  • 1. Data: 2002-08-28 16:36:44
    Temat: wykaz substancji zakazanych
    Od: "jogurciarz" <cioochcia[n-o-s-p-a-m]@poczta.onet.pl>

    moglby ktos wzkazac linka (badz tez wypunktowac) liste zakazanych substancji
    psychoaktywnych, wraz z kara jaka grozi za posiadanie/handel

    czy substancje dziela sie na legalne/nielegalne czy tez sa moze jakies
    posrodku? :) (chodzi mi o to ze np. nie jest dozwolony handel, ale
    posiadanie tak)

    pozdrawiam, radek

  • 2. Data: 2002-08-28 17:03:14
    Temat: Re: wykaz substancji zakazanych
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    >
    > czy substancje dziela sie na legalne/nielegalne czy tez sa moze jakies
    > posrodku? :) (chodzi mi o to ze np. nie jest dozwolony handel, ale

    Wszystko (przynajmniej jesli chodzi o srodki odurzajace - a domyslam sie ze
    wlasnie o to chodzi) )znajduje sie w upn (Ustawa o Przeciwdziałaniu
    Narkomanii).

    Ty i ja, co Ty na to? >>> http://link.interia.pl/f1641

  • 3. Data: 2002-08-28 22:26:16
    Od: "jogurciarz" <cioochcia[n-o-s-p-a-m]@poczta.onet.pl>

    "Sebastian D-D" <

> [...]
    ze
    > wlasnie o to chodzi) )znajduje sie w upn (Ustawa o Przeciwdziałaniu

    gdzie mozna to znalezc? sa jakies oficjalne rzadowe strony www?

  • 4. Data: 2002-08-31 12:54:40
    Od: "Radzio" <L...@w...pl>

    > gdzie mozna to znalezc? sa jakies oficjalne rzadowe strony www?

    Dz.U. 2001 nr 125 poz. 1367 Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o zmianie
    ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii oraz o zmianie innych ustaw.
    Dz.U. 2000 nr 103 poz. 1097 Ustawa z dnia 26 października 2000 r. o zmianie
    ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.
    Dz.U. 1997 nr 75 poz. 468 Ustawa z dnia 24 kwietnia 1997 r. o
    przeciwdziałaniu narkomanii
    http://isip.sejm.gov.pl i kliknij wyszukiwanie wpisz rok nr i pozycje

    Pozdrawiam
    Radzio

  • 5. Data: 2002-08-31 12:58:28
    Od: "Radzio" <L...@w...pl>

> [...]
    zmianie
    > ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.
    > Dz.U. 1997 nr 75 poz. 468 Ustawa z dnia 24 kwietnia 1997 r. o

    ps Musisz miec zainstalowany Acrobat 5.0