  • 111. Data: 2007-12-07 15:18:00
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > Robienie dwóch różnych posiłków jest dla mnie z założenia droższe niż
    > robienie jednego i jak Twój tępy mózg tego przyswoić nie może to ja na to
    > nic nie poradzę.
    >
    > Nic o mediach nie pisałem debilu.

    Debilem jest twój ojciec - wiem, bo miałem to nieszczęście go
    poznać.

    To jaki problem zrobić jeden posiłek ?

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 112. Data: 2007-12-07 15:18:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > Oczywiście zakładam, że jednak nie jedzą tego samego, bo czemu mąż miałby
    > specjalną dietę stosować?

    A cóż jest takiego "specjalnego" w jej diecie ???

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 113. Data: 2007-12-07 15:24:11
    Od: "Magda" <p...@o...p>

    Użytkownik "DDT" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co to byly za inwestycje (maszyny , nieruchomosci etc...) ? Masz kwity?

    Zainwestowalam przywieziona zagranicy gotowke. Mam na to kwit od meza, ze to
    pieniadze przyjal.

  • 114. Data: 2007-12-07 15:25:39
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Rafał "SP" Gil napisał(a):

    > Debilem jest twój ojciec - wiem, bo miałem to nieszczęście go
    > poznać.

    Pochwal się jeszcze gdzie, bo jesteś mało wiarygodny.

    > To jaki problem zrobić jeden posiłek ?

    Taki, że jedno może chcieć jeść jedno, a drugie drugie.

    Dotarło?

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 115. Data: 2007-12-07 15:27:20
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > Tak.

    No i masz swoje wyrywanie z kontekstu pajacu.

    pozdr,
    fEnIo

  • 116. Data: 2007-12-07 15:28:18
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > A cóż jest takiego "specjalnego" w jej diecie ???

    Nic. Specjalny jesteś Ty, bo potrafisz pisać, a jakimś dziwnym trafem
    umiejętność czytania Cię ominęła.

    Jakaś dobra szkoła musiała być.

    pozdr,
    fEnIo

  • 117. Data: 2007-12-07 15:33:25
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > No i masz swoje wyrywanie z kontekstu pajacu.

    A cóż tu wyrwanego. Zapytałeś czy mi bardziej staje - a ja
    odpowiedziałem, że tak.

    Rozumiem, że po prostu zazdrościsz, że w ogóle ...

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 118. Data: 2007-12-07 15:34:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > Taki, że jedno może chcieć jeść jedno, a drugie drugie.

    Wot problem. To jeszcze większy pojawia się problem. Jedno może
    chcieć spać na łóżku wodnym, a drugie fakira ...
    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 119. Data: 2007-12-07 15:34:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Nic. Specjalny jesteś Ty, bo potrafisz pisać, a jakimś dziwnym trafem
    > umiejętność czytania Cię ominęła.

    Ponowię pytanie: Cóż jest specjalnego w tej diecie, że różni się
    od normalnego zdrowego posiłku ???
    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 120. Data: 2007-12-07 15:44:24
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > A cóż tu wyrwanego. Zapytałeś czy mi bardziej staje - a ja
    > odpowiedziałem, że tak.

    Tym razem urwałeś tylko w odpowiedzi. To już jakiś postęp.

    Przejdźmy do meritum. Podnieca Cię cięcie cytatów?

    > Rozumiem, że po prostu zazdrościsz, że w ogóle ...

    No podejrzewam, że staje mi rzadziej niż Tobie i kumplom z gimnazjum, ale
    to dość naturalne.

    pozdr,
    fEnIo