  • 71. Data: 2008-08-01 17:52:30
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 17:22
    (autor SlawcioD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6v9ns$udr$1@news.onet.pl>):

    No i Poczta jest tania i dostępna i ma wysoką jakość usług.
    > oczywiscie z ta wysoka jakoscia to kpisz ;) czy o droge pytasz?

    Jak kpię? Zawsze byłem zadowolony.

    > czlowieku! rynek nie znosi prozni. jak bedzie 40 firm kurierskich to
    > albo beda sie wchlanic (ci mniej obrotni zostana wchlonieci przez tych
    > lepiej sobie radzacych) albo beda szukac rynku tam gdzie do tej pory nie
    > mieli takiej potrzeby bo bedzie KONKURENCJA.

    No więc ja mówię -- nie będzie konkurencji. Będzie albo 40 firm i wtedy na
    każdym zadupiu będzie inna i i tak gówno wyślesz, albo, co bardziej
    prawdopodobne, zostanie kilka, które podzielą między sobą centra i intratne
    kursy, a tanie przesyłki albo przesyłki do odległych miejsc zamrą.

    > powiedz mi jeszcze jak moga ci kurierzy czy inne inposty konkurowac z
    > kims kto ma dotacje od panstwa w sytuacji w ktorej koszt uslug
    > wykonywanych przez PP wzgledem prywatnych jest srednio o 30% wyzsze?

    No i o to chodzi. A tak będziesz za list płacić 10zł, a do tego dowiozą go
    tylko z łaski i tylko w centrum. Jak nie zastaną cię doma, to stracisz
    kolejne 10zł na odebranie przesyłki. Ćwiczyłem to już ze Stolycą, z
    DPD/Masterlink i z tym pomarańczowym czymś, nazwy nie pamiętam. Za każdym
    razem niestety nie miałem wyboru, dostawca miał umowy z nimi i musiałem :(

    --
    Tristan

  • 72. Data: 2008-08-01 17:57:01
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 19:06
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0808011856200.2848@quad>):

    > Czasem nie ma, i co ja na to poradzę?

    Ty nic. Dlatego pewne sektory nie mogą być urynkowiane. Sektor Poczty
    powinien zostać.

    > Coś w Twojej wypowiedzi jest dla mnie za trudne.
    > Niech obkładają.

    No ale pozostałe sektory stracą.

    > Ta... NA OGÓŁ na pocztę nie narzekam, na kurierów zresztą też
    > (poza jednym, który pozwolił sobie przywieźć towar do byłego miejsca
    > pracy, bo nie chciało mu się jechać poza centrum :>)
    > Ale jedna z faktur najwyraźniej trafiła ostatnio na listonosza który>
    miał zimno w mieszkaniu i piec węglowy :>

    Hm.... Moje są 100% skuteczne.

    > Jak wyżej. Bez przesady proszę.

    No akurat ja mam 100% porażek z kurierami i 0% z Pocztą.

    --
    Tristan

  • 73. Data: 2008-08-01 17:59:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 17:04
    (autor SlawcioD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6v8ma$pbp$2@news.onet.pl>):

    > o 23-24 tez?
    > bo moj (jezli tak mozna powiedziec ;) ) kurier podrzucil mi
    > paczke do domu w drodze powrotnej w swoim prywatnym czasie.

    No bo kapitalizm zrobił z niego całkowitego niewolnika. Ale i tak większość
    kurierów to chamy pierwszej wody. Podobnie jak kierowcy autobusów. Też
    kilku jest zjadliwych, ale co z tego?

    > a nie
    > wysylam/odbieram tych paczek wiecej niz 3 w miesiacu. co do listoznoszy
    > tym nawet nie chce sie dupy wrzucic do windy i podjechac te 10pieter do
    > gory. tylko awizo zostawi i spieprza.

    No a co ma łazić? od tego jest skrzynka. Zresztą lepiej jak zostawi w
    skrzynce, a nie na drzewiach.

