  • 10. Data: 2004-03-04 22:58:03
    Temat: Odp: wpis do hipoteki
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > A konkretnie? Kto i w którym sądzie za 700 zł oferuje przyspieszenie
    > dokonania wpisu hipoteki? Jak już rzucasz oskarzenia bądź konsekwentny.
    > pamiętaj, że zarzut którego prawdziwości nie jesteś w stanie udowodnić
    > nic innego jak karalne oszczerstwo.
    > ____________

    Przetrzyj swoje okulary bo niedowidzisz !!!
    Nigdzie nie pisałem o 700 złotych tylko , że ma przyjść po godzinie 17,00
    i za dodatkową gratyfikację pan notariusz poświęcając swój prywatny czas
    zechce załatwić sprawę poza kolejnością.
    A ta gratyfikacja może wynosić nawet 700 złotych jak już tak chcesz.
    A może nie wiesz , że są też prywatne kancelarie notarialne i tymbardziej
    takie postępowanie jest legalne .
    Więc przestań bredzić coś o oszczerstwie .

  • 14. Data: 2004-03-04 23:10:34
    Temat: Re: wpis do hipoteki
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przetrzyj swoje okulary bo niedowidzisz !!!
    > Nigdzie nie pisałem o 700 złotych tylko , że ma przyjść po godzinie 17,00

    Racja, mój błąd

    > i za dodatkową gratyfikację pan notariusz poświęcając swój prywatny czas
    > zechce załatwić sprawę poza kolejnością.

    A od kiedy to notariusz wpisuje hipoteki?

    > A ta gratyfikacja może wynosić nawet 700 złotych jak już tak chcesz.
    > A może nie wiesz , że są też prywatne kancelarie notarialne

    Wszystkie kancelarie notarialne są prywatne.
    ____________
    RF

  • 12. Data: 2004-03-04 23:10:34
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

  • 13. Data: 2004-03-04 23:10:34
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

  • 16. Data: 2004-03-04 23:37:40
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > A od kiedy to notariusz wpisuje hipoteki?

    On nie wpisuje osobiście ,załatwia .
    Mój błąd

    Tu nie miałem pewności czy nie ostały się jakieś państwowe . ____________

  • 15. Data: 2004-03-04 23:37:40
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

  • 18. Data: 2004-03-05 00:09:36
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl>

    Szczerze - u mnie wpis nastąpił tego samego dnia gdy wniosek złożyłem
    (kosztowało mnie to telefoniczną protekcję pani notariusz i butelkę
    kolorowego alkoholu, który pan sędzia zabierając wprawnym ruchem pod stół
    stwierdziła "ależ to zupełnie nie potrzebnie...).
    No i 14 dni uprawomocnienie.
    Takie czasy,

  • 20. Data: 2004-03-05 07:42:51
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ania & Krzyś" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kolorowego alkoholu, który pan sędzia zabierając wprawnym ruchem pod stół
    > stwierdziła "ależ to zupełnie nie potrzebnie...).

    Który to sąd?

    _________
    RF

  • 19. Data: 2004-03-05 07:42:51
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

> [...]
    > kolorowego alkoholu, który pan sędzia zabierając wprawnym ruchem pod stół
    > stwierdziła "ależ to zupełnie nie potrzebnie...).

    Który to sąd?

    _________
    RF