  • 1. Data: 2003-07-15 07:17:20
    Temat: wybor systemu ERP - potrzebny prawnik
    Od: "ADI" <w...@w...pl>

    Witam

    Moja firma jest wlasnie w trakcie wyboru duzego systemu ERP, tzn praktycznie
    juz jest wybrany, ale umowa jeszcze nie jest podpisana. Szukamy prawnikow,
    ktorzy maja juz doswiadczenie w analizowaniu i podpisywaniu takich umow.
    Odpowiedzi prosze przesylac na maila w...@i...pl

    dziekuje

  • 2. Data: 2003-07-15 13:40:23
    Temat: Re: wybor systemu ERP - potrzebny prawnik
    Od: "AJA" <n...@g...pl>

> [...]
    > ktorzy maja juz doswiadczenie w analizowaniu i podpisywaniu takich umow.

    A mozna wiedziec jaki system ERP i od kogo kupujecie .
    Moze oferta naszej firmy bedzie bardzie bardziej zadowalajaca?

    kontakt gg:1314412

    Pozdrawiam
    AJA