  • 11. Data: 2008-07-23 19:47:58
    Temat: Re: wypadek drogowy a korupcja w sądach
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Johnson pisze:

    > A gdzie ta korupcja w sądach? Nawet słowa o tym nie ma. Po co taki głupi
    > tytuł wątku?

    No skoro skazali kolege, a mu sie wydaje ze nieslusznie to znaczy ze
    musialabyc korupcja w sadach :D

    Jacek Kustra

  • 12. Data: 2008-07-23 20:03:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    castrol pisze:

    > No skoro skazali kolege, a mu sie wydaje ze nieslusznie to znaczy ze
    > musialabyc korupcja w sadach :D

    Ale czemu korupcja a nie głupota sądu, albo jeszcze co innego.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 13. Data: 2008-07-23 21:00:25
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    William pisze:

    > Dla mnie oczywiste jest, że miałeś włączając się z drogi
    > podporządkowanej nie zachowałeś szczególnej ostrożności i nie ustąpiłeś
    > pierszeństwa pojazdom na drodze. Ewidentna twoja wina.
    IMHO wina jest w takim przypadku obustronna. i tego co sie wlaczal do
    ruchu (brak zachowania szczegolnej ostroznosci) jak i delikwenta co to
    wpadl na pomysl wyprzedzania na skrzyzownaiu.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 14. Data: 2008-07-23 21:01:54
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    castrol pisze:

    > A co to ma do nieustapienia pierwszenstwa przejazdu? I skad pewnosc ze
    > to bylo skrzyzowanie? Bo na razie byla mowa o drodze bocznej - to rownie
    > dobrze moze byc wyjazd z lasu, czy pola.

    a to nie jest wtedy skrzyzowanie (taki wyjazd z lasu, drogi bocznej)?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 15. Data: 2008-07-23 21:05:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SlawcioD pisze:

    > IMHO wina jest w takim przypadku obustronna. i tego co sie wlaczal do
    > ruchu (brak zachowania szczegolnej ostroznosci) jak i delikwenta co to
    > wpadl na pomysl wyprzedzania na skrzyzownaiu.

    Przypominam, że wyprzedzanie jest dozwolone na skrzyżowaniu, gdzie
    ruch jest kierowany, czyli na przykład na skrzyżowaniu z sygnalizacją
    świetlną.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 16. Data: 2008-07-23 21:21:53
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Przypominam, że wyprzedzanie jest dozwolone na skrzyżowaniu, gdzie ruch
    > jest kierowany, czyli na przykład na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną.

    tego czy skrzyzowanie bylo z ruchem kierowanym to niestety nie wiemy ale
    co zdelikwentem co wyprzedajac poruszal sie pasem ruchu dla kierunku
    przeciwnego (na skrzyzowaniach z regoly sa linie ciagle)?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 17. Data: 2008-07-23 22:26:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SlawcioD pisze:

    > tego czy skrzyzowanie bylo z ruchem kierowanym to niestety nie wiemy ale
    > co zdelikwentem co wyprzedajac poruszal sie pasem ruchu dla kierunku
    > przeciwnego (na skrzyzowaniach z regoly sa linie ciagle)?

    Zasadniczo to linie ciągłe zabraniają ich przekraczania/najeżdżania, a
    nie jechania po ich drugiej stronie.

  • 18. Data: 2008-07-23 22:33:38
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > Co ty za bajki opowiadasz... Wyjeżdżał z podporządkowanej i zajechał drogę
    > komuś, kto jechał drogą z pierwszeństwem przejazdu.

    po pierwsze komuś kto wykonywał na tej drodze manewr wyprzedzania,
    przekroczył dozwoloną prędkość, wyprzedzanie miało miejsce na wzniesieniu,
    srawca wraca z wesela i był pijany, ae rwi m ie pbrano bo b mlicjantem i
    jeszcze sporo tego, w kazdym razie nieważne, chodzi mi t że jest wnk
    sprzeczny z faktam, prawami fizyki i logiką, i co z tym mozna zrobić?

    > To, że zdążył ustawić się na czołowe świadczy tylko o tym, że szybko
    > wymusił.

    wybacz, ale znajomy nie jeździ ferrari jak kubica, tylko maluszkiem, i jak
    chociaż troszkę jeździsz, to wiesz ze taki manewr trochę trwa i nie da się
    tak hop siup wyjechać i się ustawić

  • 19. Data: 2008-07-23 22:41:42
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > IMHO wina jest w takim przypadku obustronna. i tego co sie wlaczal do
    > ruchu (brak zachowania szczegolnej ostroznosci) jak i delikwenta co to
    > wpadl na pomysl wyprzedzania na skrzyzownaiu.

    znajomy zachował ostrożność, nikt pasem na który wjechał nie jechał (zresztą
    na prawą stronę miał tylko 200m widoczności, bo to było wzniesienie), i nie
    było to skrzyżowanie oznakowane, zwykła droga z miejscowości, i jak już
    znajdował się za drodze (wiadomo, miał prędkość prawie postojową i żadnych
    szybkich zwrotów na boki nie mógł zrobić), z za wzniesienia wyjechał inny
    samochód (wyprzedzał, bo nie jechał swoim pasem)

    linia obrony znajomego była że do zderzenia doszło już po włączeniu się do
    ruchu (czyli wjechał na drogę główną i kontnułował jazdę, co dokładnie
    zgadza się z faktami)

  • 20. Data: 2008-07-23 22:46:38
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > Ze co ? Przeciez sąd ma racje. Ten twoj znajomy kapelusznik nie ustąpił
    > pierwszenstwa przejazdu. A ty na dodatek tez nie znasz przepisów i tez
    > wystepujesz w roli takiego samego kapelusznika i potencjalnego mordercy.

    daruj sobie z tą znajomością, pewnie sam masz z tym problemy:O(

    znajomy nikomu nie ustępował. bo na widoku na drodze nie było auta, wiec
    miał prawo włączyć się do ruchu, do wypadku doszło gdy stał się uczestnikiem
    ruchu, wiec to on miał pierwszeństwa przed pojazdem wykonującym manewr
    wyprzedzania z naprzeciwka (nie chce mi się tłumaczyć wszystkich faktów, ale
    sposób zgniecenia pojazdu to potwierdza, gdyby to on nie ustąpił
    pierwszeństwa podczas włączania się, miał by zgnieciony albo prawy bok, albo
    przednią prawą cześć auta, a auto miało wgniecenie czołowe, połowy lewego
    boku)