  • 141. Data: 2007-12-07 16:57:40
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Rafał "SP" Gil napisał(a):

    > Nie chcesz wiedzieć.
    >
    > P.S. Nie zdarza ci się szczekać czasem, albo warczeć przez sen ?

    Pijesz do tego, że jest weterynarzem z wykształcenia?

    Ciekawe czemu nie spytasz czy nie muczę, beczę albo kwaczę?

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 142. Data: 2007-12-07 17:00:06
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > Taki dowcip mi się przypomniał:

    [...]

    Powiedzmy, że śmieszny.

    > Można nawet 3.

    Czytałeś tego linka, którego podsyłałem?

    > Straszne. Rozumiem, że lubisz gówno w złotku, a złota utaplanego
    > w gównie nie akceptujesz. Różni ludzie, różne potrzeby.

    Ciekawi mnie skąd w ogóle wywnioskowałeś, że lubię gówno.

    > Bo trza się uczyć.

    Studia rzuciłem. Tu mnie masz.

    pozdr,
    fEnIo

  • 143. Data: 2007-12-07 17:01:44
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > A po co gotować ciężkostrawne ??? Nie wystarczy, że będzie dobre
    > i odpowiednie (w kwestii zdrowotnej ?) ... No chyba, że
    > sytuacja jest taka, że jak nie będzie schabu, to wpier*ol i
    > pomniejszenie kasy z 400 na 300 ... wtedy tym bardziej
    > podtrzymuję, że wątkotwórczyni należy pomóc przez
    > ubezwłasnowolnienie jej. Bo skoro się na coś takiego godzi ... cóż.

    Ona prosiła o poradę, więc wystarczyło jej napisać jakie kroki prawne może
    przedsięwziąć.

    pozdr,
    fEnIo

  • 144. Data: 2007-12-07 20:16:18
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > co to sa saksy?

    Matkokochana, dziecko, Ty nie wiesz, co to są saksy?;-) Wyjazd
    zagramanicę po kasiorę na życie w naszym pięknym kraju. Z czasów
    przedunijnych.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 145. Data: 2007-12-08 22:33:22
    Od: "GSK" <s...@r...pl>

    Wiesz co? Twój przypadek to chyba jakaś inspiracja dla mnie. Moja żona jest
    młoda i zdrowa. Studiuje, więc nie pracuje. Ja pokrywam wszystkie 'wspólne
    koszty' (mieszkanie, samochód), + daje jej tysiaka na żarcie (jadam na mieście
    więc prawie nic z tego nie mam) + żona dostaje 1200 'na jej potrzeby'. Do
    tego - od kilku tygodni - to ja płacę za opiekunkę do dziecka - 8 stów
    miesięcznie.

    I wiesz co, zamiast mi dziękować, to ona jeszcze narzeka, że ja się nie dzielę
    z nią wszystkim po równo. I conajmniej raz w miesiącu mam awanturę o kasę.

    Czy ktoś może mi polecić dobrego adwokata rozwodowego? Z jakiego korzysta Twój
    maż?

    GSK

  • 146. Data: 2007-12-09 12:03:47
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Thu, 06 Dec 2007 18:15:22 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > I nie starcza 400 zeta miesięcznie na produkty potrzebne do
    > przygotowania posiłków ???

    Jak zaczniesz sie sam utrzymywac, to sie dowiesz, ze nie.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 147. Data: 2007-12-09 13:54:00
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Thu, 06 Dec 2007 19:58:14 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Jak chcesz szarpać od męża kasę, to się rozwiedź i próbuj
    > wyszarpać przed sądem alimenty.

    A po co? Jak maja wspolnosc majatkowa, to ma takie same prawa do kasy
    zarabianej przez meza jak on sam.
    A mezunio ma psi obowiazek sie ta kasa dzielic.

  • 148. Data: 2007-12-09 18:38:30
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    mvoicem napisał
    > Może tak jak wszystkie Ryśki to fajne chłopy, to wszystkie Magdy się
    > żenią z
    > dziwnymi typami? W sumie znam kilka które by potwierdzały tę tezę :)

    Przestan!! Moja corka ma na imie Magda :)

    pozdrawiam
    Gosia

  • 149. Data: 2007-12-09 20:47:28
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    MałGosia wrote:

    > mvoicem napisał
    >
    > Przestan!! Moja corka ma na imie Magda :)

    Czas na kontrolę jej znajomości :)

    p. m.

  • 150. Data: 2007-12-10 13:05:03
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 09 grudzień 2007 19:38
    (autor MałGosia
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fjhcou$33i$1@achot.icm.edu.pl>):

    > mvoicem napisał
    >
    > Przestan!! Moja corka ma na imie Magda :)

    No to nie sieć na UseNecie tylko zasuwaj pomóc jej zbierać dowody
    rozwodowe :D

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl