40:49
    Temat: wypłata zaległego wynagrodzenia
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Po przywróceniu do pracy wyrokiem sądu żona dostaje wynagrodzenie za
    cały okres pozostawania bez pracy u danego pracodawcy (pozdrawiam
    podatników;). Za okres gdzie pracowała u innych też (z wyjątkiem dni
    kiedy brała L4 - za te dni sie nie należy) - nikt nie mówił, że ma być
    logicznie.

    Wyliczyli jej brutto i pewnie się zgadza - jak rozumiem odprowadzą
    zaliczki na podatek i składki zus. Co z częścią płaconą przez pracodawcę?

    PS - pierwszy raz na hobby zarobiłem a nie do do niego dołożyłem,
    PS2 - skoro jako amator uprawiający hobby wygrałem, to szykujmy dupy na
    odszkodowania za całe bezprawie bez żadnego trybu jakie właśnie
    odpierdala władza:(

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2021-02-04 10:28:43
    Temat: Re: wypłata zaległego wynagrodzenia
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 04-02-2021 o 06:40, Shrek pisze:
> [...]
    > PS2 - skoro jako amator uprawiający hobby wygrałem, to szykujmy dupy na
    > odszkodowania za całe bezprawie bez żadnego trybu jakie właśnie

    Gdzieś czytałem/słuchałem,, że można postarać się o regres na
    urzędników/funkcjonariuszy zamieszanych w konieczność wypłaty
    odszkodowania. Ciekawe, czy urzędnicy/funkcjonariusze zdają sobie z tego
    sprawę.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 3. Data: 2021-02-04 17:31:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > urzędników/funkcjonariuszy zamieszanych w konieczność wypłaty
    > odszkodowania. Ciekawe, czy urzędnicy/funkcjonariusze zdają sobie z tego

    No ale z regresem to by musiała instytucja która poniosła stratę
    wystapić. A oni całkiem na legalu zrobili sobie rezerwę na
    odszkodowania, bo dobrze wiedzieli co zostało odjebane...

    Chyba nie myślisz że sasin wyciągnie z kieszeni 70 baniek a maty
    kilkaset miliardów...

    --
    Shrek