  • 11. Data: 2010-07-17 13:16:39
    Temat: Re: wszczęcia egzekucji wraz z wezwaniem do zapłaty (pomoc)
    Od: tatsuo <h...@w...pl>

    On 17 Lip, 00:14, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Naprawdę? Doczytałeś wszystko? Małym drukiem i na drugiej stronie?
    >
    > --
    > Liwiusz

    Masz mnie za idiotę... . Nie mam takowego pouczenia na żadnej stronie
    które otrzymałem. Chyba zamiast skargi złoże od razu powództwo
    przeciwegzekucyjne... .

  • 12. Data: 2010-07-17 13:46:15
    Od: tatsuo <h...@w...pl>

  • 13. Data: 2010-07-18 21:51:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    tatsuo pisze:

    > Masz mnie za idiotę... .

    W sumie piszesz jak idiota, więc za kogo cię brać?

    > Nie mam takowego pouczenia na żadnej stronie które otrzymałem. Chyba zamiast
    skargi złoże od razu powództwo
    > przeciwegzekucyjne... .

    Czemu zamiast? Złóż oba na raz i dodaj jeszcze zażalenie na klauzulę
    wykonalności + wniosek o przywrócenie terminu do wniesienia apelacji.
    Potem zaś to wszystko zapłać i pomyśl.

    --
    @2009 Johnson