  • 31. Data: 2010-08-08 14:01:16
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Animka napisał:

    > A co sołdzielnię interesuje czy ktoś jest zameldowany czy nie?

    Nie interesuje.
    Wspólnoty też.

    Pozdrawiam,
    MAG

  • 32. Data: 2010-08-08 14:03:38
    Od: BK <b...@g...com>

    On 8 Sie, 15:59, MAG <m...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    > I jak to zrobić? Może uczciwiej, ale czy na pewno finansowo
    > korzystniejsze będzie opracowanie i wdrożenie systemu identyfikowania
    > właściciela śmieci i ważenia/mierzenia ich?
    >
    > Pozdrawiam,
    > MAG

    Piszac lepiej mialem na mysli lepiej w kontekscie uczciwosci takiego
    systemu, nie jego prkatycznosci.

  • 33. Data: 2010-08-08 14:06:04
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Big Jack napisał:
    > W wiadomości
    .pl

    > Tak na margiensie chciałbym zauważyć, że administrator jest pracownikiem
    > wspólnoty i to jej zlecenia ma wykonywać, a nie na odwrót, a bardzo
    > często takie wyobrażenie o sobie mają administratorzy.

    Tym bardziej uzasadnione jest "sterowanie" przez "przewodniczącą"

    Pozdrawiam,
    MAG

  • 34. Data: 2010-08-08 14:10:03
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik BK napisał:

    > Piszac lepiej mialem na mysli lepiej w kontekscie uczciwosci takiego
    > systemu, nie jego prkatycznosci.

    No dobra, wszystko fajnie, ale to s-f. Zwłaszcza, że idąc tym tropem
    należałoby również ludziom kupy ważyć :-).

    Pozdrawiam,
    MAG

  • 35. Data: 2010-08-08 14:14:30
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    MZ wrote:
    > Absurdalność takiego pomysłu została już wykazana. Dodatkowo co innego
    > wyrzucać co dzień worek ze śmieciami, a co innego po generalnych
    > porządkach wejść i zapełnić cały kontener. To nie społeczeństwo nie
    > dorosło, to rozwiązanie jest durne.

    Widziałem dosłownie wczoraj dobre rozwiązanie (w Holandii). Kontener na
    karte z uchylaną "wajchą" jak u nas te do odzieży. Za jednym razem nie
    wrzucisz więcej niż jeden worek.

    P.

  • 36. Data: 2010-08-08 14:21:12
    Od: "lato" <l...@w...pl>

    > Znajoma mieszka
    > - sama
    > - w mieszkaniu wlasnosciowym.

    ojej historia jak z mojego bloku tylko ja jestem tą drugą stroną:

    -okna zamyka się w upały bo gorące powietrze wchodzi na chłodną klatkę i
    szybko ją ogrzewa, jeżeli komuś potrzebny ruch gorącego powietrza to niech
    sobie okno we własnym mieszkaniu otworzy

    -co do ilości osób to również ma rację, ryczałt wody i śmieci jest na jedną
    osobę podobnie inne opłaty, u mnie efekt jest taki że ciągle podnoszą poziom
    ryczałtu a śmietniki stoją full pełne już po 1 dniu

    -dodatkowo u mnie jest jeszcze wojna o otwieranie drzwi do klatki - ktoś też
    sobie wietrzy a zapomina o domofonie - nie po to się go instalowało i płaci
    chore stawki za konserwację żeby drzwi stały otworem dla każdego

    -podobnych punktów spornych jest jeszcze kilkanaście...

  • 37. Data: 2010-08-08 14:22:07
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Piotr C. napisał:

    > Widziałem dosłownie wczoraj dobre rozwiązanie (w Holandii). Kontener na
    > karte z uchylaną "wajchą" jak u nas te do odzieży. Za jednym razem nie
    > wrzucisz więcej niż jeden worek.

    A może to jeszcze ważyło te worki? Bo rodzina przez dzień czy dwa
    wygeneruje tyle śmiecia, co jedna osoba w tydzień. I co? Ten
    zamieszkujący samotnie ma gromadzić śmieci aż mu się duży worek uzbiera?

    No i zdziwiłbyś się, co ludzie próbują robić. W moim budynku np. uchował
    się jeszcze zsyp i są takie szuflady, do których się wrzuca... A jak się
    nie mieści na raz, to co? To można pchać na siłę i uniemożliwić
    skorzystanie następnemu, bo taki wór się zakleszcza, albo rzucić obok.
    Trzeba by było przy tym kontenerze postawić strażnika z plikiem mandatów
    i zapasem długopisów. Obawiam się, że w przeciwnym wypadku byłby mało
    używany, za to wkoło niego byłoby wszytko.

    Pozdrawiam,
    MAG

  • 38. Data: 2010-08-08 14:50:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-08 16:10, Użytkownik MAG napisał:

    > No dobra, wszystko fajnie, ale to s-f. Zwłaszcza, że idąc tym tropem
    > należałoby również ludziom kupy ważyć :-).

    Akurat odchody to wspaniały naturalny nawóz i to powinno
    być odsprzedawane a nie oddawane za darmo z obowiązkową
    opłatą.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2010-08-08 15:12:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RadoslawF napisa?(a):

    > Był za komuny kiedy były narzędzia wymuszające zameldowanie
    > w miejscu zamieszkania. A i tak jakiś procent to obchodził.
    > Teraz nie ma takiego obowiązku i mogę mieszkać w swoim
    > mieszkaniu bez zameldowania, wedle twojej idiotycznej teorii
    > zwalnia mnie to od składki za śmiecie bo nie mam meldunku.

    Mojej? ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 40. Data: 2010-08-08 15:15:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    MAG napisa?(a):

    [...]

    > Jesteś na tyle świadomy, żeby nie jeść i nie pić, by nie generować ścieków?

    Akurat scieki rozlicza sie wg licznika poboru wody zakladajac ze co
    wyplywa to wczesniej musi wplynac wiec kazdy placi za to co zuzyje a
    nie metoda komuny zryczaltowanej wg widzimisie zarzadzajacego komuna ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...