  • 1. Data: 2004-02-02 18:06:02
    Temat: wykształcenie wyższe
    Od: "Pifko" <h...@p...onet.pl>

    Czy magister np. chemii po ukończeniu studiów podyplomowych z biologii może
    napisać, że posiada wykształcenie wyższe biologiczne?

    Pf.

  • 2. Data: 2004-02-02 18:49:17
    Temat: Re: wykształcenie wyższe
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@WSTAWIŁEM.PRZECIW.SPAMOM.interia.pl>

    Użytkownik "Pifko" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy magister np. chemii po ukończeniu studiów podyplomowych z biologii
    może
    > napisać, że posiada wykształcenie wyższe biologiczne?

    Warunkiem używania tytułu magister jest posiadanie dyplomu wyzszej uczelni
    uprawnionej do nadawania takiego tytułu.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    pisząc na priv usuń wstawkę antyspamową

  • 3. Data: 2004-02-02 19:30:24
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy"
    <kw1618@WSTAWIŁEM.PRZECIW.SPAMOM.interia.pl> niebacznie popelnil

    > Warunkiem używania tytułu magister jest posiadanie dyplomu
    > wyzszej uczelni uprawnionej do nadawania takiego tytułu.
    Zapomniałeś dodać, że warunkiem używania tytułu kapitana
    było posiadanie patentu oficerskiego. (tu i ówdzie, i niekiedy)

    Ja ze swej strony dodam, równie na temat, że tytuł selekcjonera
    przysługuje jedynie myśliwym po zdaniu egzaminu przed komisją PZŁ.

    --
    pozdro
    poreba