  • 21. Data: 2009-05-22 22:33:56
    Temat: Re: wypadek na czerwonym świetle
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:gv6unt$ajg$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    > Dokładnie - np. bardzo wiele jest skrzyżowań o ruchu "wahadłowym" gdzie
    > spośród czterech wlotow tylko jeden ma zielone swiatlo, a trzy pozostale
    > stoja na czerwonym :)

    Uprościłem. Chodziło mi o sytuację, gdy to są kierunki, na których jeden
    powinien mieć zielone, a drugi czerwone i nie da się ustalić, jakie te
    kolory były.

  • 22. Data: 2009-05-23 07:46:53
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    > Zapadną dwa wyroki uniewinniające.

    Prawidłowo, to policjanci sprawę umorzą (czyt. odstąpią od skierowania
    wniosku z powodu braku wystarczających dowodów) informując obie stron o
    możliwości samodzielnego wniesienia wniosku o ukaranie.

    Pzdr
    Leszek

  • 23. Data: 2009-05-23 08:09:20
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Nostradamus wrote:

> [...]
    > wniosku z powodu braku wystarczających dowodów) informując obie stron o
    > możliwości samodzielnego wniesienia wniosku o ukaranie.

    No to w takim razie sąd mnie kiedyś oszukał, bo i ja, i druga strona
    zostaliśmy uznani winnymi wjechania na skrzyżowanie na zielonym świetle :-P

    M.

  • 24. Data: 2009-05-23 16:46:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał(a) :

    > No to w takim razie sąd mnie kiedyś oszukał, bo i ja, i druga strona
    > zostaliśmy uznani winnymi wjechania na skrzyżowanie na zielonym świetle :-P

    Hę? Zielonym?
    W zasadzie nie powinienem się dziwić. Polska to dziwna kraj.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 25. Data: 2009-05-23 19:46:45
    Od: kam <...@...pl>

    Nostradamus pisze:
    > Prawidłowo, to policjanci sprawę umorzą (czyt. odstąpią od skierowania
    > wniosku z powodu braku wystarczających dowodów) informując obie stron o
    > możliwości samodzielnego wniesienia wniosku o ukaranie.

    gdzieś się zdarza to "prawidłowo"?

    KG

  • 26. Data: 2009-05-23 20:28:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zapadną dwa wyroki uniewinniające. W wypadku każdego z kierowców nie
    > sposób jest udowodnić im winę. Z ciekawostek, również zapadną
    > uniewinniające wyroki, jeśli obydwaj kierowcy będą utrzymywać, że
    > wjechali na czerwonym świetle, bowiem wiadomo, ze obydwaj czerwonego
    > mieć nie mogli.

    skazany zostanie ten który nie ma chodów w policji.

  • 27. Data: 2009-05-23 21:32:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > skazany zostanie ten który nie ma chodów w policji.

    Czemu Policji? Wszak wyro zapada w sądzie.

  • 28. Data: 2009-05-23 21:45:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 23 May 2009 23:32:29 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Czemu Policji? Wszak wyro zapada w sądzie.

    Sugerujesz, że wygra ten, który będzie lepszy w wyrku?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 29. Data: 2009-05-23 21:53:21
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "kam" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > gdzieś się zdarza to "prawidłowo"?

    Tak. W Poznaniu.

    Pzdr
    Leszek

  • 30. Data: 2009-05-23 22:20:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > uniewinniające wyroki, jeśli obydwaj kierowcy będą utrzymywać, że
    > wjechali na czerwonym świetle, bowiem wiadomo, ze obydwaj czerwonego

    Czyżby?