  • 11. Data: 2007-11-27 22:50:38
    Temat: Re: wynajem
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tomasz wrote:

    > 2 razy tak a później nie ale to i tak bez skutku - albo państwo płacicie
    > albo dowidzenia. wiec palcilismy bo czekaliśmy na swoje mieszkanie

    No za zapłaciliście za dużo o te nieaneksowane podwyżki. Nie wiem czy nie
    możecie skutecznie domagać się ich zwrotu (bezpodstawne wzbogacenie i takie
    tam).

    Macie dowody wpłaty/pokwitowania?

    p. m.

  • 12. Data: 2007-11-28 10:01:55
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > Macie dowody wpłaty/pokwitowania?

    witaj

    oczywiście ze mamy dowody kp notabene bez podpisów i pieczątek ( a gość
    prowadzi dzial.gospodarcza)

    pozdr

  • 13. Data: 2007-11-28 11:01:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Nov 2007, Tomasz wrote:

    > witaj
    >
    > oczywiście ze mamy dowody kp notabene bez podpisów i pieczątek

    ???
    "Dowody"?
    Znaczy jak mi wystawisz kwit, niedpodpisany, to będzie on "dowodem"
    czegokolwiek?

    > (a gość prowadzi dzial.gospodarcza)

    Znaczy liczysz na to, że z dokumentacji DG wyniknie, iż tyle
    wpłaciliście? Czy ten najem jest *częścią* DG (bo wcale nie
    musi być!)? IMHO wcale nie jest oczywiste, że DG ma cokolwiek
    wspólnego z owym wynajmem ani (nawet jakby była) że cokolwiek
    w tej DG będzie stanowiło "dowód".

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2007-11-28 11:35:20
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tomasz wrote:

    > witaj
    >
    > oczywiście ze mamy dowody kp notabene bez podpisów i pieczątek ( a gość
    > prowadzi dzial.gospodarcza)

    KP == kasa przyjęła? I bez żadnego podpisu?

    Jeżeli tak, to wartość tego dowodu oscyluje w okolicach 0.

    p. m.