  • 11. Data: 2009-08-08 21:47:34
    Temat: Re: "wszystko -50%" - czy obowiązuje?
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    news:dr61l6-u39.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > A nie było np. jakiegoś drobnego druczku?

    Właśnie nie.

  • 12. Data: 2009-08-08 21:49:01
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail animka@to... napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
    > e.ja.wp.pl ...

    > doczytałas, ze napis mówił:
    > *wszystko* -50%
    > ???

    Jeżeli ze wszystkich półek wszystko za 50% ceny, to zwrot się należy.
    Chyba, że to co zapłacił to już było tą 50% ceną koszuli. Może kasy miały
    wprowadzone już ceny ze zniżkami.

    A tak w ogóle to te obniżki w sklepach to jedno wielkie oszustwo. Można
    sobie poszukać artykuły na ten temat w sieci.

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-08-08 23:02:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Jeżeli ze wszystkich półek wszystko za 50% ceny, to zwrot się należy.
    > Chyba, że to co zapłacił to już było tą 50% ceną koszuli. Może kasy

    jasne
    oczywiscie nie chcesz zauwazyc, ze cena nie była nizsza, co wyraznie
    potwierdziła sprzedawczyni mowiac ze przecena tej konkretnej koszuli nie
    dotyczy?

    > A tak w ogóle to te obniżki w sklepach to jedno wielkie oszustwo.
    > Można sobie poszukać artykuły na ten temat w sieci.

    cos wiecej?

    "Obdarowany mówi dziękuję,
    a w duchu myśli - jeleń!" Richard Fish

  • 14. Data: 2009-08-09 04:40:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Budzik pisze:

    > Co to jest?

    Reklama (skuteczna jak widać na naiwnych)

    --
    @2009 Johnson

  • 15. Data: 2009-08-09 06:51:12
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    > - Dlaczego naliczyła pani 100% ceny za koszulę? Na witrynie jest napis
    > "lato
    > wszystko -50%".

    Może chodziło o jakość, albo o stan magazynowy.
    Dość nieprecyzyjne sformułowanie :)

    Pozdrawiam
    Darek

  • 16. Data: 2009-08-09 08:01:23
    Od: Daniel Pyra <d...@g...spamik.be.pl>

    Johnson pisze:

    > Reklama (skuteczna jak widać na naiwnych)

    Czyż nie o tym traktuje ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom
    rynkowym, np. art 7. p. 6?

    Pozdr.!
    (D)

  • 17. Data: 2009-08-09 09:27:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Daniel Pyra pisze:

    > Czyż nie o tym traktuje ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom
    > rynkowym, np. art 7. p. 6?

    Nie wydaje mi się. Nie ma nic konkretnego w użyciu kwantyfikatora
    "wszystko".

    --
    @2009 Johnson

  • 18. Data: 2009-08-09 19:15:33
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik Czeresniak napisał:

    > Może chodziło o jakość, albo o stan magazynowy.
    > Dość nieprecyzyjne sformułowanie :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Darek

    Dla mnie słowo "wszystko" to jest bardzo precyzyjne sformułowanie,
    precyzyjniej już się nie da.

  • 19. Data: 2009-08-12 18:02:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie wydaje mi się. Nie ma nic konkretnego w użyciu kwantyfikatora
    > "wszystko".

    to znaczy? Twierdzisz ze zgodnie z prawem wszystko oznacza niektore?
    Np. musimy przestrzegac ograniczen predkosci oznacza ze musimy przestrzegac
    tylko niektore?

    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest
    miliarderem" - Charlie Chaplin

  • 20. Data: 2009-08-12 18:02:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Dla mnie słowo "wszystko" to jest bardzo precyzyjne sformułowanie,
    > precyzyjniej już się nie da.

    czeresniak odnosił sie do minus 50.
    Wystarczy zapytac sprzedawce i nagrac potwierdzenie ze chodzi o cene.

    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej