  • 71. Data: 2013-04-17 00:45:53
    Temat: Re: www i ciasteczka
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-04-14 12:43, Zenon Kluska pisze:

    > Piszesz nieprawdę! Wprowadzono obowiązek
    > informowania o ciasteczkach i wszystkie
    > serwisy tego przestrzegają i nie marudzą że
    > "są jakie są" i mają prawo robić co chcą.
    > Czego się obawiają?

    Obawiają się Zenona Kluski.

    JK

  • 72. Data: 2013-04-17 00:57:34
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-04-16 23:23, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Masterson" <m...@v...pl>

    > Normalnie, utrzymując sesję w inny sposób

    A w jaki? Tylko gadaj konkretnie a nie, że się
    da bo się da.

    JK

  • 73. Data: 2013-04-17 01:22:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Apr 2013, witek wrote:

    > n-1 z nich nie dziala.

    Y tam.
    Serwer "widzi" jeden adres, ewentualny NAT po drodze jest z tego
    p. widzenia bez znaczenia.
    Oczywiście, że n-1 z nich nie może pełnić roli serwera :|
    (z dokładnością do obsługi rozdzielania portów)

    > Koniec tematu.

    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 74. Data: 2013-04-17 01:25:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > "bym" sie nie liczy.
    > Bo skad wiesz, ze mogles, skoro zadnego innego dnia nie sprzedales ani nie
    > kupiles.

    Jak już "bym", to zastanowiłbym się dlaczego od tego miliona nie
    odprowadził podatku ;) (skoro powiada, że nalezny)

    pzdr, Gotfryd

  • 75. Data: 2013-04-17 12:26:02
    Od: Masterson <m...@v...pl>

    > Nie bardziej niż niebezpieczne jest generowanie ciasteczek

    ID sesji "wymyślisz", ale nie wymyślisz dodatkowego, zaszyfrowanego
    ciastka np. z losowo wygenerowanym hashem user'a.

  • 76. Data: 2013-04-17 13:07:22
    Od: "Zenon Kluska" <Z...@x...wp.pl>

    > nie widzialem bo mnie nie interesuje.

    No i tak wygląda całe twoje bicie piany, sam ustawy na oczy nie widziałeś a
    mącisz.

  • 77. Data: 2013-04-17 13:08:40
    Od: "Zenon Kluska" <Z...@x...wp.pl>

    > Jak już "bym", to zastanowiłbym się dlaczego od tego miliona nie
    > odprowadził podatku ;) (skoro powiada, że nalezny)

    Zapłacił bym jakbym zarobił, ale mnie zarobku pozbawiono:)

    A może ty widziałeś tekst tej ustawy na oczy, czy to jakaś ustawa widmo?

  • 78. Data: 2013-04-18 11:18:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Apr 2013, Zenon Kluska wrote:

    > Zapłacił bym jakbym zarobił, ale mnie zarobku pozbawiono:)

    Optymista :|
    Budżet potrzebuje pieniędzy i już :)

    > A może ty widziałeś tekst tej ustawy na oczy, czy to jakaś ustawa widmo?

    Jak chodzi o podatek od należnego lecz nieotrzymanego dochodu
    z działalności gospodarczej to art.14 ustawy o podatku dochodowym :>

    pzdr, Gotfryd