  • 31. Data: 2008-07-28 19:20:41
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: Norbert <n...@g...USUNTO.com>

    Dominik & Co pisze:

    > Ogólnodostępne? U mnie na wsi poczta pracuje z łaski od 8.30 do 15.00
    > Soboty nieczynne. Spróbuj odebrać zaawizowaną przesyłkę
    > pracując w standardowych godzinach 7.00-15.00.

    Witam w klubie. Jednak u mnie pomogła skarga mieszkańcow i raczyli
    czwartek i piate zrobić od 11-18, pozostałe dni 8-15. Oczywiscie
    weekendy zamkniete.

  • 32. Data: 2008-07-28 19:22:09
    Od: Norbert <n...@g...USUNTO.com>

    Tristan pisze:

    > Ano. Niestety tak to jest i nie będzie lepiej. Kurierzy to najgorsza zaraza.
    > Jak się ma duży przerób paczek, to się tego nie zauważa, bo wtedy się
    > starają. Ale jako mały szaraczek miałem wiecznie z tym problemy. A z Pocztą
    > nigdy. Raz myślałem, że mam, ale okazało się, ze sekretarka zjadła
    > przypadkiem awizo... Resztka w kanapce się po tygodniu znalazła :D

    Wszystkożerna bestia.

  • 33. Data: 2008-07-28 19:25:22
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 28 lipiec 2008 21:20
    (autor Norbert
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6l6fd$9lg$2@mx1.internetia.pl>):

    > Witam w klubie. Jednak u mnie pomogła skarga mieszkańcow i raczyli
    > czwartek i piate zrobić od 11-18,

    No widzisz, jacy elastyczni. Na wniosek mieszkańców dostosowali się do
    potrzeb.

    > pozostałe dni 8-15.

    No i wystarczą dwa. Zresztą lubiący rano by się denerwowali, a i pracownicy
    chcą żyć.

    > Oczywiscie
    > weekendy zamkniete.

    No i? Ty wtedy pracujesz? Każdy chce pożyć trochę. Pobyć z rodziną,
    odpocząć...

    --
    Tristan

  • 34. Data: 2008-07-29 07:23:00
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tristan napisał(a):

    > A w jakich godzinach u ciebie na wsi pracują inni paczkonosze?

    Kurier nie robi łaski i przywozi towar kiedy jestem w chałupie
    (po 16-tej).

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 35. Data: 2008-07-29 07:25:04
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Dominik & Co napisał(a):

    > Kurier nie robi łaski i przywozi towar kiedy jestem w chałupie
    > (po 16-tej).

    Aha, a jak chcę coś wysłać takoż przybywa do mnie do domku.
    Niesamowici ci pazerni kapitaliści, dla pieniędzy zrobią wszystko.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 36. Data: 2008-07-29 08:35:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 29 lipiec 2008 09:23
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6mggk$ger$1@inews.gazeta.pl>):

    > Kurier nie robi łaski i przywozi towar kiedy jestem w chałupie
    > (po 16-tej).

    No to masz się nieźle. Moi robią łaskę. Jak mnie nie zastaną to zostawiają
    komórkę (koszt dla mnie) lub nic (nie wiem, że paczka jest). Muszę wtedy
    wydzwaniać, umawiać się, że może za 3 dni znów będzie na moim osiedlu,
    pilnować godzin, w jakie przyjedzie, a zazwyczaj się on tego nie trzyma
    więc siedzę jak ta ciula pół dnia na dupie i czekam na łaskawcę z paczką.
    Mogę też jeździć po bazach (po kilkadziesiąt km), użerać się z idiotami,
    którzy potłuką paczkę, zgubią na magazynie itp. albo nie chcą wystawić
    faktury.

    A do tego, jak chcieliśmy kiedyś wysłać do Bojanowa, to się nie dało, bo za
    duże zadupie i im się jechać z jedną paczką nie chciało.

    > Niesamowici ci pazerni kapitaliści, dla pieniędzy zrobią wszystko.

    Ano niestety. To co się opłaca jest, a reszty -- dupa. Centra miast, nadawcy
    z dużą liczbą nadań -- o! Wtedy wchodzą w dupę. A innych mają gdzieś.

    --
    Tristan

  • 37. Data: 2008-07-29 08:36:07
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    z dużą liczbą nadań -- o! Wtedy wchodzą w dupę. A innych mają gdzieś.

    > Aha, a jak chcę coś wysłać takoż przybywa do mnie do domku.

    i obsługuje list za 3zł? I przyjedzie do lasu, nad jezioro, w góry? Poczta
    jest wszędzie.

    --
    Tristan

  • 38. Data: 2008-07-29 08:40:32
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    > Aha, a jak chcę coś wysłać takoż przybywa do mnie do domku.

    i obsługuje list za 3zł? I przyjedzie do lasu, nad jezioro, w góry? Poczta
    jest wszędzie. Odbieram kiedy chcę i jak chcę.

    --
    Tristan

  • 39. Data: 2008-07-29 13:03:30
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>

    Dnia Thu, 24 Jul 2008 18:34:10 +0200, Piotr [trzykoty] napisał(a):
    > Te? widze ten problem. Zero ochrony konsumenta. Skrzynki przed niczym
    > nie chroni?, a s? us?ugi takie jak polecony wrzucany do skrzynki ze
    > skutkiem doreczenia...
    To chyba nie za bardzo, bo kto podpisuje że odebrał?

    pozdr

    Radek

  • 40. Data: 2008-07-29 13:36:12
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Radoslaw Korzeniewski pisze:
    > To chyba nie za bardzo, bo kto podpisuje że odebrał?

    Można ustalić, że polecone są wrzucane do skrzynki i wtedy dowodem
    dostarczenia jest... hmmm... oświadczenie listonosza. Oczywiście nie
    dotyczy to listów za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz