  • 1. Data: 2006-11-24 11:10:45
    Temat: wymiary działki budowlanej
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Witam
    Czy są jakieś minimalne wymiary dla działek budowlanych przewidzianych pod
    budownictwo wielorodzinne.

  • 2. Data: 2006-11-24 11:22:50
    Temat: Re: wymiary działki budowlanej
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "m" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy są jakieś minimalne wymiary dla działek budowlanych przewidzianych
    > pod
    > budownictwo wielorodzinne.

    To zależy od Planu Zagospodarowania Przestrzennego oraz tego żeby dom
    zmieścił sięna takądziałkęz zachowaniem odległości od granic.

    --
    pozdr
    P.

  • 3. Data: 2006-11-24 11:24:54
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Użytkownik "gg" <d...@d...d.> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > To zależy od Planu Zagospodarowania Przestrzennego oraz tego żeby dom
    > zmieścił sięna takądziałkęz zachowaniem odległości od granic.

    Mam działkę 1000m kwadratowych i kupiłem ją z myślą, że postawie tam domek a
    teraz mi mówią, że tam w Planie jest budownictwo wielorodzinne.

  • 4. Data: 2006-11-24 11:40:38
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    > Mam działkę 1000m kwadratowych i kupiłem ją z myślą, że postawie tam
    > domek a teraz mi mówią, że tam w Planie jest budownictwo wielorodzinne.

    Teraz jużwiesz że zaglądać do PZP należy przed kupnem dzialki. Nie wiem
    jakie są różnice między jednorodzinnym a wielorodzinnym. Może można to
    jakoś obejść. Idz do jakiegoś architekta.

    --
    pozdr
    P.

  • 5. Data: 2006-11-24 11:44:03
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Teraz jużwiesz że zaglądać do PZP należy przed kupnem dzialki. Nie wiem

    Jak kupujesz działkę do dostaje się z gminy wypis z rejestru gruntów i pod
    jaką zabudowę jest przeznaczona działka.

  • 6. Data: 2006-11-24 11:48:17
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

> [...]
    >
    > Mam działkę 1000m kwadratowych i kupiłem ją z myślą, że postawie tam domek
    > a teraz mi mówią, że tam w Planie jest budownictwo wielorodzinne.

    Generalnie powinieneś się cieszyć, bo możesz wybudować bliźniaka i sprzedać
    połówkę wtedy swóją połówkę będziesz miał za free.
    Jak chcesz sprzedać działkę to napisz na priva, a ja znajdę ci kupca jeśli
    to okolice Wawy.
    Wojtek

  • 7. Data: 2006-11-24 14:54:37
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "wojtaszek" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Generalnie powinieneś się cieszyć, bo możesz wybudować bliźniaka i sprzedać
    > połówkę wtedy swóją połówkę będziesz miał za free.

    generalnie to bliźniak jest jednorodzinny

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-11-24 14:55:22
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > generalnie to bliźniak jest jednorodzinny

    miało być, że bliźniak nie jest wielorodzinny

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2006-11-24 15:44:04
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

> [...]
    > sprzedać połówkę wtedy swóją połówkę będziesz miał za free.
    > Jak chcesz sprzedać działkę to napisz na priva, a ja znajdę ci kupca jeśli

    Budynek dwurodzinny jest klasyfikowany jako jednorodzinny.

    pozdrawiam