  • 51. Data: 2005-12-07 13:43:20
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    NICK napisał(a):
    > a czy nikt się nie zastanowił dlaczego babcia Kaśki tak postępuje, może kaśka
    > coś jej powiedziała itp skoro zmieniła zdanie.

    Ależ zastanowił się...
    > i może Kaśka to wyolbrzymia.

    Znazcy wyolbrzymia, ze Babcia che ja z mieszania wyrzucić ?

    > Mozę tu chodzi o to, że posmierci dziadka Kaśka chce pozbawić babcię mieszkania

    Niby JAK ?

    > i nigdy jej nie pomoże jeśli babacia zostanie sama jet starszą kobietą

    Znam to..

    Mojego dziadka wszystcy straszyli, ze go wnuk do domu starców odda..
    Typowe zachowanie "życzliwych sąsiadów"

    Zastanów się..
    Z powodu "rażącej niewdzięczności" to można nawet darowiznę cofnąć,
    a co dopiero zgodę na mieszanie
    > więc
    > meldując ją myslała, że na "stare lata" będzie miała oparciew kochającej wnuczce.
    > I coś pękło może między babcią a Kaską

    Może...
    Ciekawe może być "kto to pęknął"...
    Ale to na stan prawny wpływu nie ma, a z mojego doświadzenia wynika,
    że zcęsto robią to "życzliwi" lub zawistna rodzina..

    > Ponać nie jest dla niej problemem z kasą to niech znajdzie inne lokum.

    Niech...

    Tylko wiesz.. jak się słyszy tyle lat, ze to mieszanie jest dla nas,
    a tu nagle "zyczliwi" sprawiają, że "obiecana darowizna" zostaje
    cofnieta, to tzeba najpierw wyjśc z szoku... daj jej czas..
    Ochłonie - wyprowadzi się...

    Bogusław

  • 52. Data: 2005-12-07 13:58:28
    Od: NICK<n...@w...pl>

    > Z powodu "rażącej niewdzięczności" to można nawet darowiznę cofnąć.

    Po 5 latach nie można cofnąć darowizny. Ulega przedawniniu

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 53. Data: 2005-12-07 14:07:04
    Od: NICK<n...@w...pl>

    tu nie chodzi o anonimowość. Bo gdyby tak było to nie pisnano by tyle

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 54. Data: 2005-12-07 14:11:25
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    NICK napisał(a):

    > Po 5 latach nie można cofnąć darowizny. Ulega przedawniniu

    No ale wróćmy do meritum..

    W JAKI SPOSÓB Kasia mogłaby Babcie owego prawa lokatorskiego pozbawić,
    (oczywiście wykluczamy pozbawienie babci zycia tak, by jej tego nie
    udowodniono)

    Bogusław

  • 55. Data: 2005-12-07 14:19:37
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    NICK napisał(a):

    > Po 5 latach nie można cofnąć darowizny. Ulega przedawniniu

    Po pięciu latach od czego ?

    Art. 898. § 1. Darczyńca może odwołać darowiznę nawet już wykonaną,
    jeżeli obdarowany dopuścił się względem niego rażącej niewdzięczności.
    § 2. Zwrot przedmiotu odwołanej darowizny powinien nastąpić stosownie do
    przepisów o bezpodstawnym wzbogaceniu. Od chwili zdarzenia
    uzasadniającego odwołanie obdarowany ponosi odpowiedzialność na równi z
    bezpodstawnie wzbogaconym, który powinien się liczyć z obowiązkiem zwrotu.

    Art. 899. § 1. Darowizna nie może być odwołana z powodu niewdzięczności,
    jeżeli darczyńca obdarowanemu przebaczył. Jeżeli w chwili przebaczenia
    darczyńca nie miał zdolności do czynności prawnych, przebaczenie jest
    skuteczne, gdy nastąpiło z dostatecznym rozeznaniem.
    § 2. Spadkobiercy darczyńcy mogą odwołać darowiznę z powodu
    niewdzięczności tylko wtedy, gdy darczyńca w chwili śmierci był
    uprawniony do odwołania albo gdy obdarowany umyślnie pozbawił darczyńcę
    życia lub umyślnie wywołał rozstrój zdrowia, którego skutkiem była
    śmierć darczyńcy.
    § 3. Darowizna nie może być odwołana po upływie roku od dnia, w którym
    uprawniony do odwołania dowiedział się o niewdzięczności obdarowanego.

    Pozdrowienia

    Bogusław

  • 56. Data: 2005-12-07 14:21:04
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 7 Dec 2005 12:35:47 +0000 (UTC), *NICK*
    <news:dn6kv3$rg5$1@opal.futuro.pl> napisał(a):

    > idź do dobrego adwokata skoro kasę masz a nie żalisz się na necie i oczekujesz
    > tylko współczucia. Terzeba było mysleć głową a nie ?
    > Dużo osób w twojej miejscowości jest przeciwko tobie. Wiec niech Ci co radzą
    > dobrze niech znają watki Twojego życia. Bo to jest ważne w pomocy prawnej.
    > POZDROWIAM

    Może tak na priva się przenieś z tymi wynurzeniami? !

    --
    Kaja

  • 57. Data: 2005-12-07 14:21:57
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 7 Dec 2005 12:40:26 +0000 (UTC), *Kasia*
    <news:dn6l7q$rig$1@opal.futuro.pl> napisał(a):

    > Wiesz co... przy pomocy prawnej własnie bierze się daną sprawę, a nie
    > rozgrzebuje coś bez sensu. A Ty Nicku, nie wiem skąd wiesz, że akurat ja tu piszę,
    > i musisz się mną bardzo interesować, skoro tak dużo o mnie wiesz... Osobiście nie
    > lubię takich osób, bo uważam, ze każdy ma swoje życie i ma prawo robić w nim co
    > chce... Ale własnie w mojej miejscowości dużo takich jak Ty, dlatego wszyscy z tąd
    > uciekają. I na nawet do sklepu też nie można spokojnie pójść, bo z tego są wielkie

    > plotki, ale tu to norma.

    Kasiu, nie odpowiadaj już temu maglarzowi.

    --
    Kaja

  • 58. Data: 2005-12-07 14:24:35
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 7 Dec 2005 12:40:26 +0000 (UTC), *Kasia*
    <news:dn6l7q$rig$1@opal.futuro.pl> napisał(a):

    Tu masz jego nagłówki. Poślij to do jego abuse, napisz, że on Cię
    prześladuje.

    Date: Wed, 7 Dec 2005 12:35:47 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    --
    Kaja

  • 59. Data: 2005-12-07 14:43:09
    Od: NICK<n...@w...pl>

    nie jest to prześladowanie tlko pisze o sprawach powaznych i co mam do
    powiedzenia na ten temat

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 60. Data: 2005-12-07 15:00:02
    Od: NICK<n...@w...pl>

    Pisze co uważam na ten temat I podkleślam że wymeldowanie Ciebie przez babcie
    jest również związane z waszymi stosunkami. Może babaci się przliczyła i nie
    może Kaśka na ciebie liczyć. Może ona nie wie co ma robić, może iini mają wpływ
    na nia i nie wie jak ci to powiedzieć . Pogadaj z nia na spokojnie . Nie bedę
    już pisać bo to jest nie przyjemne a uważam, że aby o czymś pisać to toszkę
    historii trzeba znać. Mam nadzieję, że twoja ciąza będzie spokojna.

    -> http://usenet.pomocprawna.info