  • 11. Data: 2008-03-25 08:34:28
    Temat: Re: wymeldowanie tymczasowe
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    Troll wrote:
    > czyli jak ja pojde to musi to wykonac koniec i kropka?
    > A orientujesz sie jakie dokumenty ze soba zabrac ?
    > I czy musze miec w anglii staly adres i go podac skoro moge nawet nie
    > wiedziec gdzie dokladnie bede?

    Idziesz do urzędu z dowodem i książeczką wojskową. Wypełniasz świstek,
    wpisujesz w pole miejsce pobytu - Wielka Brytania, dajesz urzędniczce.
    Urzędniczka odbiera świstek, robi adnotacje w książeczce wojskowej i
    możesz już wyjeżdżać. Pamiętaj tylko, żeby zostawić książeczkę wojskową
    u rodziny albo w WKU (nie można wywozić za granicę).

    Przerabiałem to kilkakrotnie. Cała wizyta w urzędzie nie zajmuje więcej
    niż 5-10 min.

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski

  • 12. Data: 2008-03-25 08:51:04
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Wojciech Malinowski" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rodziny albo w WKU (nie można wywozić za granicę).
    >
    > Przerabiałem to kilkakrotnie. Cała wizyta w urzędzie nie zajmuje więcej

    a to ze jest kategoria a i bez wojska to sprawy nie utrudnia?

    dziekuje wszystkim za odpowiedzi

  • 13. Data: 2008-03-25 08:59:11
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał >
    > a to ze jest kategoria a i bez wojska to sprawy nie utrudnia?

    Meldunki to ewidencja, powiadamiasz gdzie jesteś. Nie można tego utrudniać.
    Wojsko to inna sprawa, on ma obowiązek zgłosić, że go nie w urzędzie i tyle.
    Problem taki czy może zrobić to matka za niego to raz. Dwa, mówić, że ma być
    to zgloszenie wyjazdu. Bo panie mogą nie kojarzyć. Choć z drugiej strony nie
    ma druku na to, więc nie wiem czy ma być na "wymeldowaniu" czy ręcznie
    napisane, pewnie panie też nie wiedzą, więc wolą odesłać z kwitkiem, a
    raczej bez kwitka;)

  • 14. Data: 2008-03-25 09:27:09
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > U?ytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisa^(3) >

    Nie utrudnia. Też mam A i wojsku nie byłem. W ciągu ponad dwóch lat
    pobytu za granicą przyszedł na polski adres chyba jeden albo dwa
    polecone z WKU, ale nikt ich nie odebrał. Żadnych kłopotów nigdy z
    przekraczaniem granicy itp nie miałem. Jak przyjeżdżam do Polski na
    kilka dni to zgłaszam w UM powrót i ponownie wyjazd i tyle.

    > Meldunki to ewidencja, powiadamiasz gdzie jeste?. Nie mo?na tego utrudnia?.
    > Wojsko to inna sprawa, on ma obowi?zek zg^(3)osi?, ?e go nie w urze^dzie i tyle.
    > Problem taki czy mo?e zrobi? to matka za niego to raz. Dwa, mówi?, ?e ma by?
    > to zgloszenie wyjazdu. Bo panie mog? nie kojarzy?. Cho? z drugiej strony nie
    > ma druku na to, wie^c nie wiem czy ma by? na "wymeldowaniu" czy re^cznie
    > napisane, pewnie panie te? nie wiedz?, wie^c wol? odes^(3)a? z kwitkiem, a
    > raczej bez kwitka;)

    Mi zawsze dają jakiś inny druk, ale nie pamiętam jaki. Chyba
    wymeldowanie z meldunku czasowego, ale głowy sobie za to uciąć nie dam.

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski

  • 15. Data: 2008-03-25 10:02:40
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

> [...]
    > ale nikt ich nie odebrał. Żadnych kłopotów nigdy z przekraczaniem granicy
    > itp nie miałem. Jak przyjeżdżam do Polski na kilka dni to zgłaszam w UM

    nie powinno nic przychodzic od wku bo UM ponoc wku powiadamia o tymczasowym
    wymeldownaiu

  • 16. Data: 2008-03-25 10:08:03
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał
    > nie powinno nic przychodzic od wku bo UM ponoc wku powiadamia o
    > tymczasowym wymeldownaiu

    Wiesz jak to jest... może gdzieś coś nie dotarło na czas, a może...
    sprawdzali czy nie kłamano z tym wyjazdem;)

  • 17. Data: 2008-03-25 15:01:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Troll wrote:

    > czyli jak ja pojde to musi to wykonac koniec i kropka?

    tak,

    > A orientujesz sie jakie dokumenty ze soba zabrac ?

    dowód, książeczkę wojskową
    > I czy musze miec w anglii staly adres i go podac skoro moge nawet nie
    > wiedziec gdzie dokladnie bede?
    nie, wystarczy nazwa kraju.

  • 18. Data: 2008-03-26 08:18:26
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał
    >
    > Nie ma wymeldowania tymczasowego. Po prostu jest zgłoszenie wyjazdu.

    no patrz a ja trzymam w reku 'potwierdzenie czasowego wymeldowani ana okres
    wyjazdu za granice" wystawiony przez urzad miasat w sopocie :)

    do grupowiczow, wszystko jest ok, zostalem wymeldowany bez zadnego problemu,
    jeden papierek na potwierdzenie dostalem ja drugi zostal sporzadzony dla wku
    i przez UM zostanie tam przeslany dzieki czemu jak mnie zapewnila Pani w
    okienku wku nie bedzie nekac mojej mamy.

    pozdrawiam
    P.

  • 19. Data: 2008-03-26 08:20:48
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > no patrz a ja trzymam w reku 'potwierdzenie czasowego wymeldowani ana
    > okres wyjazdu za granice" wystawiony przez urzad miasat w sopocie :)

    sorry inny tytul:

    "poswiadczenie zgloszenia wymeldowania czasowego za granice"

    P.

  • 20. Data: 2008-03-26 10:06:53
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał
    > "poswiadczenie zgloszenia wymeldowania czasowego za granice"

    "wymeldowanie za granice" - co to za dziwne sformułowanie słowne;) Sami taki
    coś wygenerowali czy używają formularza?