  • 31. Data: 2008-07-27 19:34:49
    Temat: Re: wypadek - potrącenie
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości
    news:g6i893$4um$1@inews.gazeta.pl...

    > to po co wjeżdżałeś?

    > ma
    >
    > KG

    Taaaaak ?
    A jakie ?

    E-zop

  • 32. Data: 2008-07-27 19:52:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    e-zop pisze:

    > Taaaaak ?
    > A jakie ?

    Wypadałoby zastosować wobec ciebie zasadę którą ktoś tu podał:
    "...ze z debilami trzeba krotko i dosadnie."

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 33. Data: 2008-07-27 20:43:13
    Od: ".A r t u r." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl>

    Johnson pisze:

    > Jak to się tego trzymać, jak on sie już przyznał.

    Przecież nie pytał się co ma zrobić, tylko czy dobrze zrobił, więc
    rozważania teoretyczne dotyczą podobnych sytuacji na przyszłość.

  • 34. Data: 2008-07-27 21:50:58
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    > Wypadałoby zastosować wobec ciebie zasadę którą ktoś tu podał:
    > "...ze z debilami trzeba krotko i dosadnie."

    Czy w takim razie uwazasz, ze jesli komus wlasnie zepsul sie samochod na
    srodku skrzyzowania, lub doznal tak bolesneg skurczu zoladka, ze nie mogl
    ruszyc reka, noga, malym palcem, to wtedy kazdy, ktory uwaza, ze on nie
    popelnil zadnego bledu, ma moralne i kodeksowe prawo do taranowania jego
    samochodu, a nawet do pozbawienia go zycia i nie musi za to odpowiadac ???

    Takich prymitywow na drogach, jak ty jest pelno. To sa ci, ktorzy krzycza :
    ty chuju, na kogos, kto popelnil maly blad i na chwile spowodowal chaos na
    skrzyzowaniu.
    Inni, bardziej radykalni , sadzac, ze tacy, jak ty ich popra - taranuja
    delikwenta, wtedy, jesli prowadza pojazd, ktory nie jest ich
    wlasnoscia...oczywiscie.

  • 35. Data: 2008-07-27 21:58:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    e-zop pisze:

> [...]
    > nie popelnil zadnego bledu, ma moralne i kodeksowe prawo do taranowania
    > jego samochodu, a nawet do pozbawienia go zycia i nie musi za to

    I w którymś miejscu tak napisałem ? Myślenie boli ?

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 36. Data: 2008-07-27 22:15:45
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    > I w którymś miejscu tak napisałem ? Myślenie boli ?

    Nie odniosles sie do moich twierdzen, tylko je ( oraz moja osobe ) obazliwie
    potraktowales, wiec ja odreagowaem w stosunku do stanowiska, ktore u ciebie
    podejrzewalem.

    Czyzbym sie pomylil ?

  • 37. Data: 2008-07-27 22:25:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    e-zop pisze:

    > Nie odniosles sie do moich twierdzen, tylko je ( oraz moja osobe )
    > obazliwie potraktowales,

    Eee, przecież użyłem tylko twojego zwrotu. Skoro uważasz, że jest on
    obraźliwy to czemu go używasz ?? Ładnie to tak ? Kali się kłania ?
    Belka, słomka + oko czy jak tam szło , itd ...

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 38. Data: 2008-07-27 22:26:53
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    > Eee, przecież użyłem tylko twojego zwrotu. Skoro uważasz, że jest on
    > obraźliwy to czemu go używasz ?? Ładnie to tak ? Kali się kłania ? Belka,
    > słomka + oko czy jak tam szło , itd ...

    Nie chodzi mi o moj zwrot, tylko o to , ze nie odniosles sie do mojego
    pytania: jake znaczenie ma , co ja tam robilem...???

  • 39. Data: 2008-07-27 22:33:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    e-zop pisze:

    > Nie chodzi mi o moj zwrot, tylko o to , ze nie odniosles sie do mojego
    > pytania: jake znaczenie ma , co ja tam robilem...???

    Podstawowe, ale nie mam siły ci uświadamiać.
    Chciałem ci tylko zwrócić uwagę na twoje głupie słowa ... i tyle.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 40. Data: 2008-07-27 22:36:08
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    > Eee, przecież użyłem tylko twojego zwrotu. Skoro uważasz, że jest on
    > obraźliwy to czemu go używasz ?? Ładnie to tak ? Kali się kłania ? Belka,
    > słomka + oko czy jak tam szło , itd ...

    Oczywiscie, ze jest obrazliwy - tylko roznica polega na tym, ze ja uzylem
    tego chcac przerwac dyskusje, oraz po to, zeby stworzyc nowa sytuacje (
    prawna - obrazilem pracownika ! ) i dac mu do wyboru - pojscie na udry,
    albo dostosowanie sie do polecen przelozonego.
    Wtedy ta strategia dala mi sukces: mialem nowego, wyszkolonego pracownika.

    Ciekawy jestem teraz, co ty chciales osiagnac obrazajac mnie ?
    Chciales zakonczenia dyskusji ?
    Czy co ?