  • 21. Data: 2009-01-14 17:27:41
    Temat: Re: wtargnięcie do mieszkania i wymiana zamków - pilne!
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik <ewa.danel> napisał:
    > sprobuj zachowac spokoj kiedy zostaniesz pozbawiony WSZYSTKIEGO!
    > uwaga na temat solarium byla raczej nie na miejscu... kolega mogl
    > postawic kropke znacznie wczesniej

    w jakiej foirmie miałaś tą umowę najmu? jak pisemnej to masz dowód na to ze
    to ty tam mieszkasz,
    powinnaś zgłosić na policję włamanie (i co tam jeszcze się da) oraz kradzież
    (oszacuj sobie na jaką kwotę ciebie okradła) i co dalej, chyba tylko czekać
    na proces,

    acha, no i wszystko musisz na policji zgłosić (zeby spisali protokoły!!!)

    p.s. a jak juz ci nerwy puszczą to wrzuć koktail mołotowa jej w nocy przez
    okno do mieszkania:O)

  • 22. Data: 2009-01-14 18:44:37
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    Matt <m...@g...com> napisał(a):

    > Oba.

    No proszę, co za interpretacja. Szkoda (dla ciebie), że sądy jej nie podzielaja.
    Poczytaj może orzecznictwo, kiedy zachodzi "wdarcie się", i w jaki sposób musi
    zostac wyartykułowane żądanie.

  • 23. Data: 2009-01-15 01:32:04
    Od: e...@g...com

    > w jakiej foirmie miałaś tą umowę najmu? jak pisemnej to masz dowód na to ze
    > to ty tam mieszkasz,

    problem w tym ze z mieszkania zniknęło wszystko, moje rzeczy osobiste,
    dokumenty, dokumenty mojej prywatnej firmy, papiery firmy w ktorej
    pracuje, sprzet agd, rtv, zabytkowe nuty, kupa płyt analogowych i cd,
    itd... umowa tez byla w mieszkaniu:(

    > powinnaś zgłosić na policję włamanie (i co tam jeszcze się da) oraz kradzież
    > (oszacuj sobie na jaką kwotę ciebie okradła) i co dalej, chyba tylko czekać
    > na proces,

    wszystko juz złozone. otrzymalam info, ze jesli nie znajdzie sie ktos,
    kto widzial ją z moimi rzeczami w rekach, to beda zmuszeni zamknac
    sprawe, bo nie beda mieli zgody prokuratora na przeszukanie jej
    majatku.
    po poludniu okazalo sie, ze jednak ktorys z sasiadow widzial i juz
    poszlo. jutro bede wiedziec wiecej kiedy, co i jak. chce wierzyc ze to
    swiatełko w tunelu...

    > p.s. a jak juz ci nerwy puszczą to wrzuć koktail mołotowa jej w nocy przez
    > oknodomieszkania:O)

    ad. p.s. nie lubie zapachu benzyny, wiec myslalam o postawieniu na jej
    podwórku jakiegos płonacego krzyza, czy tablicy z napisem: mieszka tu
    złodziejska menda, nie wspominajac o jakichs bradziej drastycznych
    obrazach:/
    najgorsze jest czekanie i niemoc, czlowiek wymysla sobie w tym czasie
    rozne sposoby zaspokojenia zadzy zemsty, mozna ogłupiec... mysl ze
    obcy ludzie bez mojej wiedzy dotykali moje osoboiste rzeczy przyprawia
    o mdłosci i nerwa...

  • 24. Data: 2009-01-15 02:05:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    e...@g...com wrote:

> [...]
    > kto widzial ją z moimi rzeczami w rekach, to beda zmuszeni zamknac
    > sprawe, bo nie beda mieli zgody prokuratora na przeszukanie jej

    eee, to ciekawe jak oni dostają zgody na jakiekolwiek przeszukania.
    coś bym policmajstra kopnął w d ..., żeby zaczął myśleć.

    > po poludniu okazalo sie, ze jednak ktorys z sasiadow widzial i juz
    > poszlo. jutro bede wiedziec wiecej kiedy, co i jak. chce wierzyc ze to
    > swiatełko w tunelu...

    bez tego też by poszło.

> [...]
    > podwórku jakiegos płonacego krzyza, czy tablicy z napisem: mieszka tu
    > złodziejska menda, nie wspominajac o jakichs bradziej drastycznych

    jak babka złoży doniesie, że ktoś jej grozi i ona się boi i wskaże na
    ciebie, to ty będziesz miała więcej kłopotów niż ona.

    > najgorsze jest czekanie i niemoc, czlowiek wymysla sobie w tym czasie
    > rozne sposoby zaspokojenia zadzy zemsty, mozna ogłupiec...

    to ci już napisałem. idź do solarium, może jakiś masaż dla rozluźnienia.
    Szkoda zdrowia, to się potem z wiekiem cholernie odbija.

  • 25. Data: 2009-01-15 09:56:18
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    Ech, czemu mi się nie zdarzają tacy wynajmujący.. Człowiek miałby
    okazję się wykazać, a tu stara nuda z czynszem co miesiąc....