  • 121. Data: 2007-12-07 15:44:47
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Rafał "SP" Gil napisał(a):

    > Wot problem. To jeszcze większy pojawia się problem. Jedno może
    > chcieć spać na łóżku wodnym, a drugie fakira ...

    To by się nowy wątek przydał na to.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 122. Data: 2007-12-07 15:46:35
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > Ponowię pytanie: Cóż jest specjalnego w tej diecie, że różni się
    > od normalnego zdrowego posiłku ???

    Może tak. Załóżmy, że jestem mężem Magdy i mam ochotę wszamać filet
    z kurczaka, a ona musi jeść wysokokaloryczne posiłki, ale równocześnie
    lekko strawne.

    Jak przyrządzisz tego kurczaka by pasował obojgu?

    pozdr,
    fEnIo

  • 123. Data: 2007-12-07 15:56:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > No podejrzewam, że staje mi rzadziej niż Tobie i kumplom z gimnazjum, ale
    > to dość naturalne.

    Psycholog ... Też podnietę.

    P.S. Teraz już wszystko rozumiem ... masz kumpli w gimnazjum ...
    a to przepraszam.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 124. Data: 2007-12-07 15:57:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > To by się nowy wątek przydał na to.

    Głupi jesteś. Wątek zasadniczo dotyczył problemu "Co mogę zrobić
    małżonkowi, który dyma mnie na kasę".

    Moja odpowiedź brzmiała: Możesz mu skoczyć do czasu jak nie
    będzie wyroku na alimenty.

    Ty zaś zaciekawiłeś się czy mi staje.

    BRAWO!!!

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 125. Data: 2007-12-07 15:58:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > Może tak. Załóżmy, że jestem mężem Magdy

    Nie zakładajmy - nie jesteś.

    > Jak przyrządzisz tego kurczaka by pasował obojgu?

    Sugerujesz, że drób sam w sobie jest ciężkostrawny?

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 126. Data: 2007-12-07 16:10:23
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > Psycholog ... Też podnietę.
    >
    > P.S. Teraz już wszystko rozumiem ... masz kumpli w gimnazjum ...
    > a to przepraszam.

    W niewłaściwy sposób rozkładu zdania dokonałeś, ale jakoś mnie to nie
    dziwi, bo jak już wspomniałem tylko pisanie Ci idzie.

    pozdr,
    fEnIo

  • 127. Data: 2007-12-07 16:11:17
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > Nie zakładajmy - nie jesteś.

    Owszem.

    > Sugerujesz, że drób sam w sobie jest ciężkostrawny?

    W porównaniu do czego?

    pozdr,
    fEnIo

  • 128. Data: 2007-12-07 16:12:22
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > Głupi jesteś. Wątek zasadniczo dotyczył problemu "Co mogę zrobić
    > małżonkowi, który dyma mnie na kasę".
    >
    > Moja odpowiedź brzmiała: Możesz mu skoczyć do czasu jak nie
    > będzie wyroku na alimenty.

    Wątek w sumie tego dotyczył dopóki się gburowato nie zacząłeś odnosić do
    założycielki wątku.

    > Ty zaś zaciekawiłeś się czy mi staje.
    >
    > BRAWO!!!

    Widzę, że Ci to siadło na psychice. Czyli nie staje.

    pozdr,
    fEnIo

  • 129. Data: 2007-12-07 16:13:02
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > W niewłaściwy sposób rozkładu zdania dokonałeś,

    Według ciebie.

    Dzięki bogu normy w tym kraju wyznacza ogół, a nie margines.
    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 130. Data: 2007-12-07 16:14:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > Wątek w sumie tego dotyczył dopóki się gburowato nie zacząłeś odnosić do
    > założycielki wątku.

    Pieprzysz, jak i do tej pory.

    W wątku w samej kwestii przepisów hu*a powiedziałeś, a jedyne co
    to wziąłeś pod obronę biedną kobietkę, której uświadomiono, że
    albo się pieprzy, albo jest dziewicą.

    Dżentelmen ... jestem pod wrażeniem.

    > Widzę, że Ci to siadło na psychice. Czyli nie staje.

    Hy hy hy ... pisz dalej. Ja mam niezłą zabawę :)

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008