  • 61. Data: 2013-04-16 22:54:23
    Temat: Re: www i ciasteczka
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Świat idzie do przodu, odhibernuj się, zmień przeglądarkę na nowszą.

    Czemu ?

  • 62. Data: 2013-04-16 22:57:04
    Od: "Zenon Kluska" <Z...@x...wp.pl>

    > Nie ma takowej.

    Jak nie ma jak o ostrzeganiu o ciastkach ponoć jest!

    > pewnie na stronach parlamentu EU, powinna byc tlumaczona na
    > wszystkie jezyki unii, wiec po rusku tez znajdziesz. A info gdzie w prawie
    > telekounikacyjnym znajdziesz jej polska implementacje dostales.

    Ruskie nie są w UE a Polska jest, czy na polski przetłumaczyli?
    Widziałeś tą ustawę na oczy? Jeśli tak to podlinkuj.

    > a w tej umowie masz zapisane ze masz prawo do zadania
    > modyfikacji serwisu wg twego uznania?

    Mam prawo do korzystania, kupowania i sprzedawania a nie mogę.

    > Najpierw musialbys wyliczyc twoje straty na milion, zeby
    > ten milion dostac. Jak ci sie uda to go dostaniesz.

    To co z ciebie za prawnik co kasiory nie umie liczyć?
    Jak są procesy o milionowe odszkodowania to wiedzą za co to odszkodowanie,
    za straty moralne, emocjonalne, naruszenie ego i jestestwa.
    No to policzmy: każdego dnia mogłem kupić/sprzedać towaru za ćwierć miliona,
    razy cztery dni i masz okrągłą bańkę i cały czas rośnie, do tego dochodzą
    niewycenione straty moralne i szczególna szkodliwość społeczna czynu. Po
    prostu trzeba puścić ten serwis z torbami:)

  • 63. Data: 2013-04-16 23:00:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    > Przestań używać windows i internet explorera. Problem zniknie.

    Chyba twój.

  • 64. Data: 2013-04-16 23:05:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Co racja? Kolega chce podążać za niszową modą niekorzystania z nowych
    > wersji przeglądarek i płacze, że mu coś nie działa. Żałosne. W dodatku to
    > zwykły troll.

    A Ty płaczesz, że on płacze. W dodatku ... :-)

  • 65. Data: 2013-04-16 23:09:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid>

    > Nie jesteś na żadnym forum.

    Oj jest

  • 66. Data: 2013-04-16 23:18:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Poprawne i komfortowe korzystanie z ... w dużej mierze zależy od
    > przeglądarki internetowej. Ważne, by obsługiwała ona język JavaScript,
    > akceptowała pliki cookies i była *regularnie aktualizowana*.

    A tu mowa o zmianie przeglądarki

  • 67. Data: 2013-04-16 23:19:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com>

    > Przed wojną (pierwszą) na drzwiach do restauracji były napisy "sałdatam,
    > sabakam, jewriejam wchod waspraszczion" (albo jakoś tak)

    A jak mieszkaliśmy w jaskiniach to takie napisy były na ich ścianach

  • 68. Data: 2013-04-16 23:23:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Masterson" <m...@v...pl>

    > Swoją drogą nie wiem jak chciałbyś np się zalogować do serwisu albo
    > dokonać w nim zakupu bez obsługi ciasteczek. Życzę powodzenia.

    Normalnie, utrzymując sesję w inny sposób

  • 69. Data: 2013-04-16 23:26:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Masterson" <m...@v...pl>

    > Wytłumaczę Ci to w bardzo prosty sposób:
    > Logujesz się na stronie. Serwer nadaje Tobie identyfikator, który
    > znajduje się w ciasteczku (losowe ID sesji). Gdyby nie nadal Tobie tego
    > identyfikatora to nie miał by możliwości rozróżnić, że "Ty to Ty". Bez
    > ciasteczka system nie jest w stanie powiązać zalogowanej osoby z
    > konkretnym użytkownikiem (komputerem). Mógłby .... Inna metoda to
    > przetrzymywanie ID sesji w linku, ale wtedy każdy link wyglądałby bardzo
    > kiepsko a poza tym można byłoby losowo generować takie ID sesji i byłoby
    > to niebezpieczne.

    Nie bardziej niż niebezpieczne jest generowanie ciasteczek

  • 70. Data: 2013-04-17 00:13:55
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    > A tu mowa o zmianie przeglądarki

    owszem, ale to juz problem allegro ze mozna zinterpretowac ich helpa
    tak ze ie 5 ze wszystkimi patchami spelnia ich wymogi ;)

    ja tylko przytaczam ich zalecenia