  • 1. Data: 2006-08-24 07:30:28
    Temat: wypis a oryginał
    Od: "Marta Capriati" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy wypis aktu notarialnego to to samo co jego oryginał? Muszę jeszcze
    dzisiaj zawieźć mojemu prawnikowi cytuję "orginał aktu notarialnego lub
    uwierzytelnioną notarialnie kopię". Okazuje się że w dokumentach w ogóle nie
    mam czegoś co jest podpisane jako "orginał", mam natomiast dwa
    egzemplarze "wypisu". NIe mam czasu na notariusza, więc mogłabym dać ten
    wypis, ale czy to wystarczy? Będę bardzoo wdzięczna za odpowiedź, dzisiaj
    zaraz po pracy muszę jechać do kancelarii a nie chciałąbym jechac
    nadaremnie:)

  • 2. Data: 2006-08-24 07:43:10
    Temat: Re: wypis a oryginał
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Marta Capriati napisał(a):
> [...]
    > uwierzytelnioną notarialnie kopię". Okazuje się że w dokumentach w ogóle nie
    > mam czegoś co jest podpisane jako "orginał", mam natomiast dwa

    i nigdy nie będziesz miała
    oryginał aktu notarialnego pozostaje u notariusza
    a prawnikowi chodzi o wypis albo jego notarialną kopię

    KG

  • 3. Data: 2006-08-24 07:59:04
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    > i nigdy nie będziesz miała
    > oryginał aktu notarialnego pozostaje u notariusza
    > a prawnikowi chodzi o wypis albo jego notarialną kopię
    >
    > KG

    Ustawa o notariacie
    Art. 109. Wypis ma moc prawną oryginału.

  • 4. Data: 2006-08-24 08:35:21
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl>

    > dzisiaj zawieźć mojemu prawnikowi cytuję "orginał aktu notarialnego lub
    > uwierzytelnioną notarialnie kopię". Okazuje się że w

    Jeśli to ten prawnik tak napisał, to ja bym zmienił prawnika, bo i z prawem
    o notariacie i z ortografią u niego kiepsko :-)

    Marcin.

  • 5. Data: 2006-08-24 09:17:23
    Temat: Dzięki z pomoc, już wszystko jasne:)) n/txt
    Od: "Marta Capriati" <m...@g...pl>

  • 6. Data: 2006-08-24 12:48:56
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Marta Capriati wrote:
    > Czy wypis aktu notarialnego to to samo co jego oryginał? Muszę jeszcze
    > dzisiaj zawieźć mojemu prawnikowi cytuję "orginał aktu notarialnego lub
    > uwierzytelnioną notarialnie kopię".

    Ten prawnik to jakiś samouk chyba

  • 7. Data: 2006-08-25 12:00:15
    Od: j...@p...onet.eu