    --
    Tristan

  • 74. Data: 2008-08-01 18:40:42
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Tristan pisze:

> [...]
    > razem niestety nie miałem wyboru, dostawca miał umowy z nimi i musiałem :(

    prawde mowiac nie pamietam kiedy ostatnio slalem jakis list "snailem",
    natomiast doskonale pamietam jak to ta wspaniala poczta a scislej
    pocztex posial na kilka dni moj indeks z karta zaliczeniowa mimo
    zapewnien ze za 24h bedzie to u mnie z kolobrzegu do katowic (chyba
    80pln za to zaplacilem - bo dostarczenie przesylki mialo byc w dzien
    swiateczny), pomijam ze poczta potrafi gubic takie rzeczy jak wyniki
    badan... wiec jak widzisz jezeli bede mial cos do poslania to bedzie to
    cholernie wazne, a wiec moge za to zaplacic chocby i 100pln...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 75. Data: 2008-08-01 18:51:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 20:40
    (autor SlawcioD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6vlba$sdu$1@news.onet.pl>):

    > prawde mowiac nie pamietam kiedy ostatnio slalem jakis list "snailem",

    A ja wysyłam i dostaję często. A jak wprowadzą jakiegoś debilnego
    srałkościa, to będę zapierdalał po korespondencję urzędową niewiadomogdzie.

> [...]
    > badan... wiec jak widzisz jezeli bede mial cos do poslania to bedzie to
    > cholernie wazne, a wiec moge za to zaplacic chocby i 100pln...

    No to ja miałem identyczne przejścia z innymi kurierami. Widać Pocztex
    działa podobnie jak Stolyca i innne :D. Dlatego Poczta rządzi.

    --
    Tristan

  • 76. Data: 2008-08-01 19:08:14
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    SlawcioD pisze:

    > powiedz mi jeszcze jak moga ci kurierzy czy inne inposty konkurowac z
    > kims kto ma dotacje od panstwa w sytuacji w ktorej koszt uslug
    > wykonywanych przez PP wzgledem prywatnych jest srednio o 30% wyzsze?

    To nawet nie jest takie złe, bo PP akurat te dotacje przejada, więc
    cenowo by można z nimi konkurować. Gorzej, że mają ustawowo zapisany
    monopol na najlżejsze przesyłki.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 77. Data: 2008-08-01 19:09:03
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Na dziś jest.

    Jak jest powszechna, to trochę zmienia. Pewnie powstanie operator o
    dominującej pozycji rynkowej i on będzie zmuszony do świadczenia usług
    powszechnych.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 78. Data: 2008-08-01 19:34:55
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > kurierów to chamy pierwszej wody. Podobnie jak kierowcy autobusów. Też

    nie zrobil on sam mi to zaproponowal bo dzwonilem do niego ze z krakowa
    nie wyjade tak szybko jak myslalem... i cenie sobie goscia, zreszta nie
    tylko ja.

    nooo KZK gop rulezzz ;) raz taki jeden skubany zamykal mi drzwi widzac
    ze biegne po kolei od ostatnich do pierwszych, ale nie przewidzial ze
    jestem stara wyga autobusowa, wyprzedzilem busa i stanalem przed nim.
    gosc nie mial wyjscia i musial mnie wpuscic. ;)

    chociaz z drugiej strony jak widze z kim ci kierowcy maja czasami do
    czynienia....

    ale ja bylem w domu... ;/

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 79. Data: 2008-08-02 11:40:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 21:34
    (autor SlawcioD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6vogv$5eq$1@news.onet.pl>):

> [...]
    > jestem stara wyga autobusowa, wyprzedzilem busa i stanalem przed nim.
    > gosc nie mial wyjscia i musial mnie wpuscic. ;)

    Na szczęście od 10 lat mam samochód i nie muszę korzystać :D

    > ale ja bylem w domu... ;/

    No to by ci przyniósł awizo do domu... Byłbyś wiedział nieco wcześniej, a on
    by się nalatał. Zrozum człowieka, po to są skrzynki na dole. Dlatego
    właśnie martwi mnie, że będą zlikwidowane. Na mój gust powinny zostać, a
    jak chcą inni to niech se wieszają swoje.

    --
    Tristan

  • 80. Data: 2008-08-02 20:42:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tristan wrote:
    [...]
    > No to by ci przyniósł awizo do domu... Byłbyś wiedział nieco wcześniej, a
    > on by się nalatał. Zrozum człowieka, po to są skrzynki na dole.

    Skrzynki na dole są od tego, żeby zostawić awizo *jeżeli nie zastanie się*
    adresata w domu.

    p. m.