  • 21. Data: 2013-04-14 12:14:01
    Temat: Re: www i ciasteczka
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-04-14 13:17, Zenon Kluska pisze:

    > Żadna firma prywatna nie może sobie robić co chce, może jedynie działać
    > zgodnie z prawem, rozumiesz to?

    To Ty masz problemy ze zrozumieniem pewnego bardzo prostego faktu. Każda
    firma prywatna ma prawo robić co chce, póki nie jest to niezgodne z prawem.

    > Mam podpisaną umowę na korzystanie z pewnego serwisu i w umowie nie ma
    > słowa o wymaganiach dotyczących przeglądarki, więc jakim prawem serwis
    > utrudnia, lub uniemożliwia mi korzystanie?

    Skonstruowali serwis tak, że działa w sposób, który jest dla Ciebie
    nieodpowiedni? Zerwij więc z nimi tą umowę.

    > Widzę ze zupełnie nie rozumiesz problemu na temat którego się
    > wypowiadasz, bo wyświetlanie czcionek to wyłącznie sprawa przeglądarki,
    > każda to potrafi to o czym piszesz.

    Przyznaję, że zupełnie nie rozumiem Twojego problemu.

    > Może i bzdura, ale pokazuje że jednak nie mogą robić co chcą i prawo ich
    > obowiązuje

    duh

    > i ze strachu srają po gaciach.

    a tego nie wiem... skąd Ty jesteś tego taki pewien.

    > Już znalazłem że chodzi o
    > prawo telekomunikacyjne, teraz szukam najnowszej wersji. Może wiesz
    > jakie jeszcze ustawy obowiązują w internecie?

    Wszystkie, które dotyczą internetu.

  • 22. Data: 2013-04-14 12:39:42
    Od: "Zenon Kluska" <Z...@x...wp.pl>

    > jedź do warsztatu, który ma wielki szyld "Naprawiamy wyłącznie
    > samochody VW" i przekaż im, że nie mają prawa Cię ograniczać
    > i dyktować czym masz jeździć i mają obowiązek naprawić
    > Twojego Fiata.

    Analogia była by dobra gdyby po publicznych drogach kazano mi jeździć tylko
    BMW i to najnowszym modelem a mojego fiacika by nie wpuszczali na drogę,
    albo na parking wpuszczali by auta tylko z opuszczonymi szybami.

    Tak samo jak po drodze mam prawo jeździć każdym modelem auta, oraz samemu
    decydować czy mam otwarte, czy zamknięte okno, tak samo w internecie mam
    prawo decydować z jakiej przeglądarki korzystam i dowolnie sobie ją
    konfigurować.

    Jakoś serwisy www przestrzegają ostatnio wprowadzonego wymogu informowania o
    ciasteczkach, czyli jednak jakieś prawo ich obowiązuje, prawda? Jakie to
    prawo?

  • 23. Data: 2013-04-14 12:43:35
    Od: "Zenon Kluska" <Z...@x...wp.pl>

    > Ma prawo. Serwis jest "jaki jest" i jak się komuś nie podoba, to nie musi
    > korzystać. Co innego serwisy rządowe.

    Piszesz nieprawdę! Wprowadzono obowiązek informowania o ciasteczkach i
    wszystkie serwisy tego przestrzegają i nie marudzą że "są jakie są" i mają
    prawo robić co chcą. Czego się obawiają?
    Jakie prawo obowiązuje serwisy internetowe?

  • 24. Data: 2013-04-14 12:50:25
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 22:25:09 +0200, aaa napisał(a):

    > Tu nie chodzi o postęp, czy zmianę przeglądarki, ale o to że serwis dyktuje
    > mi z jakiej przeglądarki mam korzystać, może niedługo będą mi mówić z
    > jakiego systemu mam korzystać a potem jaki komputer mam kupić, do tego to
    > zmierza.

    Przestań gadać głupoty i zaktualizuj tę przeglądarkę. Przez taki właśnie
    beton sieć nadal siedzi jedną nogą w średniowieczu.

    > Problem z nowszymi przeglądarkami jest taki że zawierają masę nowych dziur,

    A stare zawierają masę _znanych_ dziur.

    > oraz w coraz mniejszym stopniu zapewniają ochronę prywatności.

    Bzdury, jest wręcz przeciwnie.

    > Dzisiaj zmienię przeglądarkę a jutro znowu będę musiał instalować nową bo
    > musi być najnowsza, to paranoja!!!

    Hańba!!!1

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 25. Data: 2013-04-14 13:05:56
    Od: "Zenon Kluska" <Z...@x...wp.pl>

    > Może skonfiguruj poprawnie AdBlocka. To pojawią się te miniaturki.

    Nie mam AdBlocka i nie rozumiem sugestii, wyjaśnisz?

  • 26. Data: 2013-04-14 13:17:28
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Zenon Kluska" <Z...@x...wp.pl> wrote in message
    > Nie, nie mają czegoś takiego w regulaminie.
    > W regulaminie mogą umieścić wszystko, ale regulamin nie stanowi prawa, dlatego
    > pytam na forum PRAWO, czy tamie zagrywki serwisów www są legalne?
    > Jeśli nie to jakie ustawy naruszają?

    http://allegro.pl/help_item.php?item=1505

    Poprawne i komfortowe korzystanie z Allegro w dużej mierze zależy od
    przeglądarki internetowej. Ważne, by obsługiwała ona język JavaScript,
    akceptowała pliki cookies i była *regularnie aktualizowana*.

  • 27. Data: 2013-04-14 13:17:54
    Od: "Zenon Kluska" <Z...@x...wp.pl>

> [...]

    > w sieci. Bzdura straszna i tylko utrudnia życie zamiast je ułatwiać.

    Może i bzdura, ale pokazuje że jednak nie mogą robić co chcą i prawo ich
    obowiązuje i ze strachu srają po gaciach. Już znalazłem że chodzi o prawo

  • 28. Data: 2013-04-14 13:20:46
    Od: "Zenon Kluska" <Z...@x...wp.pl>

    > Ja mam AdBlocka. Miniaturki zniknęły po "unowocześnieniu"
    > wyglądu Alledrogo. Wprowadziłem zmiany do filtra. Miniaturki
    > się pojawiły.

    To teraz wyłącz ciasteczka i miniaturki znikną znowu:)

  • 29. Data: 2013-04-14 14:09:04
    Od: "Zenon Kluska" <Z...@x...wp.pl>

    > To Ty masz problemy ze zrozumieniem pewnego bardzo prostego faktu. Każda
    > firma prywatna ma prawo robić co chce, póki nie jest to niezgodne z
    > prawem.

    Przecież cały czas tłumaczę ze mam podpisaną umowę z serwisem na korzystanie
    a serwis mi to korzystanie utrudnia i częściowo uniemożliwia, czyli łamie
    cywilną umowę prawna!

    > Skonstruowali serwis tak, że działa w sposób, który jest dla Ciebie
    > nieodpowiedni? Zerwij więc z nimi tą umowę.

    Łamią warunki umowy, chcę odszkodowania!

    > Wszystkie, które dotyczą internetu.

    Więc jakie dotyczą internetu?

  • 30. Data: 2013-04-14 14:34:00
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-04-14 14:09, Zenon Kluska pisze:

    > Przecież cały czas tłumaczę ze mam podpisaną umowę z serwisem na
    > korzystanie a serwis mi to korzystanie utrudnia i częściowo
    > uniemożliwia, czyli łamie cywilną umowę prawna!
    > Łamią warunki umowy, chcę odszkodowania!

    A jakie straty poniosłeś?

    m4rkiz Ci wynalazł ustęp z "instrukcji obsługi" serwisu, który mówi o
    aktualizacjach